Wiśniowy sen

"Gdy Ci się kiedyś przyśni na przykład gałązka wiśni,
to wiedz, że to znaczy szczęście - bo wiśnia we śnie znaczy,
że koniec twej rozpaczy i, że będziesz szczęśliwy coraz częściej"
K.I. Gałczyński

Myślałam, że już bardziej szczęśliwym nie można być, a jednak za sprawą cudownych dziewczyn doznałam bezmiaru szczęścia! Nawet nie wiem od czego zacząć! Może od wiśni. Przepraszam Yrso, ale muszę się pochwalić- chwalipięta jestem okropna. Mam nadzieję, że mi wybaczysz, ale muszę się tym podzielić z innymi:)) Trzeba przecież mówić o szczęściu:)
Yrsa kusiła mnie nagrodą za wyhaftowanie salu w terminie, jak wiecie nie zdążyłam, a nagrodę dostałam!!!
Wczoraj zapukał do nas Mikołaj:)) 
A co to? kieszonki ze skarbami:)




 Worek wypchany po brzegi:))

Radości nie było końca:)

Yrso, nie wiem jak dziękować! Cudowny wiśniowy woreczek, napatrzeć się nie mogę! I tyle słodyczy:)) Będzie jak znalazł na czarną godzinę:)) A teraz mam pod ręką worek z "ciu ciu" i święty spokój ;))) Ściskam mocno Yrso i z całego serca dziękuję!

A widzicie te słodkie helikopterki? Ha, to ci dopiero zawitał do nas domownik! 

A kto to? Grzegorza :)) Bo Pan trener ma na imię Grzegorz, a to jest jego żona, Grzegorza:))) Się dowiedziałam;)))
Ta dam...

Poprosiłam Olę o wymiankę, zamarzył nam się królik karateka, no i jak widać Ola potrafi spełnić każde życzenie!!! Jak zobaczyłam królisię to mało nie padłam! Żebyście na żywo mogły zobaczyć to cudo! Jest po prostu niesamowita i nie mogę wyjść z podziwu jak można zrobić na szydełku tyle wspaniałych rzeczy. A do tego Ola uszyła prawdziwe kimono, które się zdejmuje!
Spójrzcie jej w oczy:)

Niesamowita, prawda?:))))
A tu już z koleżanką:) 
Wszystkie zabawki chcą koło niej siedzieć, bo nic im nie grozi w takim towarzystwie:)))

Ale ja też dostałam:))) Serce na dłoni!

Olu, dziękujemy!!!!! Cudowne, wspaniałe rzeczy, tyle serca włożone w każdą istotkę, są niesamowite!!!

Ja tam nie wiem czy pokazywać co dostała Ola, dla mnie hafty bledną przy takich rzeczach! A tylko to potrafię zrobić. Ola dostała pokazywane już zawieszki, dla synów, bo interesują się motoryzacją. Ale ja ma pokręcone , kojot i struś dla fanów motoryzacji! 
Serek dla Pana domu na dobry początek dnia i hafty dla Oli.
Olu, dziękuję za wymiankę, za czas, za to, że Ci się chciało dla moich dzieci!!!!!Jesteś kochana, ściskamy mocno!!!!

Dziękuję również pomocnikowi Mikołaja Justynce
Nietłukące zawieszki!!!! Hurrraaaaa:))))))))

Dziękuję Wam wszystkim, za komentarze, za słowo, za odwiedziny, za to, że jesteście, że pocieszycie i okrzyczycie, że spełniacie marzenia, za wszystko!!! 
Lecę, bo Mikołaj przyszedł do dzieci:))))))))))))))))
Życzę Wam duuuuuuuuuuuuuuuuużo prezentów:)

Share this:

22 komentarze:

  1. Wow! Wow! Wow! Więcej powiedzieć nie umiem:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne przenty dostaliście!!!!
    najpiękniejsze dla mnie jest to zdjęcie śpiących bliźniaków:) słodkie maleństwa!
    Pozdrawiam ciepło i życzę pięknego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeny! Moje prezenty bledną przy wcześniejszych, ale ja też tylko wyszywam... Mikołaj ma nadzieję, że znajdzie miejsce na waszej choince, a Tygrysek... gdziekolwiek.;) Ale masz fajne bliźniaki!:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęka opada jak się widzi tak cudne wymianki - wszystko jest wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chłopaki podbili me serce :))))
    Justyno dostałaś i przygotowałaś cudeńka!!

    OdpowiedzUsuń
  6. oj ale prezentów :) musiałaś być baaardzo grzeczna w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna wymianka!Jest na co popatrzeć,jednak to maluszki są naj:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojejku ile piękności! A te wszystkie "wiśniowe" prezenty- boskie! Króliczek rzeczywiście jest niepowtarzalny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow ile pięknych rzeczy. Wiśniowe rzeczy istne cudowności a króliczek boski

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowności,napatrzeć się nie mogę.Królik jest super.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Och! Ach! Jakie cudowności! Napracowałyście się przy tej wymiance, ale powstały niepowtarzalne dzieła sztuki.
    Wzruszające zdjęcie Bliźniaków, tak słodko śpią :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Najsłodsze są gdy śpią - tak często mawiają rodzice bliźniąt , ale to połowa prawdy , najsłodsze są gdy odkrywają świat .
    Degustują cukierki ale mają oko na helikopterki , które zapobiegliwie położyli w widocznym miejscu . Super podzielność uwagi .
    Króliczek karateka "rozłożył" mnie swoją urodą .
    Cudne są te świąteczne drzewka i wianek w kształcie serca Twojego autorstwa .
    Tygrysek i Mikołajek mogą być ozdobą choinki albo breloczkiem przy komórce .
    Fantastyczny dzień św. Mikołaja- pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie dziękuję za miłe słowa ,cudne prezenty i czas jaki mi poświęciłaś :)
    Jeżeli pozwolisz posilę się Twoimi zdjęciami robiąc wpis .Pozwolisz ?
    Twoi chłopcy są jak cukiereczki , cudne jest to "śpiące " zdjęcie .

    OdpowiedzUsuń
  14. zapraszam po wyróżnienie do mnie na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Echhh pierdoła i gapa ze mnie. Mała ma różowy smoczek :))) Przepraszam za gapiostwo :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Szaleństwo! Sama nie wiem co powiedzieć i co chwalić. Cudne hafty, i możesz sobie mówić co chcesz ale ja wiem ile pracy w nie włożyłaś. Niebieskie szydełkowe cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Serce rośnie Justyś :DDD.
    Wspaniałe dziewczyny i nieziemskie prezenty!!! Wszystko do zazdraszczania, o tak, WSZYSTKO!!!
    Na zdjęciach nie można się na te cuda napatrzeć, więc co dopiero w realu.
    Ściskam czule wszystkie najlepsze Duszki :***

    OdpowiedzUsuń
  18. ale sie u Ciebie zasiedzialam, zaczytalam i naogladalam. Ufff....

    ale warto bylo, smacznie, kolorowo, prezentowo, nastrojowo, wszystko bylo.
    Jeszcze raz dziekuje ci za maila i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ piękności się naoglądałam. Cuda, cuda, cuda...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Byłam u Oli na blogu, oglądałam t wszystko i podziwiałam. Świetną wymianke sobie zrobiłyście. Dużo radości przyniosłyście sobie na wzajem. A patrząc na Twoich dzieciaczków - serce się raduję, bo i oni są szczęśliwi. Ciepłych, pogodnych rodzinnych wesołych Świąt życzę.

    OdpowiedzUsuń
  21. ŁAŁ jak tu pięknie. bardzo mi się podobają te drzewka...

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...