"Dziś jest dobry dzień"

Talentem Marysi jestem zachwycona od dawna.
Mam kilka tunik i omotaną, nawet leginsy są lepsze niż te ze sklepu.
Ale tym razem przeszła samą siebie.
Nowa kolekcja "Z Przyjacielem" to małe cudeńka dla maluchów, tych mniejszych i starszych.
Dzisiaj dostałam sukienkę i jestem szczerze oczarowana!
Przepiękne rysunki, idealne szycie,  świetna bawełna!
Zamówiłam sukienkę, a dostałam o wiele więcej!
 Tak po prostu...
bo taka jest Czary Maryś...
 Tył sukienki, tuniki czy bluzki
(taki ciuch "rośnie" z dzieckiem)
 Zobaczcie koniecznie ubrania z koniem i z psem!

Tu mały przedsmak, prezent od Maryś
 "Dla Wszystkich, którzy z deszczem zdejmują buty i skaczą boso po kałuży!"

A tutaj coś dla starszych;)

Właśnie zobaczyłam, że kroi się nowa kolekcja na wiosnę,
dziś jest dobry dzień! ;))

A jeszcze, candy, bo tam na dole chyba nie widać?
http://lawendowakrainarobotek.blogspot.com/2015/12/candy-u-lawendowej.htmlhttp://lniany-zaulek.blogspot.com/2015/12/candy.html?showComment=1453212915151#c4125857747778973962http://xgalaktyka2.blogspot.com/2015/12/xgalaktyczne-noworoczne-candy.html?showComment=1452173865128#c7872487809773828528
  

Share this:

23 komentarze:

  1. Piękne rysunki...z pomysłem to wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rysunki...z pomysłem to wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne rysunki i jaki fajny pomysl z tymi ubrankami. Przepiekne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne są prace Maryś:) szkoda tylko, że nie ma nic dla chłopców.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że będzie albo napiszemy list otwarty do Maryś;)

      Usuń
  5. Maryś kocham za talent czary i szepty uwielbiam nosić jej kolekcje ,a mam sporą , bo jetem fanką i polecam wszystkim wrazliwa dobra dusza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) marzy mi się tam kiedyś wybrać na te tygodnie mody i poznać osobiście:)

      Usuń
  6. Faktycznie przepiękne prace, wspaniałe malunki - jestem pod wielkim wrażeniem talentu Marysi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne....jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudo rysuneczki i ten konik na biegunach... uroczy
    pozdrawiam Tinko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. wow jestem pełna podziwu 😃

    OdpowiedzUsuń
  11. Oniemiałam. Coś wspaniałego!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna, szkoda że nie mój rozmiar. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeee tam, brzuch wciągnąć i będzie jak szyte na miarę:)

      Usuń
  13. Cudne! Ale ma dziewczyna talent!

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...