Publikacje

Chyba już się mogę pochwalić, bo sal już się skończył. Wysłałam truskawkowe herbatki do Cross Stitchera i do Cross stich crazy. Ci pierwsi długo nie odpowiadali więc posłałam zdjęcie do crazy, no i w końcu dostałam odpowiedź od obydwóch , że będzie publikacja. Po wielu namowach i zastanawianiu się wysłałam maile do obydwóch gazet.

A teraz dostała maila, że torba na karate będzie w Card shop 86 :)) Jakby ktoś miał dojście to tak samo proszę o wiadomość, ewentualnie o kupno tej gazetki, oczywiście zapłacę :))
No i zachęcam Was do wysyłania zdjęć do redakcji, a nóż i widelec:))
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu:))

Share this:

16 komentarze:

  1. Gratuluję publikacji! To się nazywa popularność :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. jał ... wspaniałości robisz ... gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wieści! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. To czekam z niecierpliwością na publikacje:) Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę,że wszystko będzie dobrze.Trzymam kciuki za publikacje i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :), cieszę się, że twój blog się tak rozwinął, masz masę wspaniałych pomysłów i jesteś dla mnie inspiracją. Pozdrawiam Cię serdecznie, jak dostaniesz gazetki to pochwal się z chęcią pooglądamy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje, czekam na zdjęcia :)))))

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję! trzymam kciuki żeby szybko się ukazało :) no i za nagrodę! :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja czekam na publikacje w realu a nie tylko chwalenie sie przed:P

    OdpowiedzUsuń
  10. no właśnie pochwaliłam się , a jeszcze nic nie ma!

    OdpowiedzUsuń
  11. No to Ci się nieźle nawarstwiło, powodzenia:))

    OdpowiedzUsuń
  12. no no ładnie się rozkręciłaś! gratuluję!

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...