3 x Gorjuss

W jedwabnej sukni do kostek
przechodzi przez mostek,
dostojnie kroczy alejką parkową.
Ach! Ujrzała huśtawkę nową.

Pantofelki ze skóry cielęcej,
uśmiech na twarzy dziewczęcej.
Już siada, huśta się ,śmieje.
Tak na huśtawce nowej szaleje.

Kapelusz zgubiony.włosy rozwiane,
oczy wesołe,usta roześmiane.
Ach jaka radość , jaka przygoda.
Niestety czas wracać-jaka szkoda.

Jutro przybiegnie z samego rana
urocza,ochocza,roześmiana,
i znów huśtawka będzie bujana
a na niej Gorjuss roześmiana.

(Saham)


Przy ostatniej twierdziłam, że to już ostatnia , która się buja, ale jak widać wszystko jest możliwe:D
Dołączyła do swoich koleżanek:

Pozdrawiam serdecznie:D

Share this:

26 komentarze:

  1. fantastyczne ! zauroczyły mnie !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, a ja ostatnio usłyszałam "Dalej tu jestes?":( Przykre to i niewazne w jakim kontekscie.
    Ciesze sie, ze moglam pomoc z hafcikiem. Fajny pomysl z galazkami! Szkoda tylko tych skarpetek:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są, a pomysł z patyczkiem rewelacyjny. Jak taką kiedyś zrobię to odgapię;) A można się zwrócić do Ciebie po wzór tej drugiej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie trzy hafty są cudne;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ ten wiersz świetnie pasuje do tematyki haftu :)
    Pięknie wyhaftowałaś, no a aranżacja - rewelacja.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są śliczniutkie i ten pomysł z patykami Super ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny haft :) pięknie wyglada cała trójeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tak jak w tytule- po prostu GORJUSS!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A już myślałam , że to tylko mój ma alergię na moje robótki. Wciąż dziewczyny piszą jak to małż kupił igłę, to przybornik, to jakieś niteczki...aż żal czytać. A mój jak widzi, że nawlekam igłę przewala oczami i muszę ostro spojrzeć, żeby głupiego komentarza nie rzucił. Do odstrzału takie egzemplarze. Sama widzisz, że życie nie jest takie jak na tej huśtawce, hihi.
    Ale Gorjuss piękne-wszystkie trzy.
    Buziole i słoneczka i mnóstwa kwiatów

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna, a wszystkie trzy wyglądają ekstra, a patyczki isznureczki urealniają odbiór! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie trzy są śliczne. takie bujające się hafciki :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Sąsiadko, ale masz "bujaną" kolekcję:)
    Śliczna Gorjuss, bardzo dokładnie wyhaftowana:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super!! I zrobiło się w 3D.

    OdpowiedzUsuń
  14. zauroczyly mnie Twoje hafciki...i tak pieknie zrobilas dla nich hustawki...rewelacja...a co do Malzow to wszyscy sa tacy sami ,z malymi tylko wyjatkami...a ja chcialabym miec takiego "wyjatka"...

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja właśnie dziś przygotowałam wszystko do tego hafciku:) u Ciebie wygląda wspaniale, więc mam jeszcze większą mobilizację:) a czy mogę prosić o ten środkowy wzorek? a szczególnie chodzi mi o kolor włosów. Tej "mojej" też chcę przerobić włosy na brązowe i może trochę by mi ten wzorek pomógł:)no i moja będzie mieć usteczka bo to dla mojej Oli a ona nie uznaje twarzyczek bez ust:)
    i wczoraj zaczęłam czytać "kobietę" -i dzisiaj rano stoczyłam wewnętrzną walkę między książką a haftem, wygrał hafcik bo pilniejszy ale było ciężko - książka wciąga:)

    OdpowiedzUsuń
  16. jaka urocza dziewczynka, śliczna, a ten pomysł z patyczkiem - rewelacja! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna kolekcja! Jakiej firmy mulinkami wyszywałaś?

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne Są Twoje Goriusy. Chętnie bym wyhafciła taki komplecik moim dziewczynkom ale z czasem u mnie kiepsko więc nawet nie proszę o wzorki bo raczej upłynie sporo wody zanim się odgrzebię z moich zaległości.
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana śliczne te Twoje dziewczęta a pomysł z huśtawkami genialny ;o)

    OdpowiedzUsuń
  20. przesliczne dziewczynki :) podziwiam i nie moge sie napatrzec :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne, dziękuję za zapisanie się na moje candy, pozdrawiam.papa

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczności. Jestem pełna podziwu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniała seria z tymi laleczkami :))) Pięknie wykonana :)
    Ja szydełkuję i od wielu osób usłyszałam że kojarzy im się to z moherowymi beretami, hehe Ale szczerze mam to gdzieś i nadal będę szydekować :))) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana ależ TY cudnie haftujesz!
    Gorjuss kolejna jest wspaniała. Mimo oglądania każdej nie umiem wybrać, która jest najpiękniejsza. Słodkie są wszystkie trzy i bardzo fajnie wyglądają właśnie w grupie :)
    Bursztynowe pomysły są świetne a rodzynek pomiędzy bursztynami bardzo fajny.
    Ściskam czule :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne! Pierwszy raz widzę obrazek z gałązką, i muszę przyznać, wygląda naprawdę wspaniale. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...