Efekt motyla

Efekt motyla-
anegdotyczne przedstawienie chaosu deterministycznego. 
W tytułowej anegdocie trzepot skrzydeł motyla, np. w Ohio, 
może po trzech dniach spowodować w Teksasie burzę piaskową.
(za wikipedią;))
Mam nadzieję spowodować wiosenną burzę, słońce i tęczę!
The butterfly effect
Cross Stitcher issue248 January 2012
Kanwa aida 14
mulina DMC
Myślę, że dzisiaj chyba wszędzie było czuć wiosnę:)
Motyl wyhaftowany na prezent, a to pierwsze przymiarki do ramki,
myślę, że pasuje;) Numer CS z 2012 roku!
Te stare numery to ich najlepsze wydania,
trzymam wszystkie jakie udało mi się wtedy zdobyć:)
Szkoda, że to już nie ta sama gazeta co kiedyś.
Zostawiam Was na koniec z piosenką z filmu Green Book
i bardzo zachęcam do obejrzenia w kinach!:)
Świetny, poruszający, ciekawy, śmieszny.
A może już widziałyście?

Share this:

19 komentarze:

  1. Piękny motylek. TZN. MOTYL. Taki okazały. Kolory śliczne i rameczka moim zdaniem pasuje.
    Pozdrawiam serdecznie.
    D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z cyklu "motyle"czytałam świetną książkę pt "Motyl"Lisy Genova:)polecam:)
    a spowodowałaś efekt bo i u mnie stadko się zadomowiło:)))
    piękny haft:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam, dziękuję za polecenie:)) pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Wspaniały okaz, przepięknie wyeksponowany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam motyle :) To mój ulubiony motyw dekoracyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Motyl w moich ulubionych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny motyl ;) a film widziałam, absolutnie świetny, polecam wszystkim ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny motyl!
    I moim zdaniem te nowe numery nie zawierają ciekawych wzorów.
    A na film się wybieram...
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny motyl w pięknej oprawie :) Będzie cudo po oprawieniu:)
    do filmu się przymierzałam, jak starczy czasu na pewno obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny motyl!
    Bardzo ładne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Filmu jeszcze nie widziałam, ale mam w planach.
    A motyl przepiękny. Ma takie uspokajające, a jednocześnie nasycone kolory. Bardzo fajnie komponuje się w tej ramce.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny, po prostu śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny motyl! Oby trzepotem skrzydeł wiosnę przyniósł!
    Film obiecujący, wpisany na listę :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczny motyli haft :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny haft. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. I spowodowałaś! Słońce wyszło.;) Piękny ten motyl.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny. I sam motyl w tych kolorach. I ta ramka. Zestaw idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł na prezent, ramka też pasuje, a efekt Twojego motyla mógłby się już utrzymać - bez powrotów mrozu i zimy ;)
    Co do filmu - naprawdę warto, potwierdzam!

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...