Poduszki na święta

Prezenty na candy szyją się. Choinka z pokazanego wcześniej materiału i inne dodatki. Nie wiem co się może podobać, może takie poduszki?

 Do salonu raczej nie pasują, ale do pracowni (czyt.miejsce gdzie haftujesz np.fotel) o wiele bardziej:)

 Potrzebna też jest laleczka voodoo czyli miś igielnik:)
 Albo takie poduszki? Kupiłam gotowy wzór z jeleniem, uszyłam poduszki po czym przyprasowałam cekiny.Pierwszy raz ozdabiałam tak materiał i myślałam nawet, że to odpadnie, ale trzyma się i to mocno!
Tylko pewnie pranie ręczne wchodzi w rachubę.

 Na żywo są o wiele bardziej widoczne!
A oprócz tego szyję zabawki dla dzieci, które pokażę następnym razem. Mikołaj w tym roku będzie biedny, nie będzie kolorowych i głośnych zabawek z reklam.
Ale jak patrzę na to co sama ostatnio dostałam to widzę, że zabawki można zrobić samemu i przynoszą równie dużo radości!
Moja zabawka przeleżała tydzień na poczcie zanim dostałam, a raczej znalazłam awizo. I wczoraj odebrałam niespodziankę od Gosi!
 Czyż nie jest uroczy?:)
 Przepiękna, starannie wykonana bomba! Ogromna!
Całość z karteczką, wszystko dopasowane kolorystycznie!
Gosiu dziękuję serdecznie za niespodziankę!!!! Nie spodziewałam się kompletnie!:)))))
A Gosia ma widzę nerwy ze stali;))) Tydzień paczka leżała na poczcie jak już pisałam, a Gosia nawet pytania mi nie zadała czy czasem coś nie odbieram z poczty;)))) Nie zdradziła się do końca;))
Uściski Gosiu, jeszcze raz wielkie, wielkie dziękuję!

Oprócz szycia haftuję jeden wzór z poprzedniego CS i skończyć nie mogę, a tu już nowy numer! I nowe ciekawe wzory, które dostają naklejkę "na wczoraj" :))
Tylko kiedy to zrobić?
 Na drzwi
 Do okna
 Dla dzieci
 Koniecznie dla dzieci;)
 Do salonu
A to koniecznie na stół:)

Share this:

50 komentarze:

  1. Wiesz Justynko ty wszystko co wykonujesz jest śliczne z góry na dół same cukierasy a i prezencik piękny otrzymałaś cieplutko pozdrawiam Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. jak znajdziesz to się podziel...bardzo piękne i urocze podusie...ciekawa jestem jak cekiny zachowają sie po pierwszym praniu,koniecznie poinformuj...

    OdpowiedzUsuń
  3. Poduchy bardzo fajne! Piękny prezent otrzymałaś! A gazetka jak zwykle ciekawa, chyba najbardziej podobają mi się sówki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się uśmiałam z tej laleczki voodoo. świetna , jak i poduszki na prezent . Ja już kiedyś u ciebie wygrałam i dostałam cudne prezenty ,,
    Fajne wzorki pokazałaś , ciekawe co z nich wyszyjesz ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne podusie, w jakieś kolorowe wnętrze idealnie się wpasują :) Prezenty świetne! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. poduchy są cudne:)
    a prezenty własnoręcznie wykonane są o wiele, wiele bardziej cenne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te poduchy!Miś voodoo super:)Wzorki tez bardzo fajne,a prezenty cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podusie piękne, a prezenty... Już zazdroszczę.;) Ze wzorów podobają mi się domki i sówki. I serwetki: jak je zrobisz, to będziesz miała super eleganckie nakrycie stołu.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pracus, szystko piekne! jak odpoczniej wpadnij do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Poduchy z reniferami extra ! Te krawiecki też a sówki z gazetki- muszę mieć :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne poduchy, na pewno miło byłoby na nich tyłek posadzić :))) Gosia z tym pingwinkiem zaszalała i ta mała bombeczka przy nim i ta duża super, normalnie zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne poduszki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie się u Ciebie szyje! Niespodzianka od Gosi super udana. Takie kamieniczki to chętnie bym wyszyła, ale skąd brać czas. Gdy go już znajdziesz to trochę podeślij do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziś piękne rzeczy u Ciebie. Poduszki rewelacja, do pracowni jak znalazł. A renifery cudowne! To dopiero ozdoba salonu. Śliczniutką niespodziankę sprawiła również Gosia -słodziak.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiekne poduchy, a prezenty sa super zwalszcza pingwinek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny materiał poduszkowy i laluś-miś voodo rozłożył mnie na łopatki

