Wesołych Świąt

Moje Kochane Obserwatorki, Komentatorki, Koleżanki, 
Przyjaciółki od serca, Wirtualne Znajome, Te na dystans i Te, 
z którymi czuje się od razu jakąś więź, życzę Wam
Zdrowych Spokojnych Świąt Bożego Narodzenia!!! 
Aby ten czas był wyjątkowy, pełen miłości, wybaczenia, 
zrozumienia dla drugiego człowieka. Niech czas stanie na chwilę w miejscu 
i poczujmy magię Świąt, cieszmy się Rodziną
(we wtorek już będziemy gdzieś gonić), podarujmy sobie serca, 
tak na dłużej!!! 
Dziękuję za wszystkie życzenia i za to, że jesteście!!!

Gdy opłatek bielusieńki weźmiesz w swoje dłonie, 
wspomnij w wieczór uroczysty chociaż chwilę o mnie. 
Chociaż jestem dziś od Ciebie kilometrów wiele, 
tym opłatkiem w myślach też się z Tobą dzielę.
P.S Przepraszam za tą nudną piosenkę, ale nie mogłam się powstrzymać:D

Share this:

16 komentarze:

  1. Tyle życzeń pięknie przekazałaś, że ja mogę tylko ślicznie podziękować i serdecznie je odwzajemnić - Wesołych Świąt dla Ciebie i Twojej rodziny!

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja życzę Ci wszystkiego dobrego, WESOŁYCH ŚWIĄT!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowych ,pogodnych i magicznych świąt ! Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt Justynko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spokojnych, rodzinnych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję ślicznie za życzenia i odwiedziny oraz również życzę wszystkiego dobrego, radosnych i pełnych ciepła Świąt oraz szampańskiej Sylwestrowej zabawy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję ślicznie za życzenia i odwiedziny oraz również życzę wszystkiego dobrego, radosnych i pełnych ciepła Świąt oraz szampańskiej Sylwestrowej zabawy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niech to wszystko, co innym życzysz spełni się Tobie
    Wesołych Świąt!
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych Świąt dla Ciebie i Twoich najbliższych!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych Świąt! Oby były spędzone w gronie rodzinnym wypełnione radością i miłością ;o*

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się że moja niespodzianka dotarła w całości i jest mi bardzo miło ,jeśli sprawiłam Ci choc troszkę radości tymi drobiazgami , wszystko wykonałam własnoręcznie łącznie z biżuterią . Życzę Ci wesołych i rodzinnych świąt pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. i dla Ciebie wszelkiego dobrego, a najbardziej zapału hafciarskiego :))))))

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...