Piraci z Karaibów

Wyruszyłam w daleką podróż z piracką mapą
Gdy dotarłam na miejsce spotkałam jego...
Miał to czego ja pragnęłam, więc walka była zacięta...
... wiedziałam jak to się skończy, albo on albo ja, nie mogłam się ugiąć przed niczym!
Nie chciałam ryzykować spotkania z jego kolegami więc uciekałam ile sił w nogach!
A gdy już szczęśliwie dotarłam do swojej pracowni mogłam spokojnie ukończyć swoje dzieło!
 Dla mojego małego pirata;)

Żadne zwierzę nie ucierpiało (poza piratem)! To do obrońców praw zwierząt:)
Zapewniam, że ma się dobrze!
A pozostałe złoto morza wykorzystam kolejnym razem!
Ahoj!

Share this:

35 komentarze:

  1. Ty to masz zawsze jakieś super pomysły. Fajnie to wymyśliłaś. Ty zrobiłaś cos dla małego pirata, a ja dla swojego dorosłego syna też coś tworzę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację bursztyny, to takie złoto znad morza . Haft świetnie wykorzystany.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny pomysł z tą mapą! Świetna!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja myślałam, że się zabierzesz, za haftowanie Jacka Sparrow'a:D A zawieszka jest superowa!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zabrałaś nas w podróż pełną przygód i niespodzianek. Super pomysł na prezentowanie obrazka.
    Pozdrawiam i dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Chylę czoło przed twoją pomysłowością - te bursztynki, bez nich w ogóle nie byłoby efektu, super zawieszka!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aha, jeszcze dodam, że historia obrazkowa rewelacyjna. Uśmiałam się do łez podczas ucieczki.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, to trzeba przyznać, że masz talent do tworzenia opowiadań:) ja bym tak w życiu nie umiała napisać!:)
    zawieszka rewlacyjna, bursztynki to jak wisienki na torcie:)
    ps. wysłałam wiadomość na skrzynkę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję , że ta mapa zaprowadzi Twoją pociechę do skarbu! Fajna zawieszka i sprytna historyjka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ahoj!
    Zawieszka iście piracka! No i świetny pomysł z bursztynkami:)
    Pozdrawia szczurzyca lądowa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. :)))) Pozazdrościć Twoim pociechom takiej Mamy:)
    Genialna zawieszka i świetna przygodowa opowieść:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie to wymyśliłaś i wykonanie perfekcyjne :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie dosyć, że złote ręce to i talent pisarski - pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł na wykorzystanie bursztynu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna zawieszka ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Justynko, czego się dotkniesz zamienia się w złoto, czasem w bursztyn :)) Świetna historia, świetnie opowiedziana i świetnie wyszyta!

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniała, kreatywna praca :) opis całości - genialny! ;D
    dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Historyjka bardzo ciekawa :-) Zawieszka rewelacyjna :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też lubię Piratów z Karaibów :)
    Więc podziwiam zawieszkę i gratuluję zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super historyjka:)Bardzo mi się ta zawieszka podoba!swietny hafcik:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ahoj Piracie, kawał dobrej roboty :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Super pomysł na haft a do tego udana sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  23. No pirat to miłośc kolejna mojego syna , dobrz ,ze nie widział postu bo by mu sie zaraz przypomniało hi hi.Haft świetny.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ha,ha.rozbawiłaś mnie:):):)Świetny pomysł i wykonanie i ten opis...jesteś mistrzynią♥

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne ! tak matka dla dziecięcia swego zrobi wszystko :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Moje dziecię juz wyrosło z piratów ale kiedyś to był szł. Szkoda , że dzieciątka tak szybko rosną ..
    Wspaniały pomysł i bajkowa zawieszka. I kto tu jest SKARBEM .... mama , czy dzieciątka ??????
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  27. Moje dziecię juz wyrosło z piratów ale kiedyś to był szł. Szkoda , że dzieciątka tak szybko rosną ..
    Wspaniały pomysł i bajkowa zawieszka. I kto tu jest SKARBEM .... mama , czy dzieciątka ??????
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  28. mój Tutuś oszalał jak klocki zobaczył ;-)
    a ja hafcik ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Normalnie boski hafcik a zawieszka wyszła niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super wyszła ta zawieszka...dla prawdziwego pirata, a dla starszych "piratek" - ten miły Pan z pierwszego zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...