Poczta pantoflowa?

Tak chyba trochę działają blogi? Na blogu Chagi zobaczyłam zarys skrzata, a Marta Myszkusia z blogu Myszkowato podała link do całości! Jak zobaczyłam to musiałam go mieć, zobaczcie same na oryginał!

Zdjęcie z tej strony
Wzoru nie miałam i chyba nie ma w necie więc puściłam wodzy fantazji i na podstawie tego obrazka stworzyłam swojego skrzata z liściem na głowie:)
 Zaczęłam od buźki
 a później już pełna wariacja na temat liścia na głowie:)

 Cała czapeczka nie zmieściłaby się do ramki więc nie ma "zakończenia" jak w oryginale
 Z ramki wyciągnęłam szybkę żeby dzwoneczek mógł pozostać na miejscu

Wsiadł do autobusu człowiek z liściem na głowie
Nikt go nie poratuje, nikt mu nic nie powie
Tylko się każdy gapi, tylko się każdy gapi i nic
Siedzi w autobusie człowiek z liściem na głowie
O liściu w swych rzadkich włosach nieprędko się dowie
Tylko sie w okno gapi, tylko się w okno gapi i nic
Od razu pojawiły się skarby leśne w domu, skrzat przynosi szczęście.
Zastąpił kuchenny obrazek z babim latem i przypomina o jesieni:)
Wiem, nie jest taki piękny jak oryginał, ale i tak ma w sobie coś magicznego!
WYZWANIE
 Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie komentarze!

Share this:

64 komentarze:

  1. Cudny skrzacik.I oryginał i Twój. Oj, marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe skrzaty, wprost urocze , powodzenia w wyzwaniu pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow...rewelacyjny jest!!!!
    Pięknie go wyhaftowałaś, jestem pod wrażeniem! masz talent kobietko!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakbym nie znała i nie widziała oryginału to Twój skrzat jest rewelacyjny, słodki, uroczy, taki do kochania i przytulania......
    Więc można jednak proste obrazki robić(?-można),niekoniecznie z szablonu :)... Zdolne rączki właśnie po takich pierdołach się poznaje...a Ty masz bardzo zdolne łapki!!!
    Skrzat jesienny, właśnie u Chagi mnie zastanawia-powstanie bardziej wiosenny chyba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zupełnie inne kolory:)
      dziękuję za słowa uznania, bez szablonu wyhaftowałam też jedną z poduszek z Małym Księciem patrząc na obrazek, to nie jest trudne:)))
      zaczynam od backstichy! :)))))
      ja podziwiam za to Twoje profesjonalne opracowania wzorów!

      Usuń
  5. No kochana bierz się za projektowanie wzorów krzyżykowych!!! Skrzacik przecudny. Jestem pod ogromnym wrażeniem!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co Ty!:)))))) dziękuję :)) jak tam Franio?:)))

      Usuń
  6. Tineczko jest cudny:) Bije od niego taka ogromna pomyślność, szczęście i radość - ja tak właśnie go odbieram. Podziwiam Twoje prace, jesteś niesamowicie zdolna ;) Powodzenia, trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tylko podziwiam Twój talent - skrzat jest uroczy niby mały a jaki wielki - życzę powodzenia w wyzwaniu pozdrawiam ciepło Maria

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie przeniosłaś tego skrzacika na haft! Masz wielki talent, powinnaś tworzyć własne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skubana Tinka- nieźle Ci poszło! Skrzacikowi naprawdę nic nie brakuje! Jest rewelacyjny!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest wzór Neocraft, jest w sieci ... a kupić można na przykład tu http://www.dimshop.ru/neocraft/VL-02/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jednak, wszyscy ludzie wszystko wiedzą! a ja już mam;)))

      Usuń
    2. nie napisałam że wiem wszystko.

