Na płatki

Witajcie w Nowym Roku:)) U mnie posumowań nie będzie, ani tym bardziej planów i postanowień;)


Będzie to, co musi być
Wsłuchaj się w pierwotny rytm
Zsynchronizuj z ziemią puls
Zdarzeń nie przyspieszy nic...

i haft na szerokim pasku. Bardzo szerokim. Ja musiałam doszywać materiał, nie spodziewałam się, że płatki są tak duże;)))


Agnes Delage-Calvet
et
Anne Sohier - Fournel
"Fees"
A dla Was szybkie noworoczne candy:) Kto chce opakowanie na płatki ręka do góry, jutro wylosuję zwycięzcę ;)))
Dziś w kąciku swoim siedzisz po cichutku
I uśmieszek dobrotliwy masz na twarzy
Nad sernikiem, konfiturą, nad robótką
Kiedy ci się już kompletnie nic nie marzy
Tylko gdy zapachnie różą
Nagle ci się wyda, że pan Bozia tam na górze
Cicho szepnął ci ole


Share this:

35 komentarze:

  1. ja chcę, ja chcę! Jakie warunki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł! pierwszy raz widzę u Ciebie taki "pokrowiec":) fajne hafciki:)
    Życzę Ci aby w tym Nowym Roku nie zabrakło Ci czasu na realizację wszystkich Twoich pomysłów!:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też ja też chce :)))
    Właśnie coś musze zrobić ??? czy tylko łapki wyciagać ??

    ... mojego M tez łamie w kościach od rana, a marudny jest ......
    Bądź dzielna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Justyś ja chcę!!
    Taaakie łapki wyciągam, jak Elastyna ;)
    Buziaki 102 :*

    OdpowiedzUsuń
  5. To i ja także się zgłaszam - bo bardzo bardzo fajnie wygląda takie opakowania.

    Kiedyś już widziałam pokrowce na płatki kosmetyczne, ale wiadomo, że były trochę inne, bo to wykonanie jest Twoje, Ty wybrałaś sobie wzorki, ich rozmieszczenie, sposób uszycia :)
    Też miałam coś takiego sobie robić, ale wiesz, jak jest, pomysłów i planów tyle, że głowa mała... gorzej z realizacją ;)
    A Ty pięknie wykonałaś te pokrowce!

    OdpowiedzUsuń
  6. No... muszę Cię troszkę zmartwić... Taki pokrowiec na płatki wykonała już dość dawno Jasmin https://picasaweb.google.com/baronowak/HaftKrzyzykowyWDrobiazgach#5436307567630464594 ale Twój również bardzo mi się podoba :) Ja też mam w planie od dawna, bo płatki kosmetyczne w folii to wątpliwa ozdoba łazienek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czemu zjadło mi część poprzedniego komentarza???

    OdpowiedzUsuń
  8. no proszę jakie piękne !!
    ja też chętnie bym przygarnęła. Łazienkę dziś wysprzątałam i tak myślałam co by tu zmienić żeby jej uroku dodać... a tu taki woreczek...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze raz: tu link m blogu Jasmin - futerał na waciki: http://zapachjasminu.blogspot.com/2010/02/futera-na-waciki.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne etui na płatki!
    Podnoszę obie łapki do góry :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudeńko! Chcę, chcę, chcę!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super są. Ja także bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chcę, chcę, pokrowiec jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja takiej tubki jeszcze nie widziałam, więc możemy śmiało orzec, że to twój i tylko twój pomysł!!!!
    A wykonanie, oczywiście muszę słodzić, bo świetne, co mam zrobić... Wszystkie twoje hafty zawsze są takie dopracowane...
    Pozdrawiam i jak by co, to stoję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba też sobie zrobię takie etui na płatki :)
    Fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja tez....:)(stoje w kolejce)
    pokrowce na platki nie widzialam, widzialam tylko na papier toaletowy;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja ręka w górze, wysoko, wysoko!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. O matko,rewelacja,cudne i ...sama nie wiem jak jeszcze to określić:)Jesteś genialna.
    Oczywiście i ja trzymam łapkę w górze♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Zobaczymy czy się sprawdzi, że ostatni będą pierwszymi ha ha pozdrawiam ciepło, a w takim gąszczu rąk to mojej i tak nie zobaczysz Dusia

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wygląda, wspaniały pomysł, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne są i jakie pomysłowe! Nigdzie jeszcze się nie spotkałam z takim projektem. Dodam jeszcze, że hafcik dobrałaś wspaniale.

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super pomysł, ślicznie wyglądają! Coś czuję, że nas będziesz zaskakiwać w tym roku jeszcze bardziej niż w ubiegłym!

    OdpowiedzUsuń
  23. noz kurka wodna, komentarz do tego posta zostwaiłam w poprzednim poście. Gapa gapa gapa, więc się nie powtarzam tylko zapisuję się po takie candy :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja od razu jak zobaczyłam pomyślałam że bym chciała taki;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pomysł wart opatentowania - śliczna rzecz i jak przydatna! Oczywiście też bym chciała...

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdrowia dla męża i dzieciaczków! Na trzymacz płatków spóźniłam się, niestety, ostatnio nie nadążam z nowościami w obserwowanych blogach:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pomysł super, a wykonanie odlotowo urocze!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajnie to wygląda! Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  29. Tobie pomysły chyba nigdy się nie skończą:)

    OdpowiedzUsuń
  30. a widzisz jak ja do Ciebie kiwam i pllllllllloooooooooooooossssssssssssseeeeeeeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  31. Właśnie takie cudeńko chciałam sobie zmajstrować, ale te notoryczne braki czasu kiedyś mnie wykończą:))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super!!! Pięknie wykonane i bardzo pomysłowe :))

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...