Study in G

Czas na jakieś xxx.
Obrazek bardzo efektowny, ale czasochłonny.
Do tego kanwa drobniutka i każdy xxx trzeba postawić osobno,
bez przeciągania przez dwie dziurki naraz.
Kiedyś haftowałam na kanwach z większymi oczkami,
teraz po tym hafcie będę wybierać te drobniutkie, 18 i 20.
Obrazek zimowy z ptaszkami, który pokazywałam ostatnio ma w zestawie 
kanwę 14, postawiłam kilka xxx i zrezygnowałam, kupiłam 18.

Ten haft jest robiony na aidzie 20.
Krzyżyki są jakby bardziej wypukłe, wygląda to inaczej.
A oto dodatek do gwiazdy:)
 Jeszcze dwa odcienie brązu, trochę czerwonego i gotowe:)
 Pozdrawiam:)

Share this:

50 komentarze:

  1. Śliczne! Jak kanwa to tylko 18 lub 20, a na reszcie to jakieś kolosalnie wielkie krzyżyki wychodzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, jak Twoje oczęta wytrzymały kanwę 20 .... wie, że efekt na takiej wspaniały ... , niestety ja nie daję rady....:/ ... ostatnio to w ogóle nie daję rady .... Czekam na efekt końcowy .
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, jednak miałam rację co do renifera, też ten wzór mi się bardzo podoba. Piękne wykonanie choć jeszcze troszkę zostało. Podziwiam i czekam na zakończenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w nutkach. Haft piękny. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w nutkach. Haft piękny. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne!
    Widzę, że już całkiem przerzuciłaś się na drobniutkie kanwy:) Zupełnie inny efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie:) ale jakbym nie zobaczyła u Ciebie to dalej pewnie tkwiłabym w słodkiej nieświadomości, że można inaczej;)))

      Usuń
  7. ale cudeńko ...podziwiam na tej drobnej jest trud...ale jaki efekt...niespotykany wzorek:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny haft :) . Ja sama uzywam albo 16 lub 18 , 20 jeszcze nie uzywalam. 14 nie lubię, xxx wychodza ogromne :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak namalowane! Kanwa 20ct - zgoda, żeby tak jeszcze wzrok bardziej dopisywał...;) Śliczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudo...tak misterne,że przypomina obraz :)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow ale piękna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe połączenie...wygląda intrygująco :) Też lubię wyszywać na drobnej tkaninie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Padłam na kolana.... i ciężko mi będzie się podnieść, bo z jednej strony mam już swoje lata a z drugiej haft cudny, że aż hej!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały jest ten wzór - normalnie uroczy. Dla mnie od początku wyszywania ulubione kanwy to 23 ct, 25 ct i malutkie krzyżyczki.
    Co to będzie z tym haftem? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój Ci on!!!! Jaki cudny, nigdy tego wzoru nie widziałam, podzielisz się, please? :)))
    Jestem muzykiem z wykształcenia więc bardzo ładnie proszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, w czwartek z pracy wyślę maila ze wzorem (muszę zeskanować;))

      Usuń
  16. Justynko, ja też proszę!!! Jest CUDNY!!! Nie jestem wprawdzie muzykiem z wykształcenia, ale z zamiłowania i mam mnóstwo przyjaciół muzyków, już widzę ich zachwyt z takiego prezentu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Sliczny haft. Nie dla mnie juz taka drobnica. Ciezko mi jiz idzir stawianie xxx na takiej kanwie . Podziwiam ,

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna praca i nigdzie nie widziałam tego schematu ...

    Ja najczęściej haftuję na 16 ale jak robię coś na 18, to potem ta 16 wydaje mi się taka ogromna hihi.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny obrazek. Ja nie dałabym rady wyszyć takiej drobnicy

    OdpowiedzUsuń
  20. Wzór przepiękny ! Ten zwierzak i nuty, ale co ja będę pisała... Poczytaj jeszcze raz te komentarze powyżej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie. Cud miód. A wszystko będzie pewnie rewelacyjnie wyglądać. Więc czyżby czerwone dekoracje?
    Pozdrawiam ciepło.
    P.S. Pamiętaj o kocyku i gorącej herbatce. Kurować się trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękności!!! Ja tez juz teraz tylko 18ct i niżej.

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj wybór aidy strzał w dychę! Ja już od jakiegosczasu tylko 20 lub 18ct na 16ct bardzo mało, ale zapas jest więc będzie trzeba wykorzystywać :)
    Wzorek jest fantastyczny!!!! Piekny... to ja też poczekam na końcowy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mowę mi odebrało. Wychodzi przepięknie, ja niestety nie próbowałam jeszcze na takiej drobnej kanwie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Cuuuuuudny haft!!!!!!:) będziesz miała wspaniałą świąteczną dekorację:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny wzór :) Też bliski memu sercu bo nie dość,że jestem silnie związana z łowiectwem to jeszcze z muzyką:) Coraz bardziej widzę,że mamy podobny gust :) Fajnie, Janka

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny obraz się wyłania. Czekam na koniec :)
    I gratuluję odwagi do wyszywania na 20ct. Dobrze wiem jak to się wyszywa, ale wiem też, że efekt końcowy wart jest pracy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny !!! Podziwiam stawianie takich małych krzyżyków !!! Obrazek będzie rewelacyjny. Pozdrawiam ciepło !!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacja!!!Tylko raz próbowałam wyszywać tak małe krzyżyki i rzeczywiście efekt powalający.

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękny haft! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Obiecująco wygląda. Czekam na efekt końcowy.

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękny wzór ! Ja też zakochałam się w drobnej kanwie, efekt jest zdecydowanie lepszy niż na 14-stce. Oczywiście moje zapasy 14-stki (a mam tego sporo) zużyję, ale kupuję już tylko 20 i 18-stkę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniała świąteczna dekoracja !!!

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...