Hot milk

Gdy ozdabiałam ocieplacze na kubki od razu wpadł mi do głowy pomysł żeby spróbować z haftem.
Polecam, można fajnie wykorzystać hafcik i dać w prezencie kubek, którego nigdzie się nie kupi.


 Cross stitcher isuue 257
Scandi Style (dodatek)
Decorative bauble duo 
 1. Ten ocieplacz nadaje się na wyższy kubek żeby można było pić z niego bez obaw o zamoczenie kanwy.
2. Kanwę podkleiłam filcem, ale lepiej go przyszyć, bo w razie prania klej może się odkleić.
3. Bardzo fajne są taśmy z ozdobnym wykończeniem.
4. Do przymocowania kanwy na kubku użyłam koronki, ale mogą być też guziki.
5. A poza tym to fajny prezent pod choinkę;)

To zmykam napić się gorącego mleka z miodem i czosnkiem, bo znowu nas rozłożyło.
Peace!

Share this:

25 komentarze:

  1. bardzo oryginalny prezent :) mi się podoba :)
    piękny wzór !

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ale chyba tylko do postawienia i podziwiania. Ja mam zawsze kubek kawą uciapany z zewnątrz;)) W ogóle nie umiem użytkować haftów, szkoda mi że zaraz się zniszczą.

    OdpowiedzUsuń
  3. pieknie wyglada i na pewno pysznie smakuje choc nie lubie mleka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie ubrany kubeczek :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł świetny, ale też miałabym obawy, że wyciapię haft...

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł świetny i na prezent i do użytku:)
    I piękną masz latarenkę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł na prezent:)
    śliczny wzorek:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kubek wystrojony na całego! Bałabym się z takiego kubeczka napić kawy z obawy o zaplamienie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny hafcik. Witaj w klubie "rozłożonych".Mam nadzieję, że szybko Wam przejdzie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie ubrałaś kubeczek :))) Zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Justyś zupełnie odlotowy kubeczek!!! ;)
    Prezent jak marzenie!
    Życzenia zdrówka posyłam, bo przecież nie może być ten kubeczek taki samotny. Tak mu ładnie w tym ocieplaczu!

    OdpowiedzUsuń
  12. wow! czegoś tak fajnego dawno nie widziałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysł! Zdrówka życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne ubranko ,hafcik jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny hafcik! Super pomysł z aidową taśmą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż mnie zamurowało!!!
    Obłedny pomysł.
    Nie zdziw się jak kiedyś go zgapię:)
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej,jakie śliczne ubranko,hafcik śliczny!
    Zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczny pomysł. I wyszyty przez Ciebie wzorek też mi się podoba, bo fajnie nawiązuje do świąt. Idealny kubeczek na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niesamowicie cudne te kubeczkowe ubranka!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. No można se zrobić jak ktoś haftuje w tempie szybszym niż malutki ślimak :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł! Bardzo przyjemnie to wygląda i faktycznie można zrobić komuś niepowtarzalny prezent :) Chyba właśnie mnie zainspirowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ocieplacze z wełny są super, ale Twój hafcik..świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...