Do kompletu

Ciąg dalszy salu truskawkowego:) Tym razem do kompletu zrobiłam takie cuś
1. Wybrałam zieloną kanwę i wyhaftowałam kolejny wzór z salu (kolorami bawiłam się sama, chyba nie przesadziłam?:))

2. Zszyłam na maszynie jako tubę
3. Dobrałam potrzebny rekwizyt
i wazonik gotowy


W razie pobrudzenia można ściągnąć i wyprać:) To moja pierwsza osłonka na butelkę i nie ostatnia, spodobała mi się taka forma wykorzystania haftu.
Ale z tego wszystkiego sal u Mysi leży odłogiem, poprawię się jak najszybciej!
Witam Fabkę 27 i Sylwię Wierzbińską,  jeżeli macie blogi to dajcie namiary :))
Miłej niedzieli życzę wszystkim zaglądającym i podglądającym :))

Share this:

20 komentarze:

  1. Śliczny hafcik, pomysłowo wykorzystany. Ależ się rozszalałaś truskawkowo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda cudownie szczególnie na tym zielonym tle

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłów Ci nie brakuje.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowe doprawdy.
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie to zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. pomysłowe i śliczne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. nie przesadziłaś! Świetnie dobrany kolor tła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda wspaniale. Teraz jeszcze tylko naleweczkę truskawkową trzeba zrobić :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł, pięknie to wygląda:))) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale fajny pomysł na osłonkę :) i ślicznie wyhaftowane :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No i wyszło pięknie, tylko czegoś tam brakuje, hmm, już wiem :) kwiatka.

    OdpowiedzUsuń
  12. tak odmiennie wyglada hafcik na zielonym tle, Ladnie Ci wyszlo :) i bardzo pomyslowo wykorzystalas !
    Co to zdjecia to juz decyzja nalezy do ciebie, moze byc i kilka zdjec jednego hafciku. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie ci to wyszło :-) może i ja ozdobię tak swoje butelki?? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie zagospodarowany hafcik!
    Jeszcze tylko napełnić naleweczką i czekać na gości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie wygląda wazonik. Pomysłowa bestyjka z Ciebie.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny pomysł na tubkowo-hafcikowy wazonik:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy pomysł i bardzo ładny hafcik, taki smakowity. A i pocieszyć dłużej oko można truskaweczkami , u nas kiepsko w tym roku z tymi owockami.

    OdpowiedzUsuń
  18. swietnie i z pomyslem wykorzystany hafcik...

    OdpowiedzUsuń
  19. Super tuba. No jakże bym cię nie przyjęłą na moją wymiankę. Cieszę się ogromnie że jesteś chętna Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomysłowo i ślicznie!!!

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...