Papużki nierozłączki

Na szarościach pojawiły się kolory,

 a z nimi papużki
 Przyfrunęły i przysiadły w salonie:)
 Poduszka z lamówką, tył szary.
 Cross Stitcher 
issue 267
Birds od paradise
Designed by:
Felicity Hall

Dziękuję za życzenia zdrowia, jak zwykle pomogły. Wystarczy się tylko poskarżyć i już wspólnymi siłami wszystko wraca do normy:) Pracy dużo nad RR i innymi haftami, kończę ostatnie zaległe prezenty i biorę się za sale świąteczne. W międzyczasie oczywiście, bo na co dzień gonitwa z dziećmi od szkoły do przedszkola, zajęcia dodatkowe, zakupy, dom, praca, życie!
Wspaniałe chwile dnia codziennego...
Razem.
Jak papużki nierozłączki...

Share this:

53 komentarze:

  1. Cudne są:)Przepiękne kolorki..cała podusia super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko kolejne piękne dzieło wyszło spod Twoich rączek :) Papużki piękne i kolorowe a podusia wyszła niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowita jesteś przepięknie - ja bym oczopląsu dostała pozdrawiam ciepło Maria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dostałam:)) popełniłam rekord w błędach na tym hafcie:)))

      Usuń
  4. Widziałam je w Cross Stitcherze wyszło pięknie! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Tysieńko żadnych błędów nikt poza Tobą nie widzi :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój syn powiedział: jaka piękna poduszka :-)Tysiu, poduszka i hafcik są piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna na dzisiejszą pogodę zwłaszcza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajniutka ta podusia. Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie oglądałam tego numeru Crosstitchera, więc projektu nie znałam. I przyznam, że bardzo mi się podobają te kolorowe papużki w otoczeniu szarości! No i świetnie wszyta lamówka ;)
    Jednym słowem, świetna poduszeczka wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wyszło takie połączenie kolorków z szarością :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna robota! Szarości idealnie komponują się z kolorowymi papugami i lamówką.

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne!!!! Świetne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna poduszka. :) Dużo zdrówka życzę i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozdziawiłam buzię i się gapię:)
    Fantastyczna podusia a haft cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Podczytuję,że pomyłki były?:)))i tak Cię podziwiam:)))te hafty są piękne,ale rzeczywiście ilość pomyłek jaka może w nich zaistnieć jest kolosalna:))))prułaś????czy dałaś radę ????:))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie prułam, ale przesunęłam listki o trzy krzyżyki i już wszystko z papużkami nie pasowało, na papużkach też są błędy, zwłaszcza na główkach, ale wybrnęłam ;)))

      Usuń
  16. kolorki świetnie się wyróżniają na tle szarości

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie pasuje hafcik do pokoju:) Też mam taki kolor ścian:) Papużki cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ściany oliwkowe?:) pozmieniałam zasłony i trochę pobawiłam się ze stołem, muszę zdjęcia porobić, w końcu mi się podoba;))

      Usuń
  18. Wyhaftowane, uszyte, skończone. Wpuściłabym Cię do moich szuflad;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj podejrzewam, że długo by nie było gdybym tam zajrzała;)))))))

      Usuń
  19. Piękne papużki, świetnie odbijają od szarej kompozycji! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolorowo i na pewno weselej w salonie , śliczny haft pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne te papużki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Poduszka piękna,oryginalna, cudnie zdobi salon.Kolorowe ptaki świetnie komponują się z szarością.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna podusia w pięknych kolorkach!
    Pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow...rewelacyjna poduszka!!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny haft i świetnie wykorzystany :). Bardzo mi się podoba dobór kolorów wykończenia (tył i lamówka), znakomicie dopasowane do haftu!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie się zgrały kolorki z haftu z żółtą wypustką :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyszły cudownie! Extra wyglądają na podusi :D

    OdpowiedzUsuń
  28. O matko, jakie to piękne. Justyś, to Ci się poduszeczka udała wybornie.
    Kochana, nie wiem, nie mam pojęcia, w głowie mi się nie mieści ska masz na to wszystko czas. I do znudzenia będę o tym pisała. Może poświęć temu jakiś post-tutek odpowiedniego wykorzystywania czasu. Mojego już praktycznie nie ma, zanika.
    Buziole wielkie przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  29. pięknie to ujęłaś :) i zgadzam się z Kajką, która prosi o tutek jak to to wszystko ogarniasz :) ja o ile do niedawna sobie miała wszystko ogarnięte z czasem to od kiedy mój Kubuś poszedł do żłobka kompletnie nie mogę się odnaleźć a mam tylko 1 malutkie dziecię :) dlatego baaardzo Cię podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudne te papużki, dzięki tym kolorom mają w sobie tyle życia. Bardzo mi się ta poduszeczka podoba. Dobrze, że choróbsko dało Ci już spokój. Podziwiam Twoją pracowitość, tyle do zrobienia a Ty znajdujesz na to wszystko czas :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale pięknie kolorowo na tej podusi! Pasuje idealnie do salonu. Bardzo mi sie podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajnie wyszły i widzę, że już mistrzyni szycia z Ciebie jest. A tak niedawno ktoś biadolił, że niby nie umie.Oj nieładnie tak nieprzyznawać się do talentów.
    Pozdrowionka
    P.S.
    I czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczny hafcik popełniłaś, a błędy??????jakie błędy???

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna poduszka. Papugi super wyglądają w otoczeniu szarości. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Naprawde robisz bledy?
    Dla mnie jest perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  36. dla mnie też jesteś mistrzynią krzyżyków !

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajna poduszka! Super kolory i świetne wykonanie! O szybkości powstania już nie wspomnę:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajny efekt,swietna poduszeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Podusia jest cudna, a haft przepiękny ;o)

    OdpowiedzUsuń
  40. Dobrze że czujesz się już lepiej, widać ,że praca wre .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale super podusia :) Bardzo ładna ozdóbka :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow przepiękny efekt szarości i kolorów. Śliczna poduszka

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudo:) ileż trzeba mieć cierpliwości i talentu żeby stworzyć coś tak pięknego:)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...