Merry christmoose

Ale wczoraj miałam Mikołaja;)))))))))) listonosz przyniósł mi malutką kopertę z Anglii, a tam...

Najlepsze , że nie wiem o jaką pracę chodzi, a żadnego maila od nich nie dostałam:) Na domiar złego gazetkę już ściągnęłam z neta, ale brakuje w niej strony z listami:)))))) Słodka nieświadomość:)
Wzorek uroczy i szybko mi z nim poszło
Od razu haftnęłam poprzednią nagrodę
Zrobię z nich mini podusie na choinkę, są naprawdę malutkie:)

I jeszcze jedna przesyłka z Anglii wczoraj do mnie dotarła

Woreczki zamówiłam u Ishin, są cudowne! Dziękuję Ishin:))

Jeszcze wyróżnienie od Szarej

Share this:

34 komentarze:

  1. Prześliczne woreczki. A nagrody gratuluję .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałaś świetne Mikołajki:)
    Gratuluję publikacji w gazetce i nagrody:) a woreczki z tą grafiką są PRZECUDNE!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Te woreczki są prze..prześliczne ♥ gratuluję z całego serca ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :)
    Woreczki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęściara... A czy pultok nie oznacza indyka?;) Piesek jest boooski...
    Jakiej bezinteresowności? Toż to dowód wdzięczności!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :)
    Ładne hafty, będą z nich urocze poduszeczki-ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szybciutko Ci poszło z tymi haftami! Wyglądają super:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję nagrody i publikacji!
    Wymarzone mikołajki, śliczne woreczki.
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  9. W rodzinie mego męża (jest spod Czechowic-Dziedzic) pultokiem nazywa się kogoś kto obleje się, pochlapie się jedzeniem:)
    Mikołajkowe niespodzianki są super;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulację, u mnie jak na razie bez efektów mimo ciągłych prób. Jednak moje prace nie są dośc dobre do publikacji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje!
    Prezent tym lepszy, że niespodziewany.
    Woreczki rzeczywiście cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje:))
    A hafciki słodkie...

    OdpowiedzUsuń
  13. hafciki malutkie , ale za to urocze, 'Woreczki boskie ..

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję kolejnej publikacji - i jak fajnie się wstrzelili w 6 grudnia :) A nagrody obydwie bardzo milutkie - akurat na minizawieszkę :)

    Dziękuję za słowa otuchy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolejna publikacja bardzo gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne hafciki,lubię takie maleństwa.Woreczki są przepiękne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo przyjemne hafty, ostatnio też takie uskuteczniam :) Lubię je, bo mimo niewielkich rozmiarów, potrafią naprawdę cieszyć oko.
    No i gratuluję wygranej i woreczkowej przesyłki z Anglii - może Mikołaj faktycznie wybrał bardziej przyjazny klimat ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale miłe prezenciki! A takie małe hafciki są świetne, bo można je w różny sposób wykorzystać :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  19. może Mikołajowi cieplej w Anglii :D
    brawo za wspaniałe publikacje, bo na pewno takie były skoro nagrody podostawałaś! :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje!!!Szczerze podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Mikołaj działa-śliczny prezent do wyhaftowania. No ale woreczki to dopiero urosze, szczególnie ten w biało-szarej tonacji.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne woreczki dostałaś, a prezenty do haftowania także urocze, psinka taka milutka!Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne to maleństwo.
    Trzeba zmienić adres na kopercie do Mikołaja...

    OdpowiedzUsuń
  24. gratuluję !
    mam gazetkę ! chodzi o Kopciuszka w kimonie !!
    od razu go poznałam !
    jeszcze raz gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  25. W zagranicznych gazetach są naprawdę przepiękne wzory, szkoda, że nasze się do nich nie umywają...

    OdpowiedzUsuń
  26. A co to oznacza ta odpowiedź na 11??? przesilenie zimowe, czy wyzwanie dla losu ? :)
    Uważaj z tym negatywnym podejściem, to niebezpieczne zwłaszcza przed końcem starego świat :))))

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale cudne hafciki!, niestety ja jestem amatorem w moim domciu haftuje moja corcia! Dziekuje za slodkie slowa,pozdrawiam serdecznie:*

    OdpowiedzUsuń
  28. Tinko Twoje komentarze dzis dostalam na normalna skrzynke wczesniej przychodzily na spam ,niewiem moze byl jakis problem w blogowym swiecie
    Gratuluje wyroznienia i cudnych woreczkow.

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana jak to się mówi "szczena mi opadła" - prześliczne!!!Dziękuję serdecznie za każde, każde słowo, na moim blogu - ja jak tak patrze na takie wspaniałości,to pomimo braku czasu, muszę coś wydziergać, chociaż symbolicznie. Pozdowionka. papa

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny ten mikołaj :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...