Od fajnej Babeczki

Marzenia o pisankach już nie aktualne!
A to za sprawą  fajnej Babeczki ;)

A tu spełnione marzenie:) Majstersztyk, chyba ryżowa serwetka, a na tym motyw i lakier!
Już mam pomysł na te pisanki, tzn na to jak je wyeksponować;)
I jeszcze inne niespodzianki:)

Cała przesyłka to jedna wielka niespodzianka!
Edytko, że Ty jeszcze masz czas na takie paczki ;)))

Książki anglojęzyczne, ale do czytania wzorów znajomość języka nie jest potrzebna ;)
A cena? 7 , 8 i 15 zł !
A w środku m.in,






Share this:

16 komentarze:

  1. Fajne z Was babeczki - obydwie! Pisanki już podziwiałam u Edytki, a zakupy takie to skarb.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takich zakupów to tylko pozazdrościć ,wspaniałe. Ładniutkie pisanki ale kurczaczek bije wszystko :) Uściski

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wyciszone więc nie:) Ale piękne pisanki dostałaś, a zakupy..szał, zazdroszczę tych książeczek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ szczęściara z Ciebie! Milutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurczak... zafascynował mnie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna niespodzianka - gratuluję:)!
    a książki do pozazdroszczenia - rewelacyjne!!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne pisanki i jaka slodka kurka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super niespodziewajka, a muzyczka bardzo przyjemna :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Juz wymyśliłam- korzystajac z Twojej wspaniałomyślności,że coś mi wyhaftujesz...
    Moim marzeniem jest taśma biała, taka jak w Twoim wielkanocnym haftowaniu, ale z haftami w odcieniach błękitu z motywami morskimi-no wiesz, muszelki, koniki morskie(uwielbiam je!!!)itp.naszyję ją sobie na ręcznik.
    Niespodzianka świetna, książki -marzenie!
    Jeśli chcesz, zrobię dla Ciebie takie ażurowe pisanki:)
    Buziaki
    P.S. Prześlę Ci na maila mój adres , prosze również o Twój

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę znaleźć Twojego adresu mailowego- podaję więc swój:

    saagora@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne przydasie dostałaś ,,
    Ciekawe książki , na pewno już wybrałaś jakiś wzór do wyszycia ,,

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję niespodzianki i bardzo udanych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. :)) Dla Fajnej Babeczki od drugiej Fajnej B. :))
    Takie niespodzianki są zupełnie niezwykłe...

    Buziaki posyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej podobają mi się drewniane guziczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. To prawda! Edyta to FAJNA BABECZKA!!! Dostałaś świetne prezenciki :) A dobrej muzyki nigdy dość :) Bardzo lubię piosenkę francuską i jazz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Napewno obie jesteście fajne "babeczki"
    nie ulega to żadnej wątpliwości ;)))
    A gazetek gratuluję i czekam na hafciki ;)))

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...