Cross Stitcher issue 299

Wyjątkowo udany numer!:)

  Publikacja mojej poduszki i jeszcze dwóch dziewczyn z Polski, gratulacje!
I wisienka na torcie, zapowiedź nowej Belli! Cudna, jak zwykle z resztą:)
Praktycznie wszystkie pomysły i wzory mi się podobają.
Każdy znajdzie coś dla siebie w tym numerze.
O wiele lepszy od poprzedniego.
A Wam jak się podoba?:)
Tylko czasu brak, siedzę nad świątecznym haftem z ostatniego posta,
dłubię i dłubię te xxx i końca nie widać, a tu tyle nowych wzorów:(
Dziękuję za wszystkie komentarze, mam nadzieję, że już
w tym tygodniu pochwalę się nowym haftem:) 
Pozdrawiam serdecznie:)

Share this:

30 komentarze:

  1. Gratulacje i jakoś mnie to nie dziwi, że Twoje prace są tak często publikowane, Mistrzu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups, może uczniu?:)) a kiedyś może i ja przerosnę niejednego Mistrza;))
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. No widać,że idą święta.Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie mogę się doczekać.. kiedy ten numer do mnie dotrze :) Dzisiaj właśnie wykupiłam prenumeratę na przyszły rok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę przyznać że całkiem fajny ten numer, widzę tam parę rzeczy które chętnie bym wyhaftowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie świąteczne klimaty! Ciekawy numer, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje publikacji, a wydani mam juz u siebie wiec tez moge stwierdzic, że wydani zawiera kilka interesujących hafcików:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję publikacji. Muszę też polecieć do kiosku po gazetkę bo bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję kolejnej publikacji!!:D:D Wzorów mnóstwo tylko czasu mało :( Ale czekam z nicierpliwością na Twój świąteczny haft :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wzory. Dziękuję przesyłka już doszła.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nocna Bella przeurocza! :) Faktycznie fajny numer, sweterki bardzo mi się podobają. Gratuluję publikacji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No nie wiem, może już zbyt dużo wzorów światecznych widziałam, ale właściwie nic z tego numeru mnie nie przekonuje, może na siłę stożkowy Mikołaj... ale Belle cudna... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się torebki na prezenty, zwłaszcza ta czerwona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niektóre wzory są naprawdę świetne. Pewnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bella tak! Cudna! A poza tym podoba mi się tylko Mikołaj na choinkę...:) Gratuluję publikacji!:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Dość fajny numer. Bella jak zwykle cudna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję publikacji Twojej poduszki :-) mi podoba sie ten jeleń w niebieskiej tonacji :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tynko... szczerze gratuluję... !!!! a naprawdę jest czego
    pozdrawiam serdecznie
    ps. mam nadzieję, że więcej mnie będzie na \twoim blogu bo ostatnimi czasy zaniedbałam go

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję publikacji.
    Piękny jest ten okładkowy jeleń!

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzeczywiście jest wiele fajnych propozycji. Mi najbardziej spodobał się jeleń. Nim jestem oczarowana. Potem wieniec z kartki i kartki z guziczkami :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje !
    Gazetka, jak to zwykle te świąteczne...naprawdę udana:)
    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję wszystkim za gratulacje;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Widziałam już ten numer, renifer i serducho są świetne :) Gratuluję publikacji, poducha jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  23. faktycznie świetny numer :) dzieki za recenzję :)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...