Cross Stitcher September 2014

Witam serdecznie powakacyjnie:)
Dzisiaj kilka zdjęć z najnowszego numeru Cross Stitcher,
jak tylko zobaczyłam ten numer od razu odhaczyłam kilka wzorów
"do wyhaftowania" :)
Oto one:
 Bardzo ciekawy wzór, myślę, że zrobię z nim poduszkę.
 Kotki dla córci:)
 Na prezent?
 Dla dzieciaczków do pokoju:)
 Nie kojarzę czy te dziewczyny mają blog, 
ale gratuluję kolejnych publikacji made in Poland:)
 A w zapowiedzi koljnego numeru seria Belle and Boo ZIMOWA!!!
To już?????????


Przeleciały wakacje szybciutko, jutro zaczynamy kolejny rok,
odkąd mam dzieci nasz rok zaczyna się własnie we wrześniu:)
To zdjęcie powyżej bezlitośnie przypomniało mi, że jesień za pasem,
a jeśli chcę zdążyć z zimowymi czy świątecznymi haftami,
czas je zaczynać. 
Może jeszcze żeby pozaklinac rzeczywistość pokazać zdjęcia znad morza?
Spokojnej niedzieli:)

Share this:

24 komentarze:

  1. No, no, plany hafciarskie masz niebylejakie :) Pokazuj te wakacyjne fotki - ogrzejemy się wspomnieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poduszka z motylem jest świetna!!! Wystarczy Ci czasu na wszystko?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam nadzieję, że wraz z nadejściem jesieni przybędzie czasu, bo dni krótsze itp, ale nie chciałam jeszcze o tym myśleć na głos;))

      Usuń
  3. Twój wybór wzorów bardzo mi się podoba. Oby czas sprzyjał na realizację :)
    Szkoda, że to już koniec wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Poduszka z motylem i ta torba z tygrysem ? super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety już po wakacjach. Pokazuj zdjęcia i to szybciutko. Faktycznie hafciki zimowe przypominają co nas niebawem czeka.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też zaczynam jutro rok szkolny ;) jak to przy dzieciach nawet czas płynie inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się zwierzątka z okładki, drzewko życia, torebka z okładki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Motylek jak dla mnie najpiękniejszy ;-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podoba mi się motyl:) jest prześliczny!♥
    Pozdrawiam cieplutko i czekam na zdjęcia znad morza, pokazuj szybciutko☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten numer bardzo mi się podoba, chyba trzeba będzie wysupłać na niego parę groszy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne hafty , tylko odgapiać , czekam na Twoje dzieła , a wakacji żal, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna ta nowa gazetka! Duzo pracy Tinko przed Toba! Pozdrawiam Cie kochanie!

    OdpowiedzUsuń
  13. No tak, kolejny rok szkolny rozpoczęty. Więcej czasu dla nas, mam.
    Ja zapałałam miłością do tytułowego motyla, ale pewnie rąk mi nie starczy...

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej podobają mi się koty i motyl.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Bardzo interesujące! Takie klamerki z kotkami to też dla mnie!:) Zdjęcia - dawaj, dawaj!:))

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ciekawa gazetka - zakochałąm sie w tym obrazku dla dzieciaczków dopokoju jaest taki wdzięczny i śliczny - buziaki ślęMarii

    OdpowiedzUsuń
  17. Hafciki ciekawe, kotki spodobałyby się też mojej córeczce:) a poducha z motylem jest super!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zwykle interesująco :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Cross Sticher magazine pierwszy raz opublikował moja prace... To jabłko w prawym górnym rogu - dzieło spod mojej igiełki. Prenumeruje ten magazyn i kilka innych.. Wiele wzorów bardzo mi się podoba, szkoda tylko, ze miedzy sobota a niedziela nie ma dodatkowych 24h na realizacje wszystkich tych wspaniałych projektów i trzeba dokonywać takich trudnych wyborów

    pozdrawiam serdecznie :)
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję publikacji!
      Mi również brakuje czasu na wszystkie zaplanowane hafty, staram się wykorzystać każdą wolną chwilę, ale nie jest to łatwe:)
      Pozdrawiam również i dziękuję za komentarz:))

      Usuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...