Ręcznik

Jak w tytule, mój pierwszy i nie ostatni:) Jak zobaczyłam
w ostatnim numerze Cross Stitchera takie ręczniki rzuciłam wszystko i zaczęłam tworzyć podobny dla siebie!

 Dopiero w połowie drogi zastanowiłam się dlaczego ten obrazek jest taki "ciemny", te liście brązowe, ale już było za późno na zmiany. Zresztą do mojej brązowej kuchni i tak pasuje:)
 Poza tym ręcznik jest ciut za duży jak na kuchnię, także powstaną jeszcze mniejsze ściereczki z tym wzorem. Ale narazie i tak wisi w kuchni i przywołuje wiosnę;)
 Ręcznik jest dość gruby frotte także z tyłu nie widać ani jednej nitki po przyszyciu.


Dziękuję za komentarze i pozdrawiam wiosennie:)
RICO design
Cross Stitcher issue 263


Share this:

32 komentarze:

  1. Nie dziwię się, że rzuciłaś wszystko;) Świetny jest!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwykły ręcznik zmienił swoje oblicze;)Teraz jest super,ten hafcik jest sliczny ,ja akurat lubie takie kolorki,więc bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak niewiele potrzeba, żeby zwykłe stało się niezwykłe :) Super ręczniczek powstał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No troszkę niewiosenne kolory ale i tak hafcik się ślicznie prezentuje. No i storczyk super.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. I proszę, jaka piękna dekoracja kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. slicznie ci wyszedl ten reczni, szkoda , ze nie jest zielony , ale do kuchni pewnie by nie pasowal;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. rzeczywiście jakieś takie ciemno brązowe:) Ale w połączeniu z białym ręcznikiem wygląda super! Ja bym się tylko bała wycierać w to ręce żeby nie zabrudzić;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Super efekt! Tylko jak tu w takie cudo ręce wycierać?

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna próba! Chyba mnie natchnęłaś na wykonanie podobnego. Chodzę ostatnie dni i zamiast się uczyć, ciągle myślę o prezencie urodzinowym dla babci. I nic ciekawego mi nie powstaje! A tu taki pomysł. Małe, proste, a użyteczne i ładne :)
    Tak technicznie, co zrobiłaś z końcówkami taśmy? Na obrobione na zakładkę czy wybrałaś jakiś ścieg?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochac się, to mało!!! Świetny wzór! super wyglada! I jak wiosennie, ach :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście chyba we wzorze są trochę zbyt ciemne kolorki, jak na to co nam wiosennie w duszy gra. Jednak do twojej kuchni pasuje idealnie i już masz dekoracje świąteczne po części załatwione (bo pewnie to nie koniec).

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ręcznik , ciekawe jaki będzie następny ..

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo pomysłowa ozdoba wiosenna i Wielkanocna, świetny haft pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny pomysł z tą haftowaną taśmą na ręczniku... wygląda cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny ten ręczniczek! Nie dziwię się, że masz ich więcej w planach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny ręcznik ale znając mnie to krzyczałabym na każdego kto by chciał go użyć :) Mam takie same "koronkowe" osłonki :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjny ten ręcznik!!!
    cudnego masz storczyka w cudnej doniczce:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ręcznik rewelacyjny!!! Bardzo mi się podoba!
    Aha, też mam takie kafelki w kuchni:):)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeju, Tobie robota w rękach sie pali !!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Super pomysł, bardzo mi się spodobało. Taśma jest maszynowo przyszyta do ręcznika?

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny ten ręcznik, bardzo dobry pomysł na prezent...:) Tworzą z kuchnią piękną całość.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. super:) I piekny storczyk w tle :) Ja niestety musiałam się pozbyć wszystkich kwiatów doniczkowych ze względu na mojego żarłocznego kota, nad czym strasznie boleję

    OdpowiedzUsuń
  24. piekny reczniczek z wielkanocnym motywem :) i wiosennym :) i oczywiscie cudny storczyk w tle z oslonka ktore uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczny ręcznik.Fajny wiosenny motyw. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudny haft na ręcznik! W Twojej kuchni zrobiło się już świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ladny hafcik! A jak pieknie wyglada teraz recznik!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jest śliczny! I hafcik, i ręcznik z hafcikiem. :)
    W mojej kuchni na razie położone są tylko płytki. :) Też brązowe. To jest taki ciepły kolor, więc mnie się i liście brązowe podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pasuje wręcz idealnie. Widziałam już w kilku gazetka podobne pomysły, ale nigdy nie próbowałam..Tobie wyszło ekstra:)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...