Sal wiśniowy

Witajcie drogie uczestniczki salu wiśniowego! Jak już pewnie wiecie poprowadzę zabawę do końca i mam nadzieję, że będziecie wyrozumiałe gdybym coś pokićkała:)

Zabawę zorganizowała Mysia! Wybrała piękny obrazek i myślę, że pomimo iż jest trudny (przynajmniej dla mnie:)) damy radę wszystkie go skończyć i stworzymy piękną wiśniową galerię, a Mysia będzie z nas dumna!
Główne zasady ustalone przez Mysię to (kopia):
1. Zapisy na SAL będą trwać cały czas, można dołączyć w każdej chwili
2.  Dodatkowo, aby otrzymać kolejny obrazek proszę, aby każda uczestniczka po wyhaftowaniu danego kwadracika w miesiącu umieściła pod moim postem z takim samym danym hafcikiem na przypadający miesiąc komentarz z linkiem do swojego posta na swoim blogu gdzie opublikowała dany obrazek miesiąca z naszego SALa. Na tej podstawie otrzyma kolejny obrazek.

Na dzień dzisiejszy do końca lipca należy wyhaftować obrazek numer dwa, który już posiadacie. Ja narazie go jeszcze nie skończyłam więc proszę pod tym postem zostawiać linki z Waszym ukończonym obrazkiem. (Link do komentarzy znajduje się pod tytułem posta!) Wtedy wyślę do Was trzecią część.
Mysiu, w imieniu wszystkich salowych dziewczyn dziękuję za możliwość ukończenia zabawy!
Pozdrawiam Cię serdecznie i przytulam przez łącza internetowe!
Miłego dnia!

Uczestnicy:
1. Mysia
2. cecyliarodzinaidom
3. Pelasia
4. Xymcia-dm
5. kasiaparkview
6. Marina
7. ania2111
8. Jola
9. Judysia
10. Haftytiny
11. Iwona
12. Agu-sia
13. rhianone
14. Anenia
15. Tami
16. April79
17. Aggaw
18. Paula
19. elcia85
20. Smoczyca
21. Chranna
22. charuzianka
23. carona
24. bea
25. Aneta
26. Halina - jetel
27. agnell
28. Nati
29. Marzena
30. carse
31. asia305
32. nabiegunach
33. Obsesja Kasiulka
 34. Alina
35. Magiczne Różności
36. Ania bez bloga
37. Ania bez bloga

Share this:

16 komentarze:

  1. Kochana , wierzę, że doskonale sobie poradzisz :-)
    Obrazek jest super i cieszę się, że dalej kontynuujecie zabawę. Nie mogę się doczekać kolejnych odsłon.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzielna z Ciebie dziewczynka, dasz radę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno nic nie pokićkasz:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. To będzie śliczny obrazek. Aż Wam zazdroszczę:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana kto jak kto,ale Ty na pewno sobie poradzisz...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzory śliczne ale pierońsko trudne jak dla mnie:D Jednak mocno trzymam kciuki!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. na pewno sobie poradzisz.... dziękuję za ... paczusię ( wymianka kuchenna ) - wczoraj dotarła ... swoją otrzymasz jutro ...
    piękniste woreczki zrobiłaś !

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że dalej pociągniesz zabawę :-)
    Tutaj jest drugi obrazek w moim wykonaniu :-)
    http://aggaw.blogspot.com/2012/07/sal-wisniowy-3.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny o co chodzi w tych RR i Salach

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi jeszcze brakuje ale do końca tygodnia raczej dam radę ;) pozDrawiaM :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo się cieszę, że przejęłaś zabawę! Już się martwiłam, co dalej :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny obrazek, mam na niego od początku zabawy chrapkę, ale może kiedyś;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam! Mój drugi obrazek też gotowy :)
    http://4pr-nati.blogspot.com/2012/06/skrzydaty-amator-wisni.html
    Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na kolejny wzór (nknatika@gmail.com) :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zastanawiam się pod którym postem mogę zapisać się do zabawy... proszę dopisz mnie do listy osób wyszywających:-)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...