Wyniki candy

Z lekkim opóźnieniem, z chusteczką przy nosie i termometrem pod pachą
ogłaszam, że świąteczny zestaw Magic Dolls wygrała
"mniej słów"
Było bardzo wielu chętnych, żałuję, że mam tylko jeden taki zestaw!
Przygotowałam dodatkowe zestawy składające się
z gazety i kanwy (do tego będzie fajny materiał, dzisiaj widziałam w sklepie!)
i zestawy DMC (również z małą niespodzianką)
i dwa wzory Magic Dolls w pdf.
Zapisy na facebooku
i na blogu



 Zestawy DMC wygrały
Ewelina
i Barbara Chomątkowska
Gazetki wygrywają
Barbara to ja
Joanna T
Anko
Małgosia Szymańska

 Wzory Magic Dolls PDF wysyłam do
xgalaktyka
i Marta Woś.

Proszę o adresy domowe i mailowe na
haftytiny@o2.pl

Dziękuję wszystkim i mam nadzieję, że nagrody się przydadzą
(jeśli ktoś ma taką gazetkę to mogę wymienić na inną)

GRATULUJĘ:)

Share this:

34 komentarze:

  1. Wow. Fantastyczna wiadomość po ciężkim dniu. Jestem zachwycona swoją wygraną. Bardzo się cieszę i dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow. Fantastyczna wiadomość po ciężkim dniu. Jestem zachwycona swoją wygraną. Bardzo się cieszę i dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje dziewczyny ! A tobie Justynko dzięki za zabawę:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla dziewczyn :) i dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna zabawa!!! Gratulacje dla wygranych :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super niespodzianki. Gratuluję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla tych co wygrały, Tobie dziękuję za zabawę i do następnej okazji poczekam.)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkim wygranym GRATULUJĘ!!! A Tobie Tina dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy dobrze widzę zestaw wygrała Ewelina, ale czy to ja?

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję, oj dziewczyny. Szczesciary z was.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję, oj dziewczyny. Szczesciary z was.

    OdpowiedzUsuń
  12. Się okazało, że to całkiem pokaźne candy było :) Gratuluję szczęściarom.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję towarzyszkom w szczęściu, tym nie wylosowanym współczuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak troszkę się zastanawiam czy to naprawdę ja , troszkę inaczej się piszę ;-)
      Już sie przyzwyczaiłam do dobrej wiadomości, a jeżeli to inna Barbara.

      Usuń
    2. Ne ma innej "Barbara to ja " czy napisane razem czy osobno ;)))))

      Usuń
  14. Wspaniałe zestawy przygotowałaś, aż zazdroszczę, ale i gratuluję wszystkim zwyciężczyniom. Dzięki za zabawę. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję dla szczęśliwców i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję szczęśliwcom. Dzięki za zabawę. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję szczęśliwcom. Dzięki za zabawę. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. same wspaniałości może następnym razem:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wszystkim jeszcze raz i dziękuję wszystkim za udział i zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. jejku, a ja dopiero dzisiaj czytam! Ale jestem szczęśliwa :) Aż podskakuję sobie przed monitorem a uśmiech zaraz chyba dotrze do uszu :)
    Bardzo się cieszę!
    Pozdrawiam serdecznie i życzę zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje dziewczyny! Diekuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje dla dziewczyn! Dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluje wszystkim !!!! A Tobie dziękuję za zabawę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow :) ale poszalałaś z nagrodami jak Mikołaj :) Gratulacje dla dziewczyn i dziękuję za zabwe :)

    Dużo, dużo zdrówka kochana :)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...