Pro filo N.109

W zeszłym tygodniu udało mi się dorwać w Empiku
świąteczny egzemplarz Pro Filo.
Niestety przychodzi ze sporym opóźnieniem,
ale dzięki zabawie Choinka 2019 będę mogła 
ze spokojnym sumieniem wyhaftować kilka świątecznych
wzorów już w marcu;)

Bardzo ciekawa seria!


 Autka też super:)
  No i moje must have;)
Dużo ciekawych wzorów i pomysłów!
Z resztą Pro Filo nawet z zeszłego roku nie traci na wartości
i zawsze można z niego skorzystać:)
Nie kupuję już żadnej innej gazety, a Wy?
Pozdrawiam:)

Share this:

15 komentarze:

  1. Nigdy się nie spotkałam z tym pismem,ale widzę, że jest czego żałować.
    Kilka razy kupiłam Cross Stitcher i są to zmarnowane pieniądze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Cross Stitcher był fajny, ale z trzy, cztery lata temu, trzymam wszystkie stare numery, ten motyl, który ostatnio pokazywałam jest z CS z 2012;) A Pro filo odkryłam przypadkiem, ale trzeba mieć szczęście żeby na niego trafić w Empiku:)

      Usuń
  2. Mam chyba że 3 nr tego pisma... Ale ten świąteczny jest boski.
    Muszę sprawdzić w moim empiku czy może gdzieś się uchował.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny numer!
    Ciekawa jestem, który wzorek będzie u Ciebie pierwszy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mikołaj z dziewczynką ładny i auta z prezentami super ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny numer :-)
    Ja mam 106, też jest świąteczny i też planuję wykorzystać wzory na zabawę u Kasi :-)
    Gazetki kupuję baardzo rzadko. Musi mi się coś naprawdę spodobać żeby wydać pieniążki. Wyjątek robię dla "Weny", której mam sporo numerów.
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała gazetka, propozycje bardzo ciekawe. Czas zacząć przygotowania do świąt, ten czas tak szybko leci:). Pozdrawiam serdecznie:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ptaszki i kalendarz ciekawe, sama mam zeszłoroczne wydanie świąteczne i jest świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też nie kupuję. Żadnej. I w ogóle prawie nie kupuję... :-(
    Pozdrawiam, Justynko, serdecznie. Ciekawa jestem tych wzorków wykonanych przez Ciebie, bo zawsze wybierasz wspaniałe :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są te małe torebeczki (ostatnie zdjęcia, twoje must have będzie chyba także i moim "must have".

    OdpowiedzUsuń
  10. No tam widzę roboty to jest spoko na 2 lata albo i dłużej, samochody mnie mocno zachwyciły, są piękne :) dla nich bym podreptała po gazetkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne wzorki szkoda że ja już tak mało wyszywam oczy nie te ...

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...