Pudełka i książki

Kupiłam kiedyś w Empiku na wyprzedaży pudełka na cd w oszałamiającej cenie 0,99 zł. I trochę je ozdobiłam, w zasadzie to mogę tam wszystko wsadzić, płytę, zakładkę, kartkę, ciastka itp.
A wygląda to tak


  W zasadzie to zapisałam się po terminie, ale zostałam przyjęta do zacnego grona Koleżanek. Wymianki książkowe chyba najbardziej przypadną mi do gustu! Wysłałam

Poduszkę pokazywałam na starym blogu, ale spasowała mi tu idealnie. 
No bo jak wymianka jesienna to Ktoś musi pozamiatać u Uli liście,
 a poza tym  fioletowy to ulubiony kolor Uli, a tu lata czarownica właśnie w takiej sukni:D .
A od Uli dostałam
Nie wiem jak to zrobiła, ale obdarowała całą rodzinę.  No i po tym długim poście na zakończenie stwierdziłam, że Ula to coś z tą czarownica jednak ma wspólnego, bo skąd wiedziała co wysłać?

Share this:

12 komentarze:

  1. super ozodbilas te pudelka i super rzeczy dostalas gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełka świetnie wymyśliłaś, każde inne, zupełnie jak dla całej rodzinki :) Wymianka książkowa bardzo udana a pozycje książkowe do zapisania - ku pamięci!
    Buziole 102 :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełka w nowym wcieleniu wyglądają pięknie:)Gratuluję wymianki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie udekorowałaś pudełeczka! Powodzenia wymiankowego życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wymianka. Trzeba mieć nosa,żeby nie powtórzyć tytułu.
    Buziole kochana

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna wymianka,a taką boską czarownicę z otwartymi rękami bym przyjęła,bo liści u mnie na działce nadmiar:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ups, ja jadę do Rosji za pół roku :))) a wymianka extra, poducha rządzi!!! :)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za odwiedziny u mnie :) wiem, że jak nie ma bata to ciężko się mobilizować ale wyznaje zasadę, że zawsze trzeba próbować. Poduszka z wiedźma bardzo mi się podoba, pudełeczka również :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oojej, jaki masz piekny szablon! :)) a te dekupażowe bombki są po prostu przewsaniałe!! podziwiam!!

    OdpowiedzUsuń
  11. bo nie w każdym miejscu w Rosji jest niebezpiecznie :)))) ja będę w St. Petersburgu

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...