Murano splash i Choinka 2019

Murano splash kupiłam jeszcze w zeszym roku,
ale nie miałam w sumie pomysłu na co wykorzystać
belfast w ciapki. Spróbowałam na małych wzorach w ramach
 zabawy choinka 2019 i widzę, że to był dobry pomysł.
Kolor tego materiału jest błękitny czego chyba za bardzo
nie widać na zdjęciach, fajnie wygląda z zimowymi wzorami.


Wzór Primitive Hare
Winter Ice-Queen of the Needles

Jeszcze mam taki kolor murano splash,
myślę, że też go wykorzystam do świątecznych wzorów.

Miłego weekendu:))
Tina:)

Share this:

20 komentarze:

  1. Pięknie te "prymitywne" hafty wyglądają na tej tkaninie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wkomponowałaś haft w tą tkaninę.
    To dało naprawdę niesamowity efekt..naprawdę :)
    Pozdrawiam słonecznie:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne hafty! Idealnie ta tkanina pasuje do tematyki zimowej :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe wzory wyszperałaś. A na tej ciapkowatej tkaninie wygladają rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne hafty, lubię ten styl. Jak Ty to robisz, że na takim mikroskopijnym splocie widzisz, jak postawić krzyżyczek? A może ta tkanina nadaje się również do haftu płaskiego. Jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda jak len, splot jest widoczny, bez problemu stawiam xxx. Nie wiem czy nadaje się do haftu płaskiego, wydaje mi się, że nie:)

      Usuń
    2. Tak, znalazłam u siebie podobną tkaninę o takiej gęstości splotu- jest za luźny.

      Usuń
    3. Szkoda, ale może znajdziesz coś podobnego, a nadającego się do haftu płaskiego:)

      Usuń
  6. Piękne hafciki. Czasem nie trzeba wiele koloru aby zachwycić.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację:)wygląda jak szary a nie niebieski:)widziałam go w pasmaszu,ale jakoś mnie nie zachwycił,a w Twoich haftach wygląda ślicznie:))idealnie jakby dla nich był stworzony:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi od razu wpadł w oko, kupiłam właśnie w pasmaszu;) dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Super tkanina i piękne, delikatne hafciki.
    Ciekawa jestem, jak je oprawisz...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już pierwsze pomysły mi się pojawiają, ale zostawię to wszystko na grudzień;) pozdrawiam:)

      Usuń
  9. Te "prymitywne" wzory idealnie pasują do takiej tkaniny - miałaś naprawdę świetny pomysł na wykorzystanie haftu na tym tle. Aż mnie korci, żeby sobie kupić łaciate Murano i wykorzystać w przyszłości.
    Super, też jestem ciekawa wykończenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne, te obecne tkaniny do haftu to naprawdę niesamowita sprawa i robią niekiedy przy hafcie połowę roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie to wyszło - zimowe obrazki jak marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię bardzo murano, bo ma równiutki splot. A murano w ciapki to coś, co daje dodatkowy, fajny efekt. Zachęciłaś mnie, Justynko, do wypróbowania, bo hafciki wyszły super!

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...