Bombowe marzenia

Zwykła bombka salowa, która miała być kolejną ozdobą na święta stała się ważnym przekazem.
Pokazuje o czym marzymy, o co prosimy, o czym musimy pamiętać!


Prosimy anioły żeby nas chroniły
 Modlimy się o zdrowie
 Chcemy żeby dzieci były szczęśliwe
 Marzymy, aby spełniły się ich wszystkie marzenia
 i żeby wspomnienia z dzieciństwa były najpiękniejszymi 




 Dziękuję za wszystkie ciepłe słowa:)
Takie zdjęcia są mocnym ramieniem na którym można się oprzeć,
 gdy jest ciężej, bo nie zawsze jest tak beztrosko...

Share this:

66 komentarze:

  1. Boska jest ta Twoja bombka pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna! Cudnie wygląda w Twojej interpretacji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała:) Cudny pomysł z tymi zawieszkami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne ja się zachwyciłam osobiście nie lubię niebieskiego czy atramentowego koloru ale ty wykonałaś mistrzowską pracę buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna!!! Oj Tinka życzę aby te wszytskie marzenia się spełniły. Dobrej nocki :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie to ujęłaś , wspaniale napisałaś i przeslicznie zaprezentowałas !

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała, piękny kolor i te serduszko-zawieszka :) (bardzo mi się podoba ten wzorek na nim, trochę mi przypomina celtyckie ozdóbki)

    Życzę jak najwięcej beztroski i pogody ducha (szczególnie teraz, gdy tak smutno za oknem) :)

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca a przy opisie kolana się uginają...Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie i bardzo wzniośle. Bombka jest piękna, dodatkowe ozdoby jej służą. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podoba przesłanie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam gdy do hafu jest coś dodane.
    Piękna bombka.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  12. Bombka , jak gwiazdka z nieba ;-) Taka cudna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczna praca a wykończenie rewelacyjne! Pięknie napisane i pięknie przedstawione.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknepraca, piękne słowa, piękny przeka:) ach.....życzę, niech się spełni:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyszła Twoja bombeczka...fantastycznie...Zawieszki są urocze i takie malutkie...bo jak patrze na moją bombke to przecież te gwiazdeczki malutkie to prawie są mikroskopijne...Śliczne....
    a mam takie pytanko- czy celowo prawa strona jest pozbawiona małych szczególików-bo rozumiem,że zawieszki jeszcze przybędą? Jeśli jestem okrutna to wybacz- to takie zboczenie wzrokowca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, brakuje konika i serduszka w kolorze srebra, masz sokole oko:)))

      Usuń
  16. No cudo ci wyszło! Oryginalnie (ze względu na kolory) i bardzo pomysłowo z zawieszkami i ich przesłaniem.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudo [, to gdzie ja się pcham?] wspaniały haft pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piękna bombka! Najbardziej spodobał mi się ten przekaz - super!

    OdpowiedzUsuń
  19. Spełnienia marzeń! Haft piękny i wspaniale go "ubrałaś" :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudnie wyszła Ci ta bombka! rewelacyjny pomysł z tymi zawieszkami i kokardą:)
    a jak ją wykorzystasz? masz już jakiś pomysł?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie wisieć w salonie, haft jest na podobraziu:)

      Usuń
    2. To w takim razie będzie piękną ozdobą salonu:)

      Usuń
  21. Justynko, bombka jest piękna i z całym dopiskiem, taka właśnie moja. Wiem, że mnie zrozumiesz.
    Kochana, może tak dla małego uśmiechu zapraszam do mnie na małe Candy.
    Przytulam bardzo ciepło

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale super wymyśliłaś z tą bombką :) Piękna jest :) Oby Ci się wszystkie zawarte w niej życzenia spełniły :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczna interpretacja tego haftu!
    Pozdrawiam i życzę spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękna bombka!!! Tylko czekać na świąteczny czas, aby móc ją zawiesić i cieszyć nią oko :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudna:)))zawieszki dodają charakteru :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. wspaniałe wykonanie i interpretacja - bardzo... a życie... coż - jak to życie...:)
    pozdrawiam cieplutko Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudny haft i fantastyczny pomysł na wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bombka z przekazem! Super to wymyśliłaś!

    OdpowiedzUsuń
  29. Super to wygląda :-) Dobrze pomyślane :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękny haft! Niech Anioły Was chronią!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie zinterpretowałaś swoją pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny pomysł i przesłanie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Bombka w moich ulubionych niebieskościach m świetnie to wymysliłas ,,

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo mi się podoba. Super pomysł i wykonanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Bombka jest bombowa i widać , że dla rodzinki -BRAWO !!!
    A tak apropo " gaduło " mała zapraszam po wyróżnienie do mnie ;)
    pozdrówki ślę i życzę udanego dłłługiego weekendu :)))

    OdpowiedzUsuń
  36. ale pieknie to zrobilas, podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Wspaniale to wymyśliłaś. Ślicznie wygląda.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna bombka i piękne wykończenie z bardzo osobistym przesłaniem.
    Niech spełnią się marzenia.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna bombka, niby taka sama jak inne a jednak inna, fajny pomysł z zastosowaniem zawieszek i gotowej kokardy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego lubię sale, haftujemy taką samą pracę, a efekt u każdego inny!

      Usuń
  40. Piękna bombka ale pomysł z zawieszkami był strzałem w dziesiątkę, efekt - cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ślicznie dopracowana. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  42. elegancko wyszło! a ponurym myślom się nie dawaj!!! myśl wtedy o gronie osób podzielających Twoją pasję :))) będziemy dalej podziwiać!

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetnie to wymyśliłaś i ślicznie wykonałaś. Pozdrawiam - Maria

    OdpowiedzUsuń
  44. i cóż ja mogę dodać... zgadzam się ze wszystkimi poprzednimi komplementami Twoja bombka to prawdziwe cudo!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękna bombeczka. P.S.Wysłałam Ci maila.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ojej..a ja dopiero kawałeczek..:( Cudnie Ci wyszła..

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...