Winter Housing Finish

Cieszę się, że udało mi się skończyć domki przed zimą;)
Ogólnie wzór nie jest trudny, ale czasochłonny.
Jest dużo łączeń kolorów, różne ilości nitek.
Na zdjęciach może tego nie widać, w rzeczywistości pewnie z bliska
trzeba by się przyglądać żeby zobaczyć to łączenie kolorów, ale pewnie ma to sens. 
Z daleka wygląd nawet 3D i cieniowania dają piękny końcowy efekt.
Mam myślę ciekawy pomysł na oprawienie i pewnie nikt
obojętnie koło tego haftu nie przejdzie ;)
Dimensions
Barb Tourtillotte
 
"Family and friends bountiful blegings 
peace and serenity!"

Share this:

33 komentarze:

  1. Bardzo ładny :) pokaż później jak oprawiłaś ten haft, jestem bardzo ciekawa pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokażę, tylko muszę teraz znaleźć gdzieś na jakiejś budowie wymarzoną ramkę;))

      Usuń
  2. Śliczny hafcik! Nie mogę się doczekać jak będzie wyglądał po oprawieniu, skoro piszesz, że masz na to pewien pomysł, to czekam z niecierpliwością na efekt końcowy. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Taką zimę aż miło się ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ukończenia! Śliczny haft, wspaniale się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow jest cudowny :) ! Nawet na zdjęciach widać ten efekt 3d :). Jestem ciekawa co wymyśliłaś i jak go oprawisz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja praca jest cudowna! Prześliczne kolory i te napisy ... Bajka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny:)te perełki jako śnieg dodały mu uroku:))ależ zaintrygowałaś tym pomysłem na ramkę:)mam nadzieję,że się pochwalisz:))Podziwiam za backstichy:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten haft jest obłędny! Masę pracy tutaj zostało włożone :D

    OdpowiedzUsuń
  9. nie da się przejść obojętnie, niby zima, niby ptaki, ale za to JAKIE WSPANIAŁE. Gratuluję, bo efekt jest oszałamiający.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny haft :) Pochwal się koniecznie po oprawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny haft!!! Bardzo wypracowany i z pewnością będzie zwracał uwagę ... podobnie jak inni, bardzo jestem ciekawa, jak będzie się prezentował po oprawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna praca, przed zimą zdążyłaś bo ponoć nadchodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie strasz;) czyli będziemy lepić zające zamiast bałwanów:)

      Usuń
  13. Piękny haft domki są wprost wspaniałe :) Gratuluję ukończenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow...przecudny haft Justynko!!!! robi wrażenie ☺

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekałam na koniec! Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczności. Te cieniowania, łączenie nitek dają wspaniały efekt. Bardzo mi się podoba.)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniała praca! Podziwiam za ten śnieg - pewnie dał popalić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nawet śnieg nie, ale backstitche i łączenia kolorów tak;)

      Usuń
  18. Efekt przepiękny! Cudnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I bez oprawy by nie przeszedł obojętnie, bo obraz jest zachwycający.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna ptasia zima :) Takiej w tym roku u nas nie było...

    OdpowiedzUsuń
  21. Edytko on jest nieziemski :), ciekawi mnie co Ty tam szykujesz ?

    OdpowiedzUsuń
  22. O Matulu!!! Ile detali!!! Podziwiam i czekam na odsłonę w oprawie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładny. Ciekawa jestem jak go oprawisz? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Na pewno koło tego obrazka nikt obojętnie nie przejdzie!
    Jest przepiękny!!!
    Gratuluję ukończenia!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny obraz , koniecznie pokaż oprawiony !

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękny haft! Mnóstwo detali i kilometry backstitchy, ogrom pracy wykonałaś! Bardzo jestem ciekawa tej oprawy :)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...