List w butelce

Dostałam dzisiaj tajemniczą wiadomość!

 Ale żeby dostać się do tych listów musiałam przebrnąć przez masę paczuszek i niespodzianek!
I z trudem udało mi się wszystko odpakować, tak mi się trzęsły ręce !
Aż szkoda było ruszać każdy supełek i kokardkę, tak wszystko misternie i z sercem zapakowane!


Martuś, dziękuję Ci bardzo za wspaniałą niespodziankę! 
Za każdą paczuszkę, sznureczek, za radość 
jaką mi sprawiło otwieranie tych wszystkich skarbów!
Podniosłaś mi wysoko poprzeczkę ;)

Dostałam prezent od Dusi. Pisanki, które mogę tylko podziwiać i zazdrościć talentu ! 


Wirtualnie z uściskami przesyłam podziękowania dla Was wszystkich!

Share this:

20 komentarze:

  1. ale cudeńka :) zazdraszczam :) a maila dostałam ale nie przesłałam dalej , szczerze nie wierze w takie rzeczy chyba wolę brać udział w akcji szlachetna paczka,jestem pewna jak i komu mogę pomóc :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne skarby :)
    co do maila - ja jestem BARDZO sceptyczna do tego typu akcji i z założenia nie ufam - bo niby jakim cudem ktoś miałby liczyć te maile i za nie płacić?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe prezenty :))
    A co do maila, to od dawna nie ufam takim "akcjom" ...

    OdpowiedzUsuń
  4. W takich mailach chodzi o wyłapanie adresów. Nigdy nie reaguj :)
    Wymianka fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty u Ciebie! Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i odezwę się niebawem.
    Uściski świąteczne dla Wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  6. NIESTETY, wysłałam:(((
    Piękno jajcorka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ góra prezentów!
    Co jeden to ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ...chyba wysłałam...trudno.Piękne prezenty dostałaś,ale jakoś mnie to nie dziwi...dla wspaniałej osoby ,wspaniałe prezenty muszą być♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Prezenty pierwsza klasa! Pomysłowe, ciekawe, świetnie wykonane!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się,ze tak szybko i bez żadnych uszkodzeń dotarła:))
    Miło mi,że zawartość Ci się spodobała:)))

    P.S.
    Do buteleczek były jeszcze zajączkowe uszy na wykałaczkach- wystarczy włożyć je w szyjki butelek ,a wykałaczki będą je trzymać na miejscu.
    Czyli masz 4 zające!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prezenty!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prezenty piękne. Co do maila to niestety ja już od dawna wiem, że żaden portal nie płaci za przesyłanie takich wiadomości, byłoby to zbyt piękne:) Pozdrawiam!!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  13. :)))) na bogato, same śliczności.

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne prezenty dostałaś..co do maila, to czytałam go na tel.i miałam przekazać, jak zasiądę przed kompem..dobrze, że nie przesłałam dalej..

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama przyjemność rozpakowywać takie cudeńka. Wcześnie odwiedził Cię zajączek :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się , cała przyjemność po mojej stronie [ świadomość ,że pojawił się uśmiech na twarzy] jest bezcenna , masz bogatego zajączka pozdrawiam ciepło Dusia

    OdpowiedzUsuń
  17. Tego maila to ja już parę razy dostawałam ,nie przesyłałam go dalej,jestem podejrzliwa ;)
    Ale prezentów nadostawałaś!:))Te butelki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale cudeńka !!!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam i życzę wesołych Świąt !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję prezentów :)
    Człowiek musi być nieufny, bo inaczej go wszędzie oszukają, naciągną - masakra!

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...