Bursztynowa komnata

 Co z tego będzie? zapytała Blue-Anna

Nie miałam pojęcia, wiedziałam tylko, że jakieś zawieszki, może zakładka do książki, jakieś koraliki na pewno trzeba przykleić. Ale ostateczne wykończenie wpadło mi do głowy w ostatniej chwili. Bursztyny kupione w Łebie do zrobienia nalewki, ale, że u nas w domu nie uraczysz spirytusu, to w końcu dziecię starsze dorwało się do "koralików" i je rozsypało. I tak leżały, leżały aż się doczekały...



 A ten to taki trochę rodzynek inny:D

Przyznam nieskromnie , że wygląda to ciekawie:D
To mój Twórczy weekend, zgłaszam do zabawy organizowanej przez Titania's Planet.
Dziękuję Edytko za wyróżnienie!!!

Życzę Wam miłej niedzieli spędzonej w gronie rodzinnym:D

Share this:

30 komentarze:

  1. Piękne wykończenie, super pomysł z duszą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zasłużonego wyróżnienia!
    Zawieszki - cud, miód i bursztynki ;) ale miałaś niezwykły pomysł, w słońcu to musi się na pewno pięknie mienić.

    OdpowiedzUsuń
  3. wowo sliczne to wkomponowalas , gratuluje wyroznienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Głowa pełna pomysłów :), nieźle to wykombinowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł świetny, jakie to piękne, eleganckie, ciekawe. Wiesz co, to jest po prostu cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ pięknie to zrobiłaś!!! Wszystkie śliczne a inny rodzynek - super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, niesamowicie wygląda wykończenie prac!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł, manekin w bursztynie po prostu cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł rewelacyjny. U mnie taka buteleczka z bursztynami już ze trzy lata leży i się spirytusu doczekać nie może. Może podobnie ją wykorzystam?

    OdpowiedzUsuń
  10. Toś mnie zaskoczyła wykończeniem. Jestem pod wrażeniem.
    Kochana, widzę, że w główce mnóstwo pomysłów się kłębi. Realizuj, realizuj i pokazuj.
    Dziękuję jeszcze raz za wzorek.
    A wiesz, że na pocztę jeszcze nie doszłam ?! Mam wrażenie, że ktoś ją ciągle przenosi i mam coraz dalej.
    Buziole wielgaśne przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacja - efekt końcowy jest świetny, bardzo podoba mi się bursztynowy manekin.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowity pomysł wykorzystania bursztynków-manekin z ich dodatkiem wygląda cudownie,zresztą jak wszystkie inne hafciki

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawe prace !!!
    Sama nie haftuje, ale podziwiam haft krzyzykowy i jest moim ulubionym !
    Dziekuje za wizyte u mnie, bo dalas mi mozliwosc poznania Ciebie :o)
    Moc serdecznosci !

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyszło z tymi bursztynami:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile uroku dodał ten bursztyn.. Bardzo fajny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękne wykończenie! powala na nogi...

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjny pomysł z tymi bursztynami, efekt jest cudny :).

    Całość super się prezentuje, rodzynek oczywiście też :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Książkę jeszcze czytam. Postaram się ją wysłać końcem tygodnia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Napiszę krótko...WOW!Zawsze jak do Ciebie zajrzę to jest coś fajnego.Pewnie zauważyłaś, że ostatnio mniej mnie na necie a tu zaległości mi się robią w oglądaniu tych wszystkich cudnych wytworów.Mam nadzieję, że uda mi się to okiełznać.Pozdrawiam cieplutko.Ania

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zawieszki i wspaniałe wykorzystanie bursztynów.

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjne. Bardzo fajny pomysł na wykończenie hafcików i wykorzystanie bursztynu :) Wygląda cudnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne hafty, klucze, korony, serca i inne stylizacje francuskie są teraz b. modne. fajny pomysł na wykorzystanie bursztynów, pasują zwłaszcza w przypadku korony

    witaj w zabawie Twórczy Weekend :)
    kochana, czy mogłabyś, prosze, wstawić link do zabawy TW w swojej notce? :) no i oczywiście zapraszam do odwiedzania innych blogów podlinkowanych w galerii i komentowania. bedzie nam b. miło

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cieszę się, że moje ulubione blogi, też mają to wyróżnienie - Kochana gratuluję.papa

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluje wyróżnienia :)))
    Prześłiczne prace a pomysł a wykorzystaniem bursztynów super!!! Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluje wyróżnienia:) a bbursztynki dodały haftom klasy..są takie królweskie, powiedziałabym nawet.

    OdpowiedzUsuń
  26. gratuluję wyróżnienia i pięknie zrobiona taka komnata.

    SERDECZNIE I GORĄCO POZDRAWIAM
    UŚMIECH SERCA ZOSTAWIAM...

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie to wszystko zrobiłaś, podziwiam za pomysł i bardzo efektowną realizację!!! Tak trzymać! No i jeszcze gratuluję wyróżnienia, w pełni zasłużone!

    OdpowiedzUsuń
  28. rowniez i ja gratuluje wyroznienia...pomysl przyozdobienia hafcikow bursztynami rewelacyjny...BRAWO

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...