Szanowni Obserwatorzy,

anonimowi podglądacze, ale szczególnie Ci którzy pozostawiacie po sobie komentarze, mam zaszczyt zaprosić Was na truskawkową herbatkę. Trzeba te słodkie babeczki czymś popić :)
INSTRUKCJA OBSŁUGI
1. Proszę wybrać wzór i rodzaj herbaty


2. DELIKATNIE OTWORZYĆ OPAKOWANIE NIE USZKADZAJĄC ZAWIESZKI I UMIEŚCIĆ TOREBKĘ Z HERBATĄ W WYSOKIEJ SZKLANCE
3. ZALAĆ ODROBINĄ CIEKAWOŚCI I CIERPLIWOŚCI I PARZYĆ OK 5 MINUT
4. I PODZIWIAĆ I WZDYCHAĆ ;))))
WSZELKIEGO RODZAJU OCHY I ACHY MILE WIDZIANE ;)) (przed konsumpcją proszę usunąć szpilki)
A dla spóźnialskich jeszcze jedna porcja:)

Miłego weekendu życzę :))))))))

Share this:

26 komentarze:

  1. Fajniutkie!!!No i chyba "aha", a przynajmniej mi się tak wydaje...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Padłam i się turlam po podłodze z oniemienia. Cóż za pomysłowość - doprawdy owacja na stojąco!!!
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. super :) a 30 kg truskawek nie zazdroszczę.... pewnie palce bolą. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh, ach, ale masz pomysły, super! śliczniutkie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na koszulki herbaciane ..

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ Ty masz pomysły!!! wielkie brawa...
    aha piszemy przez samo "h" - sprawdziłam w słowniku:)))
    pozdrawiam truskawkowo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniały zestaw na podwieczorek. Aż u siebie czuje jak pachnie truskawkami. Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Och! i ach! na pewno pisze się przez "ch" i tych słów użyję, by wyrazić mój zachwyt:))))))pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O kochana super pomysł, zasłużyłaś na ochy i achy :)i zaprezentowałaś je ślicznie :)))aż poczułam smak truskawkowej herbatki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Herbatka wyszła pyszna. dziękuję:-) Zasłużyłaś na ochy i ahy Brawo :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pisałam już,że jesteś niesamowita???
    Pyszna herbatka,dziękuję:)
    30kg truskawek...masakra,jesteś bardzo energiczną osobą,może podzielisz się ze mną,bo mnie jakieś choróbsko dopadło i nie mam siły na nic:(
    Gratulacje dla córy.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. pomysł kapitalny! ochom i achom nie ma końca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeju, 30 kilogramów truskawek wchłonąć???Toż jaki Ty musisz mieć brzuch???Matko jedyna, opanuj sie kobieto. I tak co roku? Nie dziwię się, że za każdym razem obiecujesz sobie, że to już ostatni raz. Ja przy 1 kilogramie odpadam.
    Ale skoro takimi herbatkami popijasz-mam nadzieję, że chociaż Ty o szpilkach nie zapominasz-to może to jakoś przepchnęłaś. Ale...wciąż w wielkim zdziwieniu tkwię-żeby mi tak nie zostało.
    Buziole Truskawkowa Panienko

    OdpowiedzUsuń
  14. 30 kg! Wow. Masz kobieto zdrowie!. A za herbatkę dziękuję :-) Wpraszam się na jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Szalona kobieta, chciałoby sie rzec, ale to tylko gospodarna kobieta... nie tak jak ja;-)
    Herbatki cuudne;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze jedno!
    Juz chyba wiem skąd masz tyle czasu... zabrałaś też mój!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam herbatki Twoje pewnie
    przepyszne :)))
    Też obecnie wyszywam truskawkę
    ale pochwalę się jak skończę ;)
    U mnie truskawki się zaczynają
    ale są tak piękne ,że chyba dźemów
    robić nie będę bo mi ich szkoda hihi !!!
    Ciepło pozDrawiaM :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniały pomysł wyglądają rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Och! Ach! Ja to w ogóle herbatki parzyć nie umiem ;) a może nie mam takich "ekspresówek" :))
    Piękne truskawkowe zawieszki! Ja przerobiłam tylko 24 kg truskawek więc rozumiem Cię doskonale :) nigdy więcej i oby do przyszłego roku.
    Buziaki dla Ciebie i uściski dla córci.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję Wam kochane za wszystkie komentarze, dzięki Wam już mi się plączą po głowie kolejne pomysły :)) Basiu nie gospodarna tylko wielodzietna :)))))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja się głównie skupiłam na achach i wzdychaniu
    przez co buzi zamknąć zapomniałam ;)
    TAAAAAAAAAAAAKA jesteś pomysłowa, że po prostu ręce opadają, szczególnie, gdy pojawia mi się przed oczami wspomnienie bliźniaków!!!
    BUZIOLE na czole :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo udana impreza herbatkowa.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczne. Super wyglądają Twoje herbatki. Są śliczne Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Te herbatki też boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. kusisz swoimi pracami, oj kusisz. piknie to wymyśliłaś.

    OdpowiedzUsuń
  26. przepraszam, zrobiłam wpis nie z tego bloga co trzeba.

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...