Farbowane znalezione

Witajcie . Dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem i pozostałymi:))) Cieszę się, że spodobały Wam się czerwone zawieszki, zmobilizowałyście i będą kolejne:))
A dzisiaj troszkę się pochwalę, bo już w październiku pisałam, że moje farbowane muliny będą w Cross Stitch Collection. Nie mogłam się znaleźć w żadnym numerze, prezentu też nie dostałam więc postanowiłam napisać do nich. Odpisali, że nie dostali ode mnie adresu, a list jest opublikowany w CSC 217.


A w Cross Stitch Crazy 172 jest Kopciuszek:) Zdjęcie dzięki Madziorkowi, dziękuję :))))
Z nagród od Cross Stitch Crazy zrobiłam zawieszki na choinkę
 I jeszcze jedna z dodatku do Cross Stitch Card Shop
The Snowman
 Cross Stitch Card Shop issue 86

Share this:

18 komentarze:

  1. Ja też czytam odpowiedzi! Myślałam, że nie chcesz kusić losu odpowiadając, tak na 11.;)Gratuluję: i publikacji, i prezencików. No i chęci dokonania zmian w życiu.:)Fajne zawieszki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje publikacji:) W CS tez ostatnio mialas samo imie:P Cos anonimowa jestes. I nic nie komentujesz u mnie:P Nieladnie!
    Powodzenia na zumbie! Ostatnio sobie uswiadomilam, ze juz bez bolu wracam do domu i mam pelno energii, wiec nie jest zle, a chodze dopiero od polowy padziernika.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję publikacji w gazetkach, super sprawa!
    a zawieszki śliczne zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zumba, powiadasz????ciekawa sprawa:))))życzę wytrwałości:)Gratuluję publikacji, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Blond? Aż mnie to przeraziło. Jednak uspokoiły mnie słowa"pasemka". Nie mogę sobie wyobrazić:)
    Musisz opowiedzieć jak było na tej zumbie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję publikacji! Zawieszki śliczne. Dobrze czasem coś zrobić tylko dla siebie :))

    P.S. Też czytam odpowiedzi

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję publikacji :-) Powodzenia na zumbie, wytrwałam 1,5 roku, ale było warto :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieknie dziękuję za upominek :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje Gratulacje kochana :)
    Wszystko ładne to i publikują
    często - może kiedyś też wyślę ;)
    pozdróweczka ;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. No , no moja kochana gratuluję tylu publikacji.
    Uściski :) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć Blondyna :)))
    Nic tak nie poprawia nastroju jak dobry fryzjer!!! Kieski fryzjer potrafi też skutecznie popruć humor i to czasem na długo ...
    Gratuluje publikacji!!! Jak Ty to robisz? :)
    Ja nie mam odwagi, jedynie na blogu się upubliczniam :)
    Udanych przygotować do Świąt Tobie i Twoim dzieciom życzę :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję publikacji i trzymam kciuki, żeby prezent dotarł!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje i uznania!!!Dziękuję serdecznie i pozdrawiam.papa

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje publikacji , a wiesz co od nich za nagrodę dostaniesz ...

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne te Twoje farbowane muliny ;-)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...