Hybryda

oto Mulan którą przerobiłam w programie
http://www.cyberstitchers.com/stitching_tools/



Podobne?
Z tą różnicą, że to nóżka księżniczki i prawdziwy pas
A teraz uroczysta premiera Kopciuszka w kimonie, nie wiem czy się śmiać czy płakać ?



Obecnie jej zadaniem jest pilnowanie pasa, na razie białego, ale już z pierwszą belką:))


Najwięcej trudności sprawiły mi dłonie, no i buzię Kopciuszka haftowałam na czuja, patrząc tylko na wzór.
No i jak Wam się podoba? Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii!

Share this:

21 komentarze:

  1. Jesteś niesamowita!!! Przeróbka wyszła super! Zestawienie kimona z głową Kopciuszka robi wrażenie. Ale córka musi być dumna z tak zdolnej mamusi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale, serio serio!!!
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszło, coś mi się zdaje, że to będzie początek serii.

    OdpowiedzUsuń
  4. o wow, świetnie ci to wyszło!!! zdecydowanie śmiać się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o wow, świetnie ci to wyszło!!! zdecydowanie śmiać się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. normalnie jak Ty to robisz?!?!?
    bravissimo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne dzieło, jestem pełna podziwu dla Twojego talentu i szybkości działania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czego się nie robi dla dzieci ? jak widać można zrobić wszystko nawet Kopciuszka- karatekę .
    Sam wdzięk i ten słodki uśmiech sprawiają ,że karate w tym wydaniu wydaje się niegroźny , lekki i łatwy , ale chylę czoła , jesteś dla mnie niedościgłym wzorem hafciarki/projektantki.
    Po wakacjach marzy mi się wyhaftować drób , najlepiej jakby był jednokolorowy , no góra trzy/cztery kolory , może posiadasz proste hafty z tej kategorii , takie dla początkujących ?
    Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  9. Spoko, kochana całkiem spoko :))), mi uśmiech nie schodzi z buzi :D.

    OdpowiedzUsuń
  10. haha świetne! i bym powiedziała nawet, że z jajem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszło całkiem fajnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kopciuszek karateka - super pomysł i wykonanie!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hahaha ja to się chyba jednak będę śmiać nie płakać. Kopciuszek wyszedł rewelacyjnie, córeczka z pewnością jest zachwycona !!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysł absolutnie GENIALNY! moja gęba sama się cieszy na widok tego miksu :D:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysł i wykonanie rewelacja :).

    OdpowiedzUsuń
  16. boski ten Kopciuszek :) bardzo mi się podoba i do tego jaki oryginalny wzorek

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapachniało Shrekiem, a raczej jego humorem. Mnie pasuje!:))

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny pomysł :)))0 ha..ha....:))) dobrego dnia

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...