Winter Housing odsłona 3

Mówiłam, że muszę zdążyć przed śniegiem?
Chyba przeze mnie nie ma tej zimy:)
Jeszcze nie skończone więc na prawdziwą zimę trzeba 
będzie jeszcze poczekać. 
Obym się uwinęła przed świętami Wielkanocnymi,
bo będziemy lepić zające ze śniegu:)
Tyle było ostatnio.
 Prawie, prawie... Jeszcze kilka xxx i backstitche:)
Muszę się pospieszyć, bo kolejne zestawy w drodze;)
 
A to pierwsze świąteczne akcenty od Dorotki:)
 Przepiękna serwetka!
Dziękuję Dorotko!******
:)))))))
Witam nowe Obserwatorki i dziękuję za wszystkie miłe słowa!




Share this:

50 komentarze:

  1. Cudowny haft! Podziwiam bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne ptasie domki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny haft! Ale, ale, skoro z tym śniegiem to tak na serio, to może wrócisz do niego w listopadzie?... ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma nowy, ufokom mówię NIE choćby śnieg miał być w maju;))

      Usuń
  4. Przepiękny hafcik i lepiej się pośpiesz, bo jak na święta będzie śnieg, to już będe wiedziała czyja to wina:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, bajeczny haft :) A u nas coś dziś zima zaczęła sypać śniegiem i robi się biało ...chyba lepiej teraz niż przed Wielkanocą :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u nas też pada,ale jutro pewnie nie będzie nawet śladu po śniegu :)

      Usuń
  6. Wspaniałe to ptasie osiedle ....
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny haft.
    A śniegiem na wielkanoc sie nie martw, ostatnio lepiliśmy zające ze sniegu .

    OdpowiedzUsuń
  8. Super obraz powstaje. Kończ jak najszybciej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Już mało co zostało, szybko kończ bo wiosenny haft trzeba zacząć i krochmalić serwetkę, bo ta co ją podarowała to się nie wykazała. A śnieg to i tak zacznie padać bo się ferie kończą.
    Pozdrowionka
    D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to krochmalić trzeba? Mi się podoba tak jak jest:)

      Usuń
    2. Tak Cię chciałam zapędzić do pracy, pamiętam że Ty wolisz takie "niewysztywnione".
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Super haft, bardzo szybko wyszywasz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tak szybko jakbym chciała, ale dziękuję:) pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Sliczny haft :-) ciekawa jestem efektu koncowego :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczny haft :-) ciekawa jestem efektu koncowego :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Hafcik zachwycający, i nawet ten śnieżek nie przeszkadza choć wolałabym aby w maju go już nie było ;))) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny haft! Co do śniegu to z roku na rok coraz mniej spada go zimą :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie przybywa xxx! a ja jestem ciekawa bardzo tych zestawów co to są w drodze ☺ może uchylisz rąbka tajemnicy ☺☺☺
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś do tańczenia, polowania i podziwiania;)) pozdrawiam:)

      Usuń
  16. Ten ptasi haft jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te karmniki są bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudeńko prawdziwe! Będzie wspaniały obraz. A i prezenty prześliczne dostałaś.:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny haft, idziesz jak burza :) Już nie mogę się doczekać jak zaprezentujesz całość :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękny ten wzór ! Te ptaszki kradną moje serce... :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny wzór haftu i wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. No i wszystko jasne, a ja tak wyczekuję tej prawdziwej zimy ;).

    Przy każdej odsłonie tego haftu zachwycam się na nowo :).

    Ciekawa jestem nowego projektu :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Do Wielkanocy zdążysz na pewno. Ten haft jesr rewelacyjny . Spiesz się powoli !! Ja , jak się spieszę to od razu gubię oczka hihi... Pozdrawiam ciepło !!

    OdpowiedzUsuń
  24. ależ to wielki haft! ale ma w sobie to coś :) czekam dalej na relację :))) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne, Piękny haft. Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny hafcik - do tego prawie na mecie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hafcik robi wrażenie, a zima nich już sobie lepiej odpuści, dobrze mi bez niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. oj juz dawno podobał mi się ten hafcik - czekam z niecierpliwością aż uda Ci się go skończyć Justynko:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. ajajaj... cudowny hafcik... dla mnie możesz pokazywać zimowe krzyżyczki cały rok;
    w sumie ostatnio bożonarodzeniowa moda na blogach zapanowała ... karteczki świąteczne przez cały rok... też mi to jak najbardziej pasuje
    pozdrawiam Tynuś :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny haft, kończ, kończ, a śniegiem się nie przejmuj.

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękny haft. Chciałabym go zobaczyć już oprawionego. Teraz jak odkryłam Twój blog będę tu do Ciebie często zaglądać i "dodaje Cię do moich ulubionych".
    pozdrawiam bea

    OdpowiedzUsuń
  32. Niesamowite :) Robi wrażenie jak zawsze :) Pozdrawiam serdecznie.papa

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...