Humbu Gungu Dungu

To nasi nowi przyjaciele! Z folderu na chomiku o nazwie Humbug:)

CO TO JEST
Nie mam pojęcia! Ale, ale już zacieram ręce , bo pomyślałam, że Chaga pomyliła foldery i zaraz obejrzę "ekstra" zdjęcia z "wypadu" do Tajlandii:DDD Zaglądam zaciekawiona, a tam
 SZOK I NIEDOWIERZANIE
Jak można coś takiego zrobić? Na wszystko, na choinkę, na breloczek, na zawieszkę, do auta, do szafy, do torebki, to telefonu, do wszystkiego. W głowię mam istny mętlik od pomysłów i wizji.
JA CHYBA ŚNIĘ
Poprzez euforię przebija jednak nutka rozczarowania, że nie znalazłam tam żadnych kompromitujących materiałów, więc z wojennym okrzykiem na ustach "HUMBUG" zrobiłam od razu 3 razy HUMBUG!!! :DDDD

  


 Uciekam, bo coś czuje, że zaraz po głowie dostanę ! HUM-BUG!!!!

Share this:

20 komentarze:

  1. Oj poczekaj niech Chaga sobie poczyta :))
    Czaderskie są te Twoje Chum coś tam. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko napisałam przez CH - oczywiście HUM!!!

      Usuń
  2. Super:):) bardzo humorystyczne..aż mi się poprawił nastrój na koniec dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie czytam i się śmieję :)))))
    A co to jest humbug? jak widać nic innego tylko piramidki :)
    Kompromitujące zdjęcia, też coś!!! pewnie chciałabyś z peep-show a może masaży?
    Kociaki idealnie pasują, a ten przypięty do "wychodka" ma nawet minę do tej okazji idealną hi, hi, hi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha Ha Ha , ja tam wychodka obok domu nie mam :D TO JEST SZOPA! HUM-BUG!!!!

      Usuń
  4. świetnie i wesoło, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i wesolutkie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne kociaki! (jak Ty szybko wyszywasz)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kotki .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne te kociaki :) a nazwa ich przekomiczna, plącze język! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne te kocie zawieszki:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez jestem w szoku ze tak szybko wyszywasz. Ja zanim się zbiorę to .... Za to szybko robię świeczki. Wczoraj odpaliłam kocioł czarownicy i zrobiłam dwie. A jedna jest nie powiem dla kogo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie cudowne i rozkoszne ;o)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prace,zastosowanie rożne...:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kićki- bardzo fajne zawieszki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wyszło i te czerwone koraliki super ożywiły czerń:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne cudeńka. Pozdrawiam
    Hania

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...