Plecki do zawieszek

ODDAJ SWÓJ GŁOS


Witajcie!
W piątek dostałam paczkę z pasmanterii Haftix  z  pleckami do zawieszek, które testowałam tutaj
Plecki wyglądają tak samo jak zawieszki, wielkość, grubość jest taka sama, różnią się tylko tym, że nie mają dziurek. Mogłam je po prostu przykleić do zawieszek, ale utrudniłam sobie zadanie i obkleiłam je materiałem.Może niepotrzebnie, ale chciałam zrobić je kolorowe. . Prościej będzie je pomalować i nie będzie problemu z przyklejaniem albo po prostu zostawić takie jakie są.
Materiał przykleiłam klejem do robótek, plecki wikolem.


 Do środka dałam wikol
 i połączyłam zawieszki
 Na boki można przykleić jakąś ozdobną taśmę lub cienką koronkę, ale u mnie by już było tego za dużo

Gotowa karuzela

Podsumowanie














Brałam udział w wielu zabawach RR i widziałam wiele prac i tyły haftów. Muszę przyznać, ze nie tylko ja ni9e potrafię tak haftować, aby tył haftu wglądał jak prawa strona haftu ! Dlatego zrobił się taki problem z tyłami zawieszek. Takie plecki rozwiązują ten problem i przy okazji dają wiele  możliwości na dodanie jakiś ozdób np kolorowy materiał, może zdjęcie, może nawet ktoś zrobić de decoupage.
Co z dziurkami do przewlekania tasiemki? Bez problemu przebiłam i  przeciągnęłam koronkę przez materiał. Dziurki są zrobione idealnie w tym samym miejscu co zawieszki z dziurkami na haft.  W jednej  zawieszce koronkę przeciągnęłam tylko przez otwór zawieszki z haftem i podkleiłam w środku klejem, tak też można.
Co do wytrzymałości to trzeba będzie poczekać jakiś czas, ale myślę, ze wikol nie popuści tutaj w żadnym miejscu;)
Dla mnie całość ciekawa i stwarzająca wiele możliwości.
Jeszcze przy poprzednim teście zapomniałam dodać, że dziurki na haft nie strzępią muliny, nie są chropowate !
Tyły do zawieszek jeszcze nie są w sprzedaży, ale może niebawem się ukażą.

Pozdrawiam serdecznie, na wszystkie komentarze odpisze następnym razem.
ZAPRASZAM DO GŁOSOWANIA NA KOCIE SPRAWKI

Share this:

29 komentarze:

  1. No, teraz to zupełnie inna sprawa! Przedtem czegoś brakowało, jakiegoś sensownego wykończenia. Bardzo ładnie wyglądają te zawieszki i podoba mi się Twój pomysł z oklejeniem spodu materiałem :)) Przedtem jakoś nie myślałam, że mogłabym się bardziej zainteresować tymi drewienkami, teraz zmieniłam zdanie i pewnie je kiedyś wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dobry pomysł na te drewniane zawieszki :)
    niestety też nie potrafię tak wyszywać by tył mógł być eksponowany :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł z tym materiałem!:)
    świetna karuzela:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Ja jednak, jak znam siebie, poszłabym po najmniejszej linii oporu i wycięłabym tył "zębatymi" nożyczkami z filcu :)))
    Ale ta niebieska krateczka bardzo tu pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna seria morskich zawieszek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i super! Pomysłowo i pięknie!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zawieszki pięknie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wykończyłaś tył zawieszki, pomysł z materiałem stwarza bardzo dużo możliwości.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super to wygląda z materiałem. Ty zawsze cos fajnego wymyślisz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają super, chociaż nie wiem czy nie były by lepsze, tak jak mówiłaś wcześniej, gdyby były cieńsze:) Ale i tak wyglądają pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie lepiej;teraz wyglądają na skończone:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie i bardzo estetycznie, a pomysłu gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  13. są cudowne:)jesteś bardzo pomysłowa, twórcza :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz to i owszem! Świetne zawieszki.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Testerka zdalas egzamin, super zawieszki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zawieszki:))ja też nie umiem tak haftować żeby były dwie jednakowa strony,ale chętnie poznała bym kogoś takiego:))

    OdpowiedzUsuń
  17. No - i teraz się prezentują pierwsza klasa:)
    A. i dziękuję:) jeszcze 2 miesiące i Młody będzie z nami:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne rozwiązanie, a na dzidzię czekamy pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł z tymi tyłami , teraz morze wisiec taka zawieszka wszędzie i z każdej strony będzie ładna ,,

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomysłowe upiększyłaś tyły, każda zawieszka wygląda elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zawieszki są prześliczne !! Cud, miód, malina !! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie się prezentują, fajny pomysł z materiałem. Można jeszcze dorzucić ocieplinkę i będzie wisząca ozdobna podusia na igły.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne są te zawieszki!Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zawieszki z tymi drewnianymi pleckami wyglądają ślicznie! Świetny pomysł z materiałem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne te zawieszki! wyglądają bardzo profesjonalnie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...