Styczeń, Luty, Marzec

Styczeń, Luty
zdjęcia z budowy chyba nie są atrakcyjne?;)
Marzec
 Miejsce dla zakochanych przy kościele we Władysławowie
 Zamiast kłódek;)
 Torba z haftem uszytym z dwa lata temu,
sprawdza się dalej:)
 Na Helu też badałam kolor morza:)
 Piękne miejsce na Helu warte odwiedzenia - fokarium
 Trochę dekoracji z domu, w tym roku nie zdążyłam zrobić nic nowego
 Zajączki mają chyba z trzy lata:)
Dziękuję za wszystkie życzenia świąteczne.
Dziękuję Aniu za kartkę, Dorotko i Zdzisiu za przesyłki!

***
 ***
Smutna wiadomość...

 ...


Share this:

20 komentarze:

  1. Takie dekoracje wykonane ręcznie są ozdobą na dłuuugie lata i nie przestają być modne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemnie oglądało mi się te wszystkie zdjęcia. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie popatrzeć na morze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesujący przegląd - Helu zazdroszczę.;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Morze na wiosnę i to tak wczesną też jest piękne.Jak ja za nim tęsknię .....
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  6. Uff...to znaczy, że karteczka doszła?:) ciszę się:)
    piękne zdjęcia z nad morza i dekoracje wielkanocne super!:)
    Miłego dnia Justyś ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się że dotarła, bo już myślałam, że zaginęła w akcji.
    Pozdrawiam i życzę słoneczka.
    D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Za morzem bardzo już tęsknię, bo dawno nie byłam... Zdjęcie z dwiema foczkami C U D N E! Zające haftowane przesympatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Boskie zdjęcia znad naszego pięknego morza - trafiłaś na świetną pogodę.
    Dzięki za Czesława ; tak jak nie mogę Go słuchać jak mówi, uwielbiam słuchać jak śpiewa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe dekoracje, super zdjęcia i podróże :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a mi... zimno się zrobiło od zdjęć morza... hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda, że to nasze morze tylko z trzy miesiące w roku może powodować u nas uczucie ciepła, ale ja lubię takie:) pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Justynko...zdjęcia,jak zwykle przepiękne !
    Torba i te cudne zajączki..powaliły mnie na kolana !
    Uściski wiosenne :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mieszkam niedaleko Bałtyku , ale tylko latem spędzam czas nad morzem , jakoś nigdy nie byłam np. zimą. Fajne fotki i dekoracje świąteczne . Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie byłam zimą tylko teraz na wiosnę;) ale znowu latem bym nie jechała, wolę poza sezonem, gdy nie ma tłumów:) pozdrawiam:)

      Usuń
  14. A ja z chęcią obejrzałabym zdjęcia z budowy :).

    Najbardziej urzekły mnie foczki :). Jeszcze żadnej nie widziałam na żywo ...

    Okrąglutkie zajączki są cudne :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Nad morzem o tej porze roku jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ja tęsknię za morzem....ostatni raz byłam w podstawówce. Plany z mężem mamy by dzieciom pokazać, mam nadzieję, że się uda :)
    Dwie pozycje ks.Kaczkowskiego właśnie jadą do mnie. Zawsze lubiłam go słuchać ale chyba dopiero jak ktoś odchodzi to się bardziej docenia.
    Torba powala!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Morze jest fajne zawsze...a Władysławowo lubię szczególnie...fajne zdjęcia, miło pooglądać...

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...