Jeszcze świątecznie

Nie wyrobiłam się na święta z haftem do kompletu do jelenia,
ale skończyć by wypadało:)
 Mam nadzieję jutrzejszy wolny dzień wykorzystać na xxx.
 Tym razem takie zwierzątko:)
Jeszcze tylko jeden kolor i będzie gotowe.
 Czemu wiewiórka? Mi się kojarzy raczej tak
Sąsiad ściął stare duże drzewo i przeprowadziła się do nas:))
Mi to pasuje:) Ptaki to samo, sąsiad puszcza całymi dniami odgłosy
dzikich ptaków żeby mu te "zwykłe" nie siadały na parapetach;))
A ja poustawiałam ile się dało karmników i mamy nowych lokatorów:)
Dobrze, że do saren nie każe strzelać...
Dziwią mnie tacy ludzie, mieszka pod lasem, a zwierzęta przegania...
 
Pozdrawiam i miłego odpoczynku:)

Share this:

32 komentarze:

  1. Podziwiam Cię za to tempo! Normalnie orient expres :) A ja za cały dzień jedną marna śnieżynkę plotę :D Ach, jak chciałabym zobaczyć te hafty w komplecie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwadło z tego Twojego sąsiada. Hafcik uroczy. Podoba mi się takie polaczenie kolorków jakie jest w tym hafcie.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No cóż dziwnych ludzi coraz więcej. Na miejscu zwierzaków to bym zaczęła jego przeganiać bo na ich terytorium wtargnął. hi hi. Hafcik super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny hafcik. Mam nadzieję , że wiewiórka na stałe zadomowi się u Ciebie. Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  5. Sąsiad przewrażliwiony Ci się trafił ;) miłego haftowania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny komplekt powstaje :)
    fajnie, będziesz miała więcej ptaków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z jednej strony nie dziwię, bo dokarmiając dzikie zwierzęta je poniekąd krzywdzimy, bo przyzwyczajają się do łatwego pożywienia... Z drugiej zaś strony sama mieszkając przy lesie pewnie bym je rozpieszczała : P

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba ten schemat

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba ten schemat

    OdpowiedzUsuń
  10. Będziesz miała świetny komplet!:) mi wiewiórka kojarzy się z jesienią ☺
    Miłego dnia Justyś ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała wiewióreczka powstaje. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No cóż patrząc na Twoje zachowanie może sąsiad zastanowi się wreszcie nad swoim-nie ma to jak dobry przykład. Super, że masz tyle zwierzątek wokół domu, nie ma nic piękniejszego :)
    Hafcik równie uroczy jak poprzedni!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej myślę, że im więcej ustawiam karmników on częściej puszcza te swoje jazgoty więc chyba się nie zmieni;) boi się o elewacje, ptaki chyba czują gdzie mają się załatwiać, bo mi się jeszcze nie zdarzyło, a u niego owszem;)))

      Usuń
  13. Faktyczny dziwny tez sąsiad, sama wieszam słoninkę, lubię popatrzeć na ptaszki. Hafcik super bedzie fajny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda,że Ci się nie udało skończyć tego uroczego haftu:)))chciała bym go zobaczyć w całości:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam wiewióreczki :) Śliczny haft powstaje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tina chciałabym Ci życzyć wszystkiego najlepszego w nowym roku, dużo zapału do haftowania oraz kreatywności.
    Pięknie wiewiórka się wyłania. Super są te wzory z profilo, szukam z tego nr wzoru na te ptaszki na poduszkę.
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia, mogę Ci skan zrobić wzoru, którego szukasz:)
      pozdrawiam i również wszystkiego dobrego:)

      Usuń
    2. Dzięki, szukam dokładnie tych ptaszków z nutkami na poduszkach.

      Usuń
  17. Ale ta wiewiórka ładna !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Będzie piękny hafcik! a co do wszelakich zwierzaczków i szczególnie ptaków, to lubimy baaardzo swoje sąsiedztwo..Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ooooo Wiewiórka ale cudna - czarnej nie widziałam :D
    Oba hafciki z seri piękne są ;)
    Szczęśliwego Nowego 2016 Roku - pozDrawiaM ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pewnie Ci juz Tinko skłdałam życzenia, ale ponieważ zyczeń nigdy za wiele, Szczęśliwego Nowego Roku i tego wszystkiego co sie w słowie "szczęście" dla Ciebie zawiera:)
    Hafciki piekne, wiewiórka inna niż moja, ciemniejsza, a sąsiad...pewnie nie jest szczęśliwy sam ze sobą, pewnie siebie nie lubi i zamiast zmieniać siebie, atakuje świat zewnętrzny i obarcza go winą...
    Pozdrawiam noworocznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow bardzo oryginalny wzorek!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolejne cudeńko robisz :).

    Najpierw myślałam, że to jest biegnący niedźwiadek hihi.

    Oj, nie zazdroszczę Ci sąsiada. Przecież jak mu źle może mieszkać w blokowisku w centrum miasta ;).

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam wiewióry, mieszkają w lasku nieopodal i czasem przychodzą na orzechy. Ptaszków też nikt nie przegania, wiedzą gdzie wpaść na poczęstunek :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Faktycznie, idealnie będzie się komponował z jelonkiem.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny haft się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny jest ten haft. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...