Winter Housing

Na przekór sąsiadowi kolejne karmniki ;)
Wzór z zestawu Dimensios "Winter Housing"
 
Jeden z lepszych zestawów na jaki trafiłam, muliny oznaczone numeracją DMC,
przyczepione tak, że się nie pogubią i nie poplątają, czytelny wzór.
Z resztą kto miał styczność z zestawami Dimensios pewnie też jest zadowolony?
Dla mnie jedynie w tym wzorze przekombinowanie z łączeniem kolorów,
nie wiem czy w pozostałych też tak jest. No i kanwa do wymienienia,
jak dla mnie za duże oczka. Czyli zostaję z kawałkiem materiału na który
na razie nie mam pomysłu. Jestem ciekawa ile muliny zostaje.
Tak to ma wyglądać, a jest tyle
 Może zdążę przed śniegiem?:)
Pozdrawiam:)

Share this:

43 komentarze:

  1. Cudny wzorek i jak znam Ciebie, to jeszcze piękniejszy będzie obrazek. A dlaczego przeciwko sąsiadowi? Ptaszków nie lubi?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ptaszyny już się zleciały ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wzór. Ja tylko raz haftowałam zestaw Dimensions i był to kogut- rzeczywiście ilość łączonych kolorów trochę przesadzona, ale później efekt cieniowana super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Robiłam z Dimensions dość pracochłonny wzór kaczek. Rzeczywiście, dużo kombinowania kolorami, łączenie różnych odcieni, różne bachstitche itd, ale efekt warty pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wzorek, jeśli kiedyś sąsiad przyjdzie pożyczyć przysłowiowy cukier to może coś do niego dotrze jak zobaczy taki obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdążysz, zdążysz :) A wzór jest śliczny !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie zestawy Dimensions mają sporo kombinowania z kolorami oraz półkrzyżykami różnej grubości :) Da się przyzwyczaić, bo efekty naprawdę są super :) A muliny też całkiem sporo zostaje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny wzorek wybrałaś! czekam niecierpliwie na kolejną odsłonę ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Obrazek z mojej listy haftów do wyszycia :)) Bardzo mi się podoba i tym bardziej będę Ci kibicowała i wpadała podglądać postępy w pracy. Te łączenia kolorów są wyjątkowe i robią to "coś" w obrazkach Dimensions. Może trochę męczące, ale warto trochę pocierpieć. Z efektu końcowego będziesz na pewno zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jak Ty tak piszesz to muszę przecierpieć;))

      Usuń
  10. Świetny haft, zawiśnie piękny obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny (głośny) obrazek się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super chatki, wszystkie ptaki z okolicy się do Was sprowadzą :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny wzór. Zawsze mi się podobały zimowe ptaki, o karmnikach i budkach już nie wspomnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe karmniki , lubię bardzo ten wdzięczny temat. Powodzenia w xxx.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wzór super. Jednak podejrzewam, że sąsiada nie wzruszy. Lubię wzory Dimensions, ale jak otwieram zestaw i widzę ten kawałek szmatki, w który może można sobie nosa wydmuchać a nie na nim haftować to mam ochotę tym rzucić i tym sposobem leży u mnie kilka zestawów tylko dlatego, że nie kupiłam dodatkowo odpowiadającego mi kawałka materiału. Bo ja lubię szerokie brzegi. Dają za duo mulin to te kilka cm materiału też by mogli dodawać bo nawet jakby taki zestaw miał podrożeć o 2 zł to by się nic nie stało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa spostrzeżenia, mogliby je wziąć pod uwagę, ale chyba jak mój sąsiad pozostaną nie wzruszeni;))

      Usuń
  16. Wspaniałe to ptasie osiedle,tyle kolorowych budowli i barwnie upierzonych świergotków. Bajeczka, efekt końcowy będzie wspaniały, nie mogę się już doczekać końcowej odsłony.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  17. Sliczne ptaszyny i ich domki wyszywasz,

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny haft! Uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny haft będzie! :) powodzenia w dalszym robótkowaniu. pozdrawiam i będę zaglądać. :) tutaj do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny wzór:)))też bym wolała na drobniejszej kanwie.albo na płótnie:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ptasia restauracja będzie piękna. Już początki są zachęcające :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne te domki dla ptaków, no i czekam na kolejne kawałki...pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam zestawy Dimensions...zwłaszcza ich banery :)
    Piękne karmniki, bardzo jestem ciekawa efektu końcowego :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Trzymam kciuki, wyjdzie pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  25. piekne te domki dla ptaszków!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne karmniki sobie wybrałaś :).

    A haftuj, haftuj co by ptaszki sąsiadowi dużo ćwierkały hihi :).

    OdpowiedzUsuń
  27. będzie bardzo ładny obrazek

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładniutki zestaw. Pierwszy raz taki widzę.

    OdpowiedzUsuń
  29. PDziewczyny pisza"Będzie pięknie"-dla mnie juz jest pięknie!
    Tinko- czemu jeszcze sie nie zapisałaś na moje candy?
    Mam coś miniaturowego do rozdania:)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...