beads.pl


Czy znacie sklep internetowy  www.beads.pl ? Wiele z Was chyba tak, bo coraz częściej spotykam ciekawe zawieszki na haftach (sama używam je już chyba do każdej pracy), a kto nie zna niech koniecznie zajrzy na stronę sklepu. W ich ofercie znajdziecie koraliki, półfabrykaty, zawieszki, minerały, kabaszony do produkcji biżuterii. Ale nie tylko! W sprzedaży są także bigle do portmonetek
Między innymi takie
 Chciałam Wam pokazać jak można samemu zrobić ciekawy prezent dla każdej Pani, tej małej i dużej:)

 Ja do swojej portmonetki użyłam delikatnie różowej kanwy (prezent dla małej Pani), przyłożyłam bigle i pisakiem zmywalnym narysowałam kształt portmonetki
Od razu zaznaczam, że żadnych zdolności manualnych poza haftem nie posiadam, o braku wyobraźni przestrzennej też pisałam, a jednak poradziłam sobie;)

Następnie wybieramy haft i z dwóch stron materiału haftujemy go 
 Gdyby to była duża torebka do środka dałabym usztywniacz do torebek bądź flizelinę, ale, że to ma być mała portmonetka dla dziecka lepsza jest miękka. Dlatego wybrałam filc i podszewkę z kolorowego materiału

 Wszystko razem zszywamy po całości, następnie ręcznie na lewej stronie i wywijamy na prawą stronę
 Powstaje kieszonka

Teraz dopasowujemy do bigli i wygiętą igłą przyszywamy materiał. Ja zaczęłam od środka otworów, ułatwia to operowanie kieszonką, ewentualnym przesuwaniem. Bigle te posiadają specjalne otwory do przyszywania, praca jest dużo bardziej estetyczna i trwała niż przy biglach na zacisk.

Ponieważ te bigle mają breloczek od razu pomyślałam, że taka portmonetka będzie idealna dla dziewczynki. Dla mnie są takie młodzieżowe, można taką portmonetkę przypiąć do plecaka, paska i na pewno się nie zgubi:)

 Podsumowanie
- nie miałam żadnych problemów z przyszyciem całości do bigli choć robiłam to pierwszy raz! 
- uwaga dla producenta, te dziurki mogłyby być w środku bigli, a na zewnątrz gładka strona
- pomimo, że byłam przygotowana z koralikami na przykrycie szwów przy dziurkach nie użyłam ich!
  Wogóle to nie przeszkadza.
wysokość całości 11 cm, szerokość 8 cm
 





Choć mi się na początku ręce trzęsły to zadanie zostało wykonane;) Polecam Wam ze spokojnym sumieniem! Nie taki diabeł straszny jak go malują;)

Za możliwość przetestowania bigli dziękuję zespołowi www.beads.pl

 Wraz z biglami dostałam różne bazy do wykonania biżuterii
 Ja od siebie mogę jeszcze polecić zawieszki, które są dopracowane w każdym szczególe

Każda przesyłka jest estetycznie zapakowana, znajdziecie w niej gratisy i uczciwe rozliczenie, gdy zapłacicie za coś czego akurat nie ma!
A więc do pracy, stwórzmy dla siebie i swoich bliskich niepowtarzalne prezenty!

Pomoc w tworzeniu biżuterii znajdziecie także na blogu zespołu Beadsa
http://bepositive.pl/

P.S
Lniana aida o którą pytałyście wyglada tak 
Aniu, dokładnie tak jak ten materiał na którym haftowałaś obrazek dla mnie, tylko jest trochę jaśniejsza.
Promyczku nada się na 100 %, wygląda naprawdę super!
Kupicie ją w Haftixie 
 
 

Share this:

35 komentarze:

  1. ja znam ten sklep, zamawiałam tam kilka razy i zawsze byłam w 100 % zadowolna :)
    także również śmiało polecam innym ten sklepik :)

    pozdrawiam,
    ps. fajnie wyszła Ci ta portmonetka dla małej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, jak zwykle pomysłowo, muszę kiedyś spróbować
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow!!! Zadziwiasz mnie coraz bardziej. Piękna portmonetka dla małej elegantki :))
    Podczas zamawiania u nich różnych drobiazgów widziałam te bigle, ale nie wiedziałam jak do tego się zabrać. Dziękuję Ci za taki przejrzysty kursik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kombinujesz ostatnio ile wlezie:P Wiele sponsorowanych wpisow:D Torebeczka ciekawa, ale najbardziej porazajace to sa buty Twojej corki:P Z takim rozem to z daleka ja wypatrzysz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. he he he sklepik znam, a jakże! Zawieszek u mnie cała wielka pucha, bo wszystkie zachwycają, zwłaszcza pawie i takie duże łyżki to moje ulubione :)))
    A o tych biglach do portmonetek myślę od baaardzo dawna, bo mi się marzy portmonetka frywolitkowo - koralikowa w wiktoriańskim stylu. I czekam na takie w kolorze starego złota...W głowie już od dawna gotowy projekt siedzi ;)
    Dziewczynka na pewno zachwycona takim prezentem!!! Nie może być inaczej, bo to bardzo oryginalna propozycja dla młodej damy :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kursi, do sklepu zajrzę koniecznie ;o) Portfelik wygląda cudnie ;o)

