Każdy swoje 10 minut ma

Witajcie , witajcie, dziękuję w imieniu króliczka za wszystkie miłe komentarze:)


 Każdy swoje dziesięć minut ma
by na jawie przeżyć wielki sen.
Teraz właśnie los mi szanse dał,
czuję że na całość mogę iść.

Bez listu gratulacyjnego dotarły dłuuuuuugo oczekiwane muliny:) Pal licho ten list, cieszę się z mulin, bo postanowiłam trochę zaoszczędzić na moim hobby ;) Jak się da ;)
28 cudownych niteczek;) Moje ostatnie, chyba nie ma nic gorszego od proszenia się o nagrodę:(

Wyhaftowałam na kanwie Judytki ostatni czajniczek
Dziękuję Judytko za wyróżnienie:))
Patrz jak ja, zaczaruję świat,
on mi da, to co będę chciał,
coś Ci powiem, wierzę tylko sobie,
spróbuj tak, jak ja.
A wczoraj dotarła do mnie moja kanwa z w/w RR , cała i zdrowa:) Zabawa rozpoczęta jako ostatnia , a skończona jako pierwsza;) Uwinęłyśmy się :)

Dziękuję Moteczku za przyjęcie mnie do Waszego grona, za super organizację i kartkę w zeszycie :)
I wszystkim dziewczynom za to, że gościłyście moją kanwę u siebie i wysyłałyście ją dalej w ekspresowym tempie! Za miłe wpisy do zeszytu i dodatki!
Moni za kolczyki
Magdzie za przepiśnik!
Nie będę tu pokazywać swojego starego zeszytu na przepisy, ale jestem ciekawa czy tylko u mnie kartki latają gdzie chcą i do tego są popaćkane różnymi plamami?:)))

Przeznaczenie nagle daje znak,
sercu każe dużo szybciej biec.
Każdy chodnik twoje imię zna,
wypisane kredą metr na metr.

Tak to ja, ten z Twojego snu,
tak to ja, jestem z Tobą tu.
Otrzyj oczy, sercu sól zaszkodzi,
lepiej jest bez łez.

Miłego weekendu i świętowania;))))
P.S
Uwielbiam gdy wierzę tylko sobie zmienia się w wierzę tylko Tobie!

Share this:

32 komentarze:

  1. Piękne mulinki tylko szkoda, że trzeba było się aż tyle o nie prosić skoro w 100% Ci się należały. Bardzo dziękuję za piękny czajniczek i super że masz już swoją kanwę w domku:)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne kolorki mulin - gratuluję długo wyczekiwanej nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te mulinki są ekstra!!!Ale w końcu zasłużone:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nagroda śliczna, szkoda tylko, że tak długo musiałaś na nią czekać i przypominać się. Miło, kiedy wszyscy tak pięknie wywiązali się z zabawy RR-owej teraz masz fajną pamiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. już nie mogę się doczekać żeby zobaczyć jak wspaniale je wykorzystasz
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak film był cudny a dedykacja jakby
    dla mnie ?!? hihihi a mulinki to Ty
    napewno twórczo wykorzystasz :D
    Też nie lubię się upominać o swoje
    bo to jest po prostu poniżające
    ale ja jestem upierdliwa i też bym o swoje
    się dopominała --- no co za ludziska !!!
    W gazetach chwalą a prezentów nie dają :/

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne muliny, cudowne hafty:)miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow niezla kolekcja niteczek i jak zawsze piekny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na taki zestaw warto było czekać. Czajniczki bajeczne

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne mulnki :) a hafcik śliczny :) oh mój zeszyt na przepisy to są same luźne kartki heheh:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale różności, gratuluję wyróżnienia :)
    Ach wydaje się, że nie ważne iż tyle czasu musiałaś czekać i prosić... mulina tania nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow ile mulinek,opłacało się czekać:))
    śliczny haft,a piosenkę lubię..bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super!Piękne mulinki,teraz będziesz czarować z nich kolejne śliczności:)Hafciki jak zawsze,zachwycają♥Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przykro, że musiałaś się domagać czegoś, co już było twoje, ale te muliny warte były tego.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. patrząc na te kolorowe muliny aż cieszą oczy, niech powstanie z nich coś fajnego, może zaprosimy tym wiosnę (bo ten śnieg już męczy, nie?).. :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi najbardziej podobają się właśnie takie przepiśniki co to kartki giną, prawie połowy przepisu nie widać, bo plamy. Można powiedzieć, ze są z duszą! Duszą i sercem dobrej kucharki, która lubi gotować :)
    I gratulacje z okazji ukończenia RR! Obrazek super! Cieszę sie, że tak szybko wam poszło.
    A szkoda, że "CSC" tak kiepsko dba o Nas :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie masz duuużo więcej niż swoje 10 minut!
    szkoda,ze musiałaś walczyć o swoja zasłużoną nagrodę!
    Hafty podziwiam niezmiennie!
    Buziaki
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ilość mulinek Ci przysłali - rewelacyjna nagroda :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zawsze super napisane :) ciesze się razem z tobą ze w końcu przyszła nagroda! Haft jak wszystkie twoje pracę bardzo piękny !

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję wygranej, przepiękne kolorki muliny

    OdpowiedzUsuń
  21. Mulinki przepiękne :-)Słowniczek cudny :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś wielka w cały tego słowa znaczeniu- gratuluję , ściskam i wszystko co jeszcze do zdobycia czeka na Ciebie pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  23. Tysiu kochana, no nie wiem, ale dopiero TERAZ dojrzałam, że jakby na górze jest inaczej :D
    Z mulinek i ja się cieszę, bo szkoda byłoby gdyby z oszczędności, które ze wszech miar rozumiem, gdyż i mnie nęka taka myśl, miałyby nie zaistnieć jakieś hafty!
    Buziaki posyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie że muliny juz dotarły do ciebie , ciekawe co znich powstanie ..

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluje tylu niteczek, wyczekane jeszcze bardziej cieszą ;o)

    OdpowiedzUsuń
  26. Muliny masz przepiekne..cieniowane..a i notosik i cala reszta skarbow no i te stare piosenki..mila atmosfera bloga.)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie malujesz tą igiełką:) Ja krzyżyczków spróbowałam i chyba na tej próbie zakończę przygodę z nimi, bo zbyt niecierpliwa jestem:) Tym bardziej podziwiam wszystkie Twoje cudne prace:)Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  28. gratuluję mulinek i wyróżnienia i prześlicznie wyhaftowanej czajniczkowej kanwy...

    OdpowiedzUsuń
  29. Superowa nagroda - az oczy otworzyly mi sie szeroko! Gratuluje Justynko!

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna nagroda! Szkoda, że trzeba było się o nią upominać :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Dobrze, że walczyłaś o nagrodę bo mulinki sa przepiękne!
    Teraz musisz sobie zrobić chwilkę przerwy i powpisywać przepisy do nowego zeszytu :-)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...