Nowy projekt

Witam serdecznie po weekendzie:)
Dzisiaj małe zakupy u Edyty i może zagadka dla Was-
ciekawe czy zgadniecie co to będzie za haft?;)
Jak śledzicie blog Edytki to nie powinno być problemów;) 
 Fajne, energetyczne kolorki:)
 Dziękuję za tyle miłych komentarzy odnośnie Urwisa.
Chyba żaden haft nie budził tyle zainteresowania co piesek;)))
Dla wszystkich miłośników Urwisa małe wspomnienie obrazu,
obok którego nie mogłam przejść obojętnie.
Można by zatytułować PRZED
i PO
 Już sobie pozwala coraz więcej z Fioną;)
 Nie dajcie się zwieść tym zdjęciom, to prawdziwy Urwis:)))

To co, chyba już wiecie co to za haft:)
Pozdrawiamy:))

Share this:

40 komentarze:

  1. Czyżby tęczowy pies na cześć nowego domownika? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie energetycznie...czyli idealnie do Urwisa będzie pasował :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też pomyślałam o tęczowym...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze trochę, a oboje będą spać wtuleni w siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. patrzyłam ostatnio na internecie na ten haft, bo Edytka napisała, że znalazła darmowy, ale nie udało mi się znaleźć.. ale poczekam, na razie mam dużo innych :) Ale będzie piękny!!! Czekam na pierwsze krzyżyki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja nie wiem, co to za tęczowy pies (z tęczowych to róza mi się kojarzy). Poczekam aż pokażesz postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcie za kratami - nie sposób przejść obojętnie. Fajny ten Urwisek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haftu nie zgadnę ale kolory zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodziak z tego psiaka.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodziak z twojego urwisa, będziesz mieć z niego pociechę. Haft bardzo kolorowy i jak widać na czasie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaraz wiedziałam, że będzie tęczowy psiak :)))
    Urwis skradł moje serce :) Poskrob go, proszę, ode mnie za uszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się w Urwisku bez pamięci :)) Ale bym go wyściskała. Dzieciaki pewnie teraz mają radochę, że ho ho.
    U Tymcia fascynacja Skubim trwa nieustannie i nic a nic mu nie przeszkadza, że ten ma go "czasami" dość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Edytko:) dokładnie dzieciaki mają co robić;) pozdrowienia dla całej rodzinki :)

      Usuń
  13. No wiadomo, że będzie na warsztacie kolorowy pies ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny piesek i nowe kolory na haft też cudowne :D zapraszam czasem do mnie na quillingowamama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, z przyjemnością wpadnę w odwiedziny; )

      Usuń
  15. Ja obstawiam tęczową różę:)))Urwis jest cudny:))wcale się nie dziwię że ujął serca wszystkich:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolory i Urwis kojarzą się z pięknym, tęczowym, kolorowym pieskiem :) Piękny będzie, tak jak i Urwis jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiedziałam, ale już wiem, co to będzie za haft :)
    Urwisek jest cudny i jak fajnie mu teraz u Ciebie.
    Prawdziwa wolność i kochająca rodzina...

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Będzie bardzo kolorowy haft :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mulinki wspaniale kolorowe... nie może być to nic innego niż uroczy kolorowy psiak :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czytam, że dziewczyny szybko odgadły co to będzie za haft:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Pieseczek słodziaczek! Kolory mulin bajkowe :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Urwis jest rozbrajający, nie dziwię się, że skradł Wasze serca :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Urwis jest super :-) Mulinki takie kolorowe, ze na pewno bedzie cos extra :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Czyżby to był któryś z tych kolorowych zwierzaków? Edyta haftuje psa, ale chyb anie tylko pies był w tej serii... :>

    A psiak jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale piękne kolory!!! A piesio - kochany!

    OdpowiedzUsuń
  26. Te energetyczne kolory to tylko do kolorowej głowy psa :) Na pewno obraz będzie się super prezentował.

    OdpowiedzUsuń
  27. kolory bajeczne! Pies i kot wyglądają na rodzeństwo :) hi, hi,

    OdpowiedzUsuń
  28. Haft to wiadomo - kolorowy pies :):) Urwis jest śliczny i na pewno z czasem dogada się z koteczka tak na 100 % - ja przez kilka lat miałam psa i dwa koty i było naprawdę OK. Oczywiście pies robił to co chciały koty :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Justyś, czekam na pierwsze xxx ☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne kolorki.Przyjemnego haftowania :)

    OdpowiedzUsuń
  31. czekam na teczowy hafcik- aczkolwiek mialam cicha nadzieje ze wybierzesz jakies inne zwierzatko z tej serii :) tulaski

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie wiem co to będzie, ale kolory są obłędne ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. O rany, jakie śliczniusie zwierzaki :-)) Kolorki fajne, wesolutkie:)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...