      Usuń
  11. Jest piękny:))ja też czasem haftuję bez wzoru i wiem ,że nie jest to łatwe:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Skrzat wyszedł rewelacyjny :) Podziwiam Twój talent.
    Pozdrawiam i powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No proszę jak się uwinęłaś szybciutko :), a mój już skończony leży od dawna i czeka na moje zlitowanie, bo jakoś się nie polubiliśmy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przeżyłam miłość od pierwszego wejrzenia:)))

      Usuń
  14. Boże jaki on słodki nie dziwię się , że go
    pożądałaś - wyszedł Ci cudnie !!! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, Ty lubisz takie śliczne straszydła:)))
      dzięki!:)

      Usuń
  15. Rewelacyjny skrzacik :) Niesamowicie pięknie Ci wyszła jego interpretacja :) Zgadzam się z dziewczynami bierz się za tworzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny jest! Rameczka doskonale pasuje do całości.
    Pozdraiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie! I naprawdę sama go zaimprowizowałaś? Oj nie wiem czy bym też tak potrafiła... ale to działa motywująco ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniale wyszedł ten skrzacik ;o) Dzwoneczek idealnie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna kompozycja, skrzacik z dzwoneczkiem , ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki przerażająco śliczny :D Jak z horroru :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Skrzat jest super, podziwiam, bo wyglada jak orginal :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładnie wyszyty :) Gratuluję! Chodź ja się jakoś boję tych skrzatów...

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny skrzat.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Czarodziejka z Ciebie i już!!! złote ręce - pięknie Ci to wyszło, a ja sobie marzę....:)
    miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jest cudny! Podziwiam za haftowanie bez wzoru,wyszedł identycznie;))
    Powodzenia w wyzwaniu;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudny! Gratuluję! Z haftowaniem jakoś sobie radzę, ale własnego opracowania, nawet na podstawie zdjęcia gotowego haftu, to bym się nie podjęła... Wyszło Ci wspaniale, nawet mam wrażenie, że Twój skrzacik jest bardziej sympatyczny od pierwowzoru :))

    OdpowiedzUsuń
  27. No, nie wierzę! Twój skrzat jest rewelacyjny!!! Zrobić takie cudo bez wzoru, to mistrzostwo, i podoba mi się bardziej niż oryginał :))
    Pozdrawiam MISTRZA!
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie mogę wyjść z podziwu, jak wiele emocji można przekazać haftowaniem:-)*
    Robisz to cudownie!
    Buziaki
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
  29. wyszedł Ci rewelacyjnie. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  30. Lovely stitching!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem pod ogromnym wrażeniem, Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. wspaniały skrzacik... i dla dziecka i dla dorosłego

    OdpowiedzUsuń
  33. Jest cudowny!Jesienny skrzat:)Może kiedyś i u mnie zamieszka:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Fantastyczny, to dopiero trzeba mieć talent żeby tak bez wzoru :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Słodki skrzat niech przyniesie Ci wygraną w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  36. wow!! brak mi słów , wspaniała improwizacja, to już więcej niż mistrzostwo w krzyzykowaniu

    OdpowiedzUsuń
  37. no cudenko zrobilas, jestes mistrzynia krzyzykowa, brawo !skrzacik dostal piekna oprawe i tak niech czeka na zwyciestwo w wyzwaniu. Bardzo lubie szufladowe wyzwania i .... i tylko czasu brakuje na wszystkie przyjemnosci.

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow!!!! Jak ja bym chciała umieć robić haft tylko z obrazka. Podziwiam za posiadanie takich umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Skrzat super jesiennie nastraja. Bardzo ładnie wygląda kompozycja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Wow!!Zatkało mnie..jestem pod wrażeniem..

    OdpowiedzUsuń
  41. Słodki i Twój i Chagi. Chyba zaproszę go i do siebie bo taki jest .... jesienno uroczy. Leśny i niemal grzybowy. Na pewno mieszka pod krzaczkiem jagód.

    OdpowiedzUsuń
  42. Twarzyczkę ma fajną, piękny jest.

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...