Podziękowania

Spóźnione podziękowania za świąteczne przesyłki,
ale i za takie których się nie spodziewałam. 

Dziękuję Dorotko za życzenia i kolejną piękną serwetkę♥♥♥
Szal od Kajki
 będzie ciepłym wspomnieniem o Was♥♥♥
Aniu, dziękuję jak zwykle za niespodziankę i za wszystkie wspaniałe rzeczy!!!
 Już niedługo znajdę czas żeby móc wykorzystać te materiały:)
 Może czas zacząć pisać pamiętnik?
 " Niektóre chwile są tak piękne,
że człowiek
chce aby trwały całą wieczność"
(z kartki od Ani)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Dziękuję dziewczyny, jesteście SUPER!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Walczę z tłem w baletnicy więc nie mam co pokazywać,
haft jest pracochłonny, duży, a czasu już tyle też nie mam.
Cieszę się jednak z wiosny, z prac w nowym ogrodzie i domu,
jeszcze dwa miesiące i będę mogła chyba spokojnie zasiąść z robótką;)
Raeszka, jak mnie najdzie jakiś czort to wrzucę kilka zdjęć z placu budowy ;))
Życzę Wam wspaniałych słonecznych dni:)

Share this:

13 komentarze:

  1. Justyś niechaj zdobi. Dzięki Tobie również.
    I czekam na plac budowy :)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty :)
    Baletnica to wymagający haft, więc cierpliwie czekam na postępy :)
    A plac budowy i nowy ogródek pokazuj a nie ukrywasz się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się wysypało. Piekne prezenty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prezenty! a wiosna większość z nas już dopadła i ogródek i obejście dopominają się swojej uwagi...pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj prezenty były na bogato :):)
    Szczególnie szal wpadł mi w oko !

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty, oj jest się z czego cieszyć:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie zakwitają już roślinki u Ciebie, no i prezenty na nich świetnie się prezentują :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozazdrościć prezentów, serweta piękna :) czekam na baletnice!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super prezenty Kochana. Ja również cierpię na brak czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Dostałaś cudne prezenty i zrobiłaś im piękną wiosenną sesję :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne serwetki oraz kartki, o ile haftowanie jako tako mi wychodzi, to dzierganie koronek to dla mnie z wiele :)
    Gratuluje talentu oraz fajnych pomysłów. Kartki również bardzo ładne.
    Początkujące hafciarki zapraszam do mnie ;)
    http://pracowniahafciarska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...