Doceniona za granicą


Ten wzór był akurat jako gratis do gazety i miała być z niego kartka, ale ja kartek nie robię ;))
Zrobiłam bezpieczną bombkę dla dzieci;)
W liście i tak napisali co chcieli, ale nie ważne, ważna jest nagroda;)
która przyszła ekspresowo, jak na CSCS przystało;)
I tu niespodzianka, zestaw już znany, ale co to za koperta?:)
Voucher na 30 funtów na zakupy w http://www.craftcreations.com/default.aspx
Haftujcie i wysyłajcie do CSCS, ja ich chyba teraz zasypię pomysłami ;))))

Nie mogłam się powstrzymać, bo mi Viola zazdrościła ostatnio trawy w ogrodzie;))
Stan na dzisiaj, 30 cm śniegu

ale nie pada!!!! To już jest dużo ;)
Jak ptaki nie pomagają to może truskawki?:)


Takie RR-owe  hafciki:)

Dziękuję Jomo, Edytce, Ani, Beci  -b za karteczki!



Share this:

33 komentarze:

  1. To gratulacje :))) Jak zaczniesz mi pisać listy to też coś wyślę :)))
    Fajne masz samochody, ale widzę że odśnieżasz tylko jeden hi, hi, hi.
    Mój od 2 dni zakopany na amen.

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję! a pomysł naprawde świetny
    podrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!!!! moje gratulacje!
    świetna nagroda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulację, jestem ciekawa jakie zakupy poczyniłaś, mam nadzieję że się nam pochwalisz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję kolejnej publikacji :) Truskawy smakowite, a śniegu już u mnie niewiele, za to wody masa :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję publikacji i nagrody!!! Strasznie jestem ciekawa co nabyłaś za te 30 funtów, ale myślę że nam pokażesz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sławna kobitka z Ciebie :))) Moje gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale mam znajomą ( tylko blogową, ale co tam), w zagramanicznych periodykach publikuje swe prace, brawo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje :) sławnej Pani :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje:) takie wyróżnienie za granicą to nie byle co:) normalnie jestem dumna z krajanki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze- gratuluję!:) A prezenty na pewno świetnie wykorzystasz!:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję, że doceniają Cię za granicą, ale my blogowe koleżanki doceniamy bardziej!!!! Fajne masz pomysły, to i nagrody się należą.
    Pochwal się zakupkami :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje !!!!

    O rany to ile ten listonosz do Ciebie szedł ??? ze strasznym opóznieniem dotarł... :/

    OdpowiedzUsuń
  14. brawo za publikację :D sprytnie z tym voucherem włączą Cię do cardmakerów :D

    OdpowiedzUsuń
  15. To po kolei pisze ,
    gratuluje publikacji i oczywiście nagrody ..
    Truskawki są tak apetyczne że aż chce się jej zjeść . Chyba nie potrzebnie ci zazdrościłam tej trawki , jeśli to prze zemnie ten śnieg to przepraszam , a na pocieszenie możesz zobaczyć jak moja wieś wygląda na bieżąco ,,Tu taj ,,

    http://www.nartyprzywidz.com.pl/?p=p_16&sName=kamerki

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja nie potrafię haftować....więc ogrzeję się przy Twoich sukcesach,bo cieszy mnie ogromnie,że tak jesteś doceniana:)
    Pozdrawiam serdecznie♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  17. no to gratuluję Justynko i nagrody i sławy...a na kanwy czekam z utęsknieniem...

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję Tysiu kochana :)))
    Truskawki akurat dziś małemu w warzywniaku TAAAAK pachniały... jednak byłam twarda i NIE kupiłam truskawki wielkości ziemniaka... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podbijasz świat! Gratuluję! A te truskawki, ach, mniam, pycha, ale mi smaka narobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję poznali się na wspaniałym talencie, a truskawki poproszę bo na swoje przyjdzie jeszcze poczekać pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  21. No, uśmiałam się do łez!
    O.K. wiem,że Tobie nie do śmiechu( UCHO!)
    za moment sprawdzę wymiary w necie; nie chcę mieć jelonka zbyt blisko brzegu!
    Gratuluję DOCENIENIA i wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje DOCENIENIA! a truskaweczki pycha! Dobrze, ze mi przypomnialas, musze jutro dopasc zamrazarki - tam te pysznosci na mnie czekaja! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję! Docenienie talentu jest dla nas bardzo miłe i daje kopniaka do dalszej pracy! ŻYCZE DALSZEGO POWODZONKA!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ty to masz szczęście z tymi publikacjami :).
    Moje gratulacje :).
    Nagrodę też dostałaś super.

    Ale mi smaka narobiłaś na truskawki :).

    OdpowiedzUsuń
  25. Hehe, Jedynka w Twoim radioodbiorniku? Oni tak często teraz Purpli nadają.
    Rozumiesz mnie, co? Ty taka zakręcona fanka Lady Pank wiesz co to za uczucie, jak ukochany zespół gra nowe rzeczy, koncertuje i rozdaje autografy ;P

    Gratuluję kolejnej wygranej, idziesz jak burza! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję! Kochana, na pewno dasz radę zagospodarować te zapasy zestawów karteczkowych - pomysły zrodzą się we właściwym momencie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje i jak najwięcej takich wyróżnień.

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję!!!Praca zasługiwała na publikację..:)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...