2015

Najważniejsze dla mnie w 2015

STYCZEŃ
hafty na wymiankę dla http://osowialasowa.blogspot.com/


LUTY
 Ciastka dla dzieciaków i moja ulubiona Bella:)
 MARZEC
 Ulubione książki i prezent od http://nitkiariadny.blogspot.com/

KWIECIEŃ
 Różne wypieki dla szkoły i przedszkola:)
 i ulubione święta Wielkanocne tradycyjnie nad ukochanym polskim morzem:)

 Moje pierwsze zmagania z serią Nimue.

MAJ

CZERWIEC
Nie znalazłam żadnego haftu.
Ten miesiąc pewnie przeleciał pod znakiem końca roku szkolnego:)

LIPIEC
Wakacje w Sarbinowie:) 
 Niezapomniany koncert :)

SIERPIEŃ
 Warszawa
 Kraków
 Pieniny
WRZESIEŃ

 Dumna z tych mebli jestem!:)
PAŹDZIERNIK
 Publikacja w Cross Stitcher
 Wspaniały mecz i atmosfera!

Wystawa haftu w Łodzi i dwa moje małe dzieła wśród prac;)
 I to co pozostało w mojej pamięci po kilku miesiącach.


Testowanie z kokardką (niestety w grudniu nie miałam czasu na dalszą współpracę)
 LISTOPAD
 Druga publikacja w Cross Stitcher
Ostatni miesiąc był dla mnie chyba najcięższy z całego roku.
Minął na przemyśleniach, różnych sprawach i na podjęciu trudnej decyzji.
Decyzji, która już została podjęta i w związku z nią nie miałam czasu na xxx,
na wysłanie kartek, paczek, które miałam w planach, na wizyty u Was, 
maile, nawet wszystkim pewnie życzeń nie złożyłam.
Rok kończy się u mnie ogromną zmianą i witam Nowy Rok nadzieją, że zrobiliśmy dobrze.
Żegnamy się z domem, który sami stworzyliśmy i zbudowaliśmy
i ten rok, już 2016, będzie dla nas chyba jednym z ważniejszych w naszym życiu.
Czeka nas ciężki czas, ale myślę, że już przyszłe święta spędzimy tak jak sobie
wymarzyliśmy, w salonie przy cieple kominka, z widokiem na góry.
Pewnie czasu na xxx nie będzie, ale może za rok siądę spokojnie w fotelu,
odetchnę i postawię jakiś xxx, a co do tego czasu uda mi się zrobić to się okaże.
Dziękuję za cały rok, który ze mną byłyście, za słowa otuchy, chwalenia:)
za przyjaźnie, znajomości, prezenty, za bezinteresowną pomoc!

Życzę Wam żeby w Nowym Roku spełniły się Wam Wasze najskrytsze marzenia!
Ale... 
Wszystkiego dobrego  ♥  ♥  ♥

Share this:

25 komentarze:

  1. Rok bogaty w różne doświadczenia i wrażenia.:) Życzę ci, aby następny też taki był i udanej przeprowadzki!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmiany na dobre są dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny roczek :),życzę aby Nowy Rok był spokojny, radosny i żebyście znaleźli szczęście w nowym miejscu i przy kominku :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace. Ale mnie ostatnią nowiną zastrzeliłaś :))) Powodzenia dla Was wszystkich ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne podsumowanie roku. Życzę aby w Nowym Roku zrealizowały się Twoje plany i założenia
    oraz spełniły się marzenia. Wspaniałego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Ci kolejnego roku pełnych wrażeń :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego na ten Nowy Rok !!! Piękne podsumowanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Działo się u Ciebie bardzo dużo. Powodzenia w realizacji zmian!

    OdpowiedzUsuń
  9. Noooo, działo się, działo! Pięknie się działo :) A w jelonku to się kocham, zresztą Ty wiesz ;) I ptaszki bardzo mi się podobają. A meble podziwiam! Życzę Ci, byś jak najszybciej zasiadła w tym fotelu przed kominkiem!!!
    Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak wiele pięknych obrazków!
    Na Nowy Rok życzę siły i wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękne fotograficzne podsumowanie! Kochana - zmiany są potrzebne w zyciu! Wnoszą coś nowego, uczą nas dostosować się do nowej sytuacji. Trzymam kciuki za Twoją zmianę!!!! Będzie dobra! Tego Ci zyczę!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj działo się, działo u Ciebie w tym minionym Roku .
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 2016

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne podsumowanie. Życzę spełnienia kominkowych marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiele się u Ciebie działo w 2015 roku i, to nie tylko hafciarskich rzeczy :).

    Trzymam kciuki za nowe plany i mam nadzieję, że kolejne krzyżyki postawisz szybciej niż dopiero za rok :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Spełnienia marzeń i realizacji zamierzonych planów. Dużo zdrówka dla całej Rodzinki na ten 2016.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę ci z całego serducha by wszystkie plany się ziściły, a za rok o tym czasie będę oglądać jak xxx przy tym wymarzonym kominku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego Najlepszego na Nowy Rok :) piękne podsumowanie roku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne podsumowanie.Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe prace, widać, że 2015 był udanym rokiem robótkowym i takiego też życzę następnego! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne podsumowanie zeszłego roku.
    W tym Nowym 2016 Roku, życzę Ci szczęścia i radości, zdrowia i życzliwości ludzkiej, no i czasu na rękodzieło!
    Mówisz, że teraz u Ciebie/Was czas przejściowy, jakieś przeprowadzki, obyście jak najszybciej uporządkowali wszystko i by Wam tam było dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. widzę że byłyśmy razem na AC/DC :D super! wszystkiego dobrego na nowy rok!

    OdpowiedzUsuń
  22. Tinka, wspaniałe prace i cudownie pokazane.
    Gratuluję odwagi w podjęciu tak ważnej decyzji :) U mnie Rok również pełen zmian i wyzwań- mam nadzieję, że wszystkie po naszej myśli się ułożą, czego i Twojej rodzinie z całego serca życzę :) Ja również liczę na to, że przeszłe Święta spędzę przy kominku we własnym domu :)
    Uściski!
    P.S. Drewniany domek ? :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Powodzenia !!! A każdy post z haftem powitamy z radością :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Do odważnych świat należy :) Trzymam mocno kciuki, aby Wasze marzenie się spełniło i życzę dużo wytrwałości. Będę wypatrywać Twoich kolejnych postów ;)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...