Guziczki

Dostałam niedawno od Iwonki foremki na guziki, wyglądają tak

Przeglądając stare numery Cross stitchera znalazłam parę podpowiedzi co z nimi zrobić, a więc
gumki do włosów (rozbroiłam stare i przymocowałam klejem na gorąco)
spinka do włosów (sposób taki sam jak wyżej tylko spiłowałam ten "cypelek" z dziurką żeby nie odstawał)
kokardki do włosów (tak samo)

czapeczka (niech Aniołek chroni)

broszka z filcu
papcie

tak tak, to są papcie :D (jestem strasznym zmarzluchem:P)

i stary igielnik odświeżony biedronką

Share this:

27 komentarze:

  1. Piękna nowa szata.
    Guziczki super pomysłowa sprawa, papciochy bombowe. Słodka córcia.
    Pozdrawiam wiosennie i zapraszam do wymiany książkowej.
    PS. Ślimak to czapka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka super szata graficzna!Guziczki to doskonały pomysł i piękna ozdoba, zrobiłaś ciekawe sposoby ich wykorzystania Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. No prosze ile to zastosowań można znalezc dla guziczków :)
    Najbardziej mi się na bucikach(tez by mi sie takie przydały ;)) podoba i gumki do włosów też bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurka, ile fajnych zastosowan! Ale tymi papciami mnie zszokowalas:P U mnie w domu mowimy lacie:P

    OdpowiedzUsuń
  5. O a ja zastanawiałam się co też z guziczkami zrobić i już wiem!! Super to wykombinowałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  6. baaaardzo podoba mi się nowa szata graficzna Twojego bloga-piękna jest!!! a co do guziczków, to napiszę Ci, że pomysłowa z Ciebie kobietka:) pozdrawiam:):)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj.joj,joj jakie sliczne malenstwa...super pomysl...

    OdpowiedzUsuń
  8. Na blogu wiosenne porządki :)
    Młoda dama wystrojona, że ho, ho! Świetne pomysły z guziczkami!

    OdpowiedzUsuń
  9. jestes bardzo pomyslowa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie sądziłam ,że tak szybko guziczki się u Ciebie pojawią:)przedstawiłaś świetne pomysły na ich wykorzystanie:)ja ostatnio sporo ich wyszywałam dla innych,ręce trochę poparzyłam przy ich przyklejaniu klejem na gorąco...Superowe propozycje guzikowe!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie zmiany, superowo!!!
    mnie urzekła broszka i igielnik, cudka :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Masa różnych, ślicznych zastosowań guziczków, a u mnie leżą naguski;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ ty masz pomysły, super, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodkie maleństwa :) :) :)
    Justysia , czy maiłabyś mnie zapisać w kolejce po "WIĘKSZĄ KOBIETĘ ".....Pozdrawiam -Bernadka

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej, ależ one są cudne. Takie maleństwa, a tak dużo uroku dodają. Śliczne ozdoby poczyniłaś. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze wykorzystany prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  17. niesamowite zastosowanie guziczków, a i one samie misternie wykonane:) igielnik jest boski:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wprawdzie nie umiem sobie wyobrazić jak montujesz te cudne hafciki na guziczkach, ale efekt jest super, więc nie ma co się zastanawiać.

    OdpowiedzUsuń
  19. NIe ma problemu, a przyjmę wszystko do poczytania. Co prawda Piórko mam od Ciebie, myślałam że czytałaś ale jeśli chcesz to już może lecieć do Ciebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiosenne zawirowania pogodowe nie mają na Ciebie żadnego wpływu , jesteś jak zwykle zapracowana i pełna pomysłów .
    Dziewczynki na huśtawkach / fajny pomysł z patyczkami!/ - urocza seria , chomik to mój idol - słodki futrzak , dekoracje wielkanocne - świetna ozdoba .Foremki do guziczków są raczej małe " jak Ty to zrobiłaś ?" , zastanawiam się i podziwiam równocześnie .
    Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  21. U Ciebie prawdziwa guzikowa produkcja :).

    A jakie super zastosowania.
    Też już od jakiegoś czasu myślę o tych guziczkach ale póki co na myśleniu się skończyło ...

    Kapcie masz rewelacyjne :).

    OdpowiedzUsuń
  22. przez prawie cały tydzień nie miałam dostępu do internetu, przepraszam, książka powędruje dalej.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wykorzystane guziczki :))) A papuci zazdroszczę bo sama straszny zmarźluch jestem :) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Te guziczki są rewelacyjne!!! Kapcie mnie normalnie rozwaliły!! Tez takie chcę!!!
    Pozdrawiam
    Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szalejesz :))))))) Yeti to był on, a ona?? - Tina ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. rewelacja!!! te haftowane guziczki są po prostu cudowne!! pod każdym względem! naprawdę podziwiam!! przypominaja mi troszkę moje dzieciństwo i gumki do włosów z ozdobą :)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...