    OdpowiedzUsuń
  7. dzieki za tutorial , na pewno skorzystam:)
    na razie jestem zawalona praca, ale predzej , czy pozniej cos wykombinuje.
    portfelik wyszedl cudnie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ale fantastyczne drobiazgi:) a portmonetka rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna portmonetka! i piękny koci motyw ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł, wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie rewelacja! Fajny kursik. Dzięki za informacje o lnianej kanwie, teraz to już na pewno ją kupię.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny kursik, choć ja lubię tylko tępe igły, na ostre i jakieś, jak to mówisz zakrzywione staję okoniem;))

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja się zawsze zastanawiałam ,jak te bigle,czy cos się doczepia do torebek,portmonetek ,a to się doszywa :))Fantastyczna torebeczka Ci wyszła !

    OdpowiedzUsuń
  14. Zastanawiałam się nad tymi biglami, ale bałam się zacząć, myślałam że to jakaś większa filozofia. Dzięki za objaśnienia, teraz na pewno spróbuję! Myślałam o tym przy okazji szukania sylwestrowej torebeczki, miała być malutka, troszke staroświacka i bardzo ozdobna :) nic mi nie odpowiadało, a tu proszę, mogę już sobie sama zrobić! Kochana, bloga mam oczywiście, tylko pod nowym adresem, chociaż wygląda tak samo jak poprzedni - zapraszam http://kalliope-swiat-rownolegly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ świetna portmonetka wyszła. I jak widać nie taki diabeł straszny...

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna portmonetka,fajnie to pokazałaś:)Dzięki♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile Ty masz ukrytych talentów!!!! Portmonetka to istne dzieło sztuki:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za info na temat tej lnianej aidy, zaraz ją zamówię, ta moja już mi się skończyła:)
    A torebeczka super Ci wyszła, córcia na pewno zachwycona:)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia:)
    ps. a w sprawie lnu napisz jaką kwotę mam wysłać na konto:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastycznie ci ta portmonetka wyszła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajnie wygląda ta miniportmonetka :)
    Dzięki za przypomnienie, bo sobie dawno temu zapisałam link do portmonetek, ale wtedy nie było małej dziewczynki w moim otoczeniu, teraz jest taka jedna 2-latka, to może coś takiego wymodzę dla niej na Dzień dziecka, albo urodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne jest to,że można to zapięcie przyszyć. Robiłam kiedyś "na wcisk", oj był to spory problem. Jednak koronkową torebkę na wieczór zrobiłam sobie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna portmonetka, bardzo pomysłowa rzecz :) sklep jest faktycznie cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie wchodze na strone tego sklepu bo wiem ze skończy sie to bankructwem, a portmonetka przesłodka

    OdpowiedzUsuń
  24. {Pomysł na portmonetkę jest rewelacyjny:-) Moja chrześnica ma niedługo urodzinki, zobaczymy czy zdążę :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna ta portmonetka, cudnie Ci wyszła!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ależ z Ciebie zdolna bestia ;) Rewelacyjna ta portmonetka!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna portmonetka, chyba sobie taką zdziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Znam i często kupuję w moich pracach upycham te zawieszki gdzie popadnie.
    Szyj ubanka na wieszaczki:)
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje dla zawodowej testerki za super portfelik. Sklep jest naprawdę super, już robiłam tam zakupy nie raz, są naprawdę rzetelni. Na razie niestety brak środków nie pozwala mi na odwiedziny tej strony.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie było mnie pare dni a tu tyle nowości , Wszystko śliczne , jak dziecie zadowolone to i mama szczęśliwa ..
    Najczęściej talerze kupuje w komisie ..

    OdpowiedzUsuń
  31. ale Ci to zgrabnie poszło! bardzo ciekawy efekt! brawo :)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Sklep znam, tez się tam zaopatruję :-) Odpisałam Ci na moim blogu. buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  33. wow, jestem pod wrażeniem.
    piękne zakupy ;-)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...