Zajączek

Pozazdrościłam Wam cudnych jajeczek, karteczek, poduszeczek robionych na zbliżające się święta i wzięłam byka za rogi:D Ja to sobie zawsze muszę utrudnić, haftuję na kanwie plastikowej, leczę dziury w palcach, a końca jeszcze nie widać ;P


Ale za to na pocieszenie dostałam dzisiaj swojego pierwszego zajączka od Imawe czyli Iwonki. Całkiem bezinteresownie wysłała mi swoje foremki na guziczki do wyhaftowania. I nawet o nie specjalnie nie prosiłam, sama tak od siebie, po prostu, bo się nimi zainteresowałam. Jak to mało niektórym wystarczy żeby sprawić radość innym. Bo oczywiście na foremkach się nie skończyło!


Jajo jest obłędne, ta wstążka brokatowa wygląda ślicznie, zdjęcie nie oddaje uroku!
Pozdrawiam cieplutko:D

Share this:

16 komentarze:

  1. hafcik wielkanocny sliczny :) i piekna karczochow pisanka

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobieto jesteś tytanem pracy!!!Powiedz, gdzie handlują wolnym czasem? Kupię w ilościach hurtowych!!!Zazdraszczam fioletowego jaja /rzeczywiscie nikt go nie ma/, ale inne też są cudne.Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezenciki fajne, ale haftowane pisaneczki - cudo. Chyba uzależniam się do haftu krzyżykowego, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haftowane pisanki śliczne, jedna w drugą! Takie upominki z serca są najpiękniejsze, oby było więcej takich ludzi wokół.
    Współczuję poranionych paluszków.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję pięknego prezentu! A pisaneczki śliczne!- a ja w tym roku chyba nic w tym względzie nie ździałam!

    OdpowiedzUsuń
  6. gartuluję upominku:) jajo naprawdę robi wrażenie.. A haftowania na plastikowej kanwie ci nie zazdroszczę, ale sam haft jest imponujący:) piękne jajeczka

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaglądam do Ciebie i nadziwić się nie mogę kiedy Ty to wszystko robisz...krasnoludki chyba Ci pomagają,wszystko zawsze piękne i dopracowane,podziwiam!Gratuluję prezentu.
    Pozdrawiam serdecznie,Ania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, współczuję ale na końcowy efekt czekam.
    A co do guziczków, to jakje się zagospodarowuje???Bladego pojęcia nie mam więc czekam na instruktarz, hihi.
    Buziole kochana

    OdpowiedzUsuń
  9. pisanki piękne, kolorowe i ciekawie ozdobione! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ kobietko tu u Ciebie cudowności powstają:) przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana DZIĘKUJĘ ci za tak piękne słowa!!!
    Cieszę się ,że odrobinę radości mogłam Tobie sprawić:)
    Widzę,że hafciki na plastikowej kanwie wyszywasz-czy z nich zawieszki sobie sprawisz? a mi z doborem kolorków nie bardzo wychodzi,a Ty nieźle sobie radzisz:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje tak fajnych prezentów :)
    Hafty śliczne ,kolory dobrałaś bardzo dobrze , podobaja mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładne, kolorowe hafciki:)
    super niespodziankę dostałaś i życzę Ci abyś zawsze na swej drodze spotykała tylko dobrych ludzi:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie zrobione każde prace zazdroszczę

    Gorące jak słońce,
    szybkie jak wiatr,
    pozdrowienia dla Ciebie,
    przesyłam właśnie ja!

    OdpowiedzUsuń
  15. hehe, nie kłuj tak tych palców :D a jajko fioletowe wygląda w porządku, dobierasz kolorki b.dobrze! i najważniejsze że według swojego pomysłu :) więc podoba się najważniejszej osobie, czyli twórczyni (no, Tobie!)! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak naprawdę to żadna z nas nie ma jaj, ani fioletowych ani żadnych, hehe to tak dla żartu :)))
    Hafciki super a prezenty wspaniałe :)))
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...