    OdpowiedzUsuń
  17. Poduszki wyglądają cudnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super poduchy ! Dlaczego nie moga byc do salonu! A pingwinek jest bajeczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no troszkę dziwnie wyglądają, ale to pewnie wina szarego wypoczynku, w innym salonie pewnie będą się prezentować o wiele ciekawiej:)

      Usuń
  19. Wow...rewelacyjne poduchy! bardzo podoba mi się ten materiał:)
    Szare poduchy z cekinami też śliczne!:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Poduchy wspaniałe zwłaszcza te kolorowe. Kapitalny pingwinek:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj Tinka wszystko piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bambki jest boski!!!!:) A taki śliczny kolorowy materiał na poszewki to gdzie dostałaś? Wszystkie Twoje prace są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj, robota pali Ci się w rękach! A plany jakie! Ale Ty wszystkiemu podołasz! Nie wiem, jak Ty to robisz?! Poduchy świetne, no i prezenty wspaniałe dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne poduchy, z pomysłem :) i dzięki za pokaz nowości CS, wzorki są kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne podusie i miś igielnik. Piękne prezenty dostałaś-ten brelok słodziutki sama bym taki chciała. Nowy numerek gazetki świetny, chyba też go kupię.

    OdpowiedzUsuń
  26. ale ślicznosci zrobiłaś i dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Justynko - czego się nie dotkniesz - pięknieje!! bardzo mi się podobają szczególnie te jelenie - takie królewskie:) a te do pracowni - super!
    preenty od Gosi - cudne :)
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Troszkę śmieszne te pierwsze podusie:) Wzorek jest bombowy:)
    Te reniferki wyglądają bardzo elegancko, z pewnością ślicznie się błyszczą przy delikatnym świetle:)
    gratuluję niespodzianki:) Prawdziwe śliczności:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Poduszki super! A co do prania to może delikatne na lewej stronie? Poduszka z sarenką cudna... pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  30. Poduszki bardzo dekoracyjne !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  31. Moja droga wszystko się spodoba to co stworzysz więc tym akurat się nie przejmuj :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale świetnie się te poduszki prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawe te poduszki z cekinami, ale wszystkie są bardzo ładne :). Pingwinek mnie rozbawił :)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Poduszki uszyłaś po prostu ślicznie! Wzory w gazetce są cudne - te sowy, jelonek i domki - są przeurocze! Aż żal, że nie wyhaftuję... Co do zabawek ręcznie robionych - moje dzieci uwielbiają takie zabawki, śpią z uszytymi przeze mnie misiami (syn 11-latek pewnie by się obraził, że to piszę publicznie... Ale miśka uwielbia :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Córa zaniosła do szkoły misia zrobionego przez siebie to wszystkie lalki Monster High się zawstydziły;)) dzieciaki oszalały na punkcie miśka:) nie dziwię się, że synek śpi z takim misiem:) pozdrawiam

      Usuń
  35. Pomysłowe poduchy pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  36. Z tymi nerwami to już był ostatni dzwonek :)), naszły mnie wątpliwości co do adresu :)). Super że Ci się podoba :)). Świetne poduchy zwłaszcza ten motyw z centymetrem :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Fantastyczne poduszki !!! Gratuluję pięknych prezentów.
    Wzory w gazecie ciekawe, sówki cudne:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  38. Laleczkę voodoo to ja sobie chyba muszę sprawić- może czasem wieczory będę miała spokojniejsze..hi hi hi a sowy są taaakie słodkie... niestety..nie kupie sobie tej gazetki bo budżet przed świętami już nie planuje takiego wydatku :(...ale może jak takie słodkie maślane oczyska do Ciebie zrobię??? to podleca do mnie te sowy sowiaste????Oczy robię- maślane......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak robiłam maślane gały, że mi wujo google pomógł i gazetka z sowiastymi już doleciała na laptopka- ale bardzo dziękuje za inspirację!!!! No i ta lalunia- koniecznie trzeba sobie takową sprawić!!!! a najlepiej ze pięć!!!!hi hi hi A gazetka wyjątkowo ciekawa i ma kilka inspiracji świątecznych :)

      Usuń
    2. Proszę bardzo:) właśnie miałam wysyłać wzorki, oczy maślane mnie zauroczyły:))))

      Usuń
  39. Wszystko urocze, wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepiękne rzeczy tu pokazujesz:)

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...