Historia o potworach

Pewnego dnia zapukał do drzwi kurier.Nic nie zamawiałam, na nic nie czekałam, ale z przyzwyczajenia paczkę odebrałam bez mrugnięcia okiem. A w środku potwór!

I zaraz telefon od brata:
-"Jak tam przyjdzie paczka to ją odbierz, to ode mnie"
Super, jeden potwór dla trójki dzieci;))) Dobrze, że najstarsza była
w przedszkolu więc bitwa rozegrała się pomiędzy dwoma. Trochę szarpania, gryzienia, targania za włosy, krzyki i płacz
"TO MOJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Dobrze, że była pora spania więc szybko rozdzieliłam wojowników,
a potwora "wyrzuciłam".
Po takiej walce i emocjach usnęły wyjątkowo szybko. Cisza!!!!
W końcu:)))))
Kawka, relaks i czacha dymi , jak tego potwora podzielić???????????????????
Dzwonek do drzwi!
Na ratunek przyszła Ciocia Edytka.
Nawet się nie zdziwiłam ;)))) Takie dobre wróżki wiedzą przecież wszystko!!!!!!
Nie uwierzycie!!!!!!!!
Uderzające podobieństwo!!!!! Rodzina potworów w komplecie!!!!!!!!
I jak tu nie wierzyć we wróżki, czary, spadające gwiazdy i spełnianie marzeń?????
Gdy wstały potworki, potworki zostały równo podzielone
 i przydzielone i nastał spokój!
Po takim wstępie mogłam się delektować pozostałymi prezentami!
Żeby starsza nie płakała ;))
Żeby mąż nie płakał!

 Żebym ja nie płakała!
Edytko jesteś jak ta gwiazda spadająca, która spełnia marzenia!
Tego dnia spadłaś nam z nieba!

Historia z potworami oparta na autentycznych wydarzeniach!!!!!!!!!!!

Życzę miłego weekendu i dziękuję za Wasze pomysły!

Share this:

21 komentarze:

  1. pttworek ejst sliczny wiec nie dziwi mnie walka o niego :) super miec taka wrozke :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby jak najwięcej takich wróżek wokół nas było, no i obyśmy potrafiły też takimi być dla innych :D
    Potwory świetne, ale ja zazdroszczę Ci pięknego przepiśnika, bo wstyd się przyznać, ale nie mam ani jednego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Potworek śliczny a niespodzianka od Edytki niesamowita:) Tylko pozazdrościć takiej dobrej wróżki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. uff udało się, wujka trzeba pokrzyczeć :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre wróżki są na świecie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahahaha rodzina potworów jest suuuper :) I chyba teraz każdy zadowolony? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super potworki, śliczne prezenty i nikt nie płacze :D pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. I wszyscy zadowoleni :)))) A dzieciaczki przesłodkie. Buziole :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne potwory :) Nić dziwnego, że od razu były ściskane i przytulane.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudne prezenty! A kto to ta zdolna i serdeczna Edytka???? Och, zeby tak do mnie zajrzala, moze i do mnie kidys.... ach dobrze! koniec!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super niespodzianka!!!:)
    świetne są te Twoje bliźniaki:-))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj , oj nie dobry brat , jak można wysłać takiego potwora i tylko jednego ,
    od jakiegoś czasu dziwi mnie że dzieciaczki właśnie takie potwory lubią , //

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozazdrościć takiej Cioci Wróżki:)
    Każdy by się ucieszył z takich potworków:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna historia :))
    Niesamowite te dobre wróżki i jakie piękne rzeczy potrafią wyczarować!
    Śliczne zdjęcie bliźniaków-słodziaków.

    OdpowiedzUsuń
  15. Prezenty śliczne.
    Dobrze,ze będą "tyły"

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajne potworki:))Świetne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocze zdjęcie Twoich słodkich Maluchów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne te potworki :) Każdy byłby zadowolony z takich prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie, u mnie jak się dzieciaki od brata i siostry kłócą o coś, to najczęściej akurat należy to do mnie, więc im to dobitnie oznajmiam i obiecuję, że jak się nie pogodzą w ogóle nie dostaną..może to niezbyt pouczające, ale działa:)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...