Dzień Pluszowego Misia

W poniedziałek był Dzień Pluszowego Misia. 
Z tej okazji dzieci w szkole miały przeczytać 
książkę o misiu i wykonać misia dowolną techniką. 
Julcia misia uszyła. 

Tak się spodobał dzieciom, że musiałam jechać do szkoły 
na zajęcia i uszyć z dziećmi misie. 
Przygotowałam 27 wykrojów ,
zapakowałam do torby dodatki, igły,
aparat i zabraliśmy się do roboty.
Niektóre dzieci szyły pierwszy raz,
ale wszystkie były chętne do pracy
i poradziły sobie świetnie!
Szczególnie niektórzy chłopcy!
 Już się umówiliśmy na szycie króliczków na Wielkanoc:)
 Wszystkie misie 27+27 
:)
Kto jest dzieci przyjacielem?
Mały miś.
Kto tajemnic zna tak wiele?
Mały miś.
Miś choć mały, choć nieśmiały,
wielkie serce w sobie ma.
Pocieszyciel doskonały,
każdy misia swego ma


POZDRAWIAM MISIOWO!


Share this:

44 komentarze:

  1. Świetny pomysł! Możesz być z siebie dumna! Tyle szczęścia Dzieciom zafundowałaś. Oj chciałabym zobaczyć te malutkie rączki jak sprytnie posługują się igłą i potem dumę na buźkach, że własnego misