Czas na wymianki

Anioły - gdy spadają
nie wiedzą gdzie jest dno
anioły - łatwo złapać
pułapek na nie znam ze sto

anioły - są naiwne
i zawsze myślą, że to całe zło
ominie właśnie je
dlatego tylko...

moja bądź
i tylko przy mnie błądź
już tylko moja bądź
Angeliko, Angeliko, Angeliko...

anioły - uwięzione
nie widzą wokół krat
anioły - kiedy zranić je
nie czują nawet swoich ran

aniołom skrzydła płoną
a one ciągle jeszcze lecieć chcą
i w zakochaniu swym
spadają w niebo
aż na dno

już tylko moja bądź
zapomnij o tym jak
aniołem byłaś tam (...)

Na pierwszy rzut wymianka anielska organizowana przez kgosię
Wysłałam Aniołka do Agi 

A dostałam paczuszkę od Nataliyi  


Następnie "Na ludowo" organizowane przez Rozalię
Wysłałam do Eli17

I ostatni Mikołaj - wymianka u Cyber Julki
Ja wysyłałam paczkę do młodej dziewczyny Jojci więc postawiłam na notesik

A dostałam od  Agu-si

Share this:

13 komentarze:

  1. Musiałaś być jednak bardzo grzeczna skoro tyle prezentów dostałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Republika - rewelacja :)
    Co do wymianki bardzo fajne podarunki przygotowałaś. A może trzeba się odważyć i samej spróbować coś zorganizować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentowy zawrót głowy - gratulacje, wszystkie śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wymianki są świetne, tylko ja boję się,że nie zdążę;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam! Oczywiście że możesz pobrać u mnie zdjęcie;))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. ile prezentów :) musiałaś być bardzo grzeczna w tym roku

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajna wymianka! och, jak ja lubię Mikołajki :))))))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeeeej, to mi przypomina moją małą podopieczną, która stwierdziła: "No ja nie wiem, co z tym Mikołajem, on chyba oszalał, że tyle mi przyniósł!" :D
    Szalony czy nie, ważne, że prezenciki cieszą, bo taka ich rola. :)
    "Lesia" Ci bardzo, bardzo polecam, przeczytaj koniecznie i napisz - dla mnie jest kapitalny. Choć mam nadzieję, że nie zobaczysz siebie na miejscu żony powieściowego Lesia. ;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Po prostu wymiankowy zawrót głowy!:) Wspaniale jest móc rozpakowywać tak wspaniałe prezenty! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. a do mnie dotarł naszyjnik!
    dziękuję Doris i Tobie - za organizację :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniolek juz ma swoje miejsce i pieknie sie prezentuje :) dziekuje bardzo

    OdpowiedzUsuń
  12. Jednak trzeba byc grzecznym,aby moc otrzymac taka ilosc prezentow...Sa przesliczne...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ musiałaś być grzeczną dziewczynką, tyle skarbów do Ciebie przyleciało :)
    Twoje podarki też cudne. Oglądam i oglądam i nie wiem, ale chyba notesik jest najpiękniejszy, choć...trudny wybór. Wszytko śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...