Hand made by Lacrima

Kilka dni dotarły do mnie ściereczki autorstwa Lacrimy, nagroda za 10000 komentarz:)
Lacrima kupuje użytkowe ściereczki w Ikea i robi z nich nieużytkowe ściereczki do ozdoby ;)))
No bo jak w nie wytrzeć ręce, niech no tylko ktoś spróbuje;)

Zielona juz w użyciu, a różowa jako bieżnik na świeta:)
Dziękuję Marzenko za dodatki i za wspaniałe  ściereczki!
Wysyłałam do nich maila dwa razy z tą pracą, pierwszy raz po wyhaftowaniu i jakiś miesiąc temu.Jak widać można i tą metodą "wymusić" publikację ;))))))))))))))


Dziękuję Aniu za wiadomość ;))

I chyba całkiem zrezygnowali z rubryki "You letters" z nagrodami, a szkoda, muliny mieli fajne:)

A w numerze królikowo:)




To taka moja lista "do wyhaftowania", tylko kiedy?

Miłego weekendu Wam życzę, oby ostatni taki zimowy!

Share this:

26 komentarze:

  1. gratuluję publikacji:)
    a ja MUSZĘ kupić ten numer @_@ same cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!:)Króliki świetne, notes mnie zainteresował. I widzę kolejną dziewczynkę z serii.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje, a kiedy ty masz czas na robienie tych rzeczy?gazetka ciekawa, a sciereczki sliczne,takie szydelkowe obrobienie ladnie wyglada tez na recznikach :o)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna jest ta dziewczynka karmiąca kurki też bym chciała ją wyhaftować, tylko najpierw muszę Cross stitchera upolować

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje prezentu i publikacji:). Obrazek z króliczkami przecudny

    OdpowiedzUsuń
  6. piekny prezent - sliczne sciereczki

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję publikacji i ściereczek:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje tak pięknych prezentów !
    Publikacji też i zapraszam po wyróżnienie !

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje gratulacje kochaniutka bardzo się cieszę z twoich publikacji.To dowodzi że MASZ TALENT kochanie i to WIELKI.Buziaki Tysiu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje!!!!!!!!!!!!!!!!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! Prezenty świetne:)
    Króliki są rewelacyjne:) Ale to chyba nie jest lista "do wyhaftowania" przed świętami?;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i publikacji, i urokliwych ściereczek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ;DDD oj bo pęknę... z dumy ;D
    Ściereczki Lacrimy już bardzo wiosenne, podobnie jak Twoje planowane hafciki :). Nie wiem, skąd te wątpliwości... toż powszechnie wiadomo, że Tysia ma kilka par odnóży, coś jak gąsieniczka, i każda xxx stawia ;DDD
    :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję kolejnej publikacji i pięknych ściereczek. Lista do wyhaftowania bardzo ciekawa.
    Oby ostatni zimowy :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmmm, maila z dziekuje juz nie dostalam:( Trudno, przezyje.

    OdpowiedzUsuń
  17. No i jak widac coraz wiecej nas rozni, bo ja Ci potrafie pogratulowac, a Ty mi nie. Nie zeby mi to do czegos bylo potrzebne, ale po prostu stwierdzam fakt.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję Kochana kolejnej publikacji ;o)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne sciereczki:)Ogromnie gratuluje kolejnej publikacji:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję publikacji. Poniewaz nie mam dostępu do gazetki, chciałam zapytać czy jest w niej schemat tych króliczków z filiżankami a jesli tak to czy mogłabyś mi go wysłać. Jest śliczny i byłabym bardzo wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kuchnia z takimi ściereczkami wygląda na pewno ślicznie! Gratuluję publikacji! Jestem pod wrażeniem pomysłu z notatkami na marginesie książki - bardzo ciekawy pomysł!
    Co do mojego znikniętego bloga - mam usunięte również konto na bloggerze, żeby go odzyskać - żądano ode mnie wszystkich danych - daty urodzin, miejsca zamieszkania oraz ... skanu dowodu osobistego!
    Podejrzewam, że to próba jekiegoś wyłudzenia danych... Nie próbowałam więc odzyskiwać starego bloga - założyłam po prostu "Mijające chwile 2" - www.nowemijajacechwile.blogspot.com
    Nie wiem, może ktoś miał już takie dziwne przygody ze skasowanym/ zlikwidowanym z niewiadomych przyczyn blogiem? Najgorzej jest teraz dotrzeć do wszystkich koleżanek blogowych, poinformować je, że ja to ja...
    Pozdrawiam i dziękuję za ciepłe słowa i odwiedziny :)
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  22. na razie w kolejce jest moja mama,więc dopiero gdy ona ją przeczyta to pomyślimy nad jej podróżą:D Oczywiście gratuluję kolejnej publikacji!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. mam pytanie
    jak/gdzie kupujesz Cross Stitcher? masz prenumeratę czy inne źródło? od tygodnia śledzę allegro i oczy zaraz wypatrzę za tym numerem :/

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje!Ostatni króliś jest kochany:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne wzorki i... gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...