Zdrowe słodycze

Dzisiaj postawiłam na zdrową słodycz!

Najpierw wyhaftowałam malutkie hafciki

Następnie wycięłam z tektury i filcu kółka odpowiadające wielkości do danego medalionu,
na hafcie zostawiłam zapas do podwinięcia
Filc przykleiłam do tekturki, a na filc haft podwijając boki
Całość przyklejam do medalionu, zawieszki, broszki
Gotowe

lizaczek i lód mają prawdziwe patyczki ;)
Na koniec, aby ułatwić sobie pracę wyciągam z szuflad to co mam i nadaję rzeczom drugie życie,
moja biżuteria przeradza się w wesołe wisiorki dla małej modnisi:)
 Bransoletka od Ines, kolorowe zawieszki od Ani
gotowy breloczek, ja dodałam zawieszki z beadsa i hafcik
naszyjnik od Dorotki otrzymał truskaweczkę:)
ten naszyjnik to gratis z Yves Rocher ;)
ten też :)

a kluczyk to broszka, będzie dodatek do tych wszystkich błyskotek ;)
Wzorki z Cross Stitcher 249

Za super zabawę i możliwość wypróbowania akcesoriów do biżuterii dziękuję http://www.beads.pl/

 A Wam dziękuję za ciepłe słowa!!!!! Ściskam:)))

Share this:

35 komentarze:

  1. Szczęściara ta twoja Mała. Dostanie cudną biżuterię

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne słodycze :)) A ja myślałam, że znajdę u Ciebie przepis na jakieś smakołyki. Chociaż i tak dzisiaj pozwoliłam sobie na ciasteczka owsiane własnej roboty i o dziwo cukier jest ok :))) Zatem niech nam królują zdrowe słodycze i te haftowane i pieczone :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zawieszki. Świetnie przerabiasz :) Bardzo podoba mi się połączenie tej ramki z tym materiałem, taki barokowy styl. Supcio!!!
    PS.
    Proszę o słówko, bo niecierpliwię się :)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  4. prezentuja sie pieknie i jak stwierdzilas zdrowe,a ja dodam jeszcze niekaloryczne...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ fantastycznie to wymyśliłaś. Masz super pomysły.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama nie wiem, co bardziej podziwiać - biżuteryjne hafciki, biżuterię samą w sobie, czy wreszcie - scenografię... (ach, ta żaba, i ta cudna ramka...). W stosunku do malutkich hafcików mam takie rozdojenie emocjonalne - z jednej strony szalenie mi się podobają, a z drugiej - nie mam do nich zdrowia, jak próbuję coś maciupkiego wyhafcić, to mi się wydaje, że szkoda zachodu, bo nic nie będzie do oglądania... a potem zazdroszczę innym dziewczynom, że mają tyle haftowanych ślicznych drobiażdżków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjne :) piękna biżuteria pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetny pomysł!!!
    Cudna biżuteria dla małej modnisi - jesteś super mamusią:-) Stworzyłaś wyjątkową i niepowtarzalną biżuterię a wszystkie koleżanki córeczki będą pękać z zazdrości!:)
    Pozrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super to wszystko wymyśliłaś i połączyłaś w biżuteryjną całość! Przypomniałaś mi,że też mam taki gratis z Yves Rocher i może kiedyś skorzystam z Twojego pomysłu rozbudowania go.

    OdpowiedzUsuń
  10. super ci wyszły te drobiażdżki,
    widzisz dzięki tobie zajrzałam na stronę tego sklepu i zaciekawiło mnie wiele rzeczy.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. niesamowite! i prawdziwe patyczki :) Twoje fotorelacje są bardzo inspirujące! i zdrowe cukiereczki wyszły! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczne , robie podobnie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna biżuteria, a jaka smakowita!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne te zawieszki..i jak na słodycze przystało..słodziutkie!

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne te zawieszki naprawdę przesłodkie

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobają mi się takie małe zawieszki haftowane - to małej modnisi tym bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wygląda ta twoja biżuteria :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne maleństwa , córcia zadowolona . Jeszcze musze pochwalić ramke i w niej obrazek cudo ..

    OdpowiedzUsuń
  19. wspaniałe pracę i super pomysł !

    OdpowiedzUsuń
  20. Superowe, szczerze mówiąc sama bym je nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękne te Twoje słodkości

    OdpowiedzUsuń
  22. Biżuteria cudna! Bardzo elegancka oprawa i piekne hafciki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczne maleństwa wyprodukowałaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowne prace a pomysl zeby polaczyc broszki z haftowaniem jest boski! bardzo podoba mi sie efekt koncowy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. super slodkosci pomyslowa jestes :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pomysłowe i SŁODKIE.Rzeczywiście bezpieczne słodkości:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacja!
    Ja też się przymierzam do tego, żeby zrobić sobie takie słodycze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Tu się zatrzymam. Bardzo uważnie poczytałam, przejrzałam, pozachwycałam się tym co robisz. Zrobię kawkę i wracam i ciesze się, że do Ciebie trafiłam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale piękne i jak fajnie wykorzystane! Super!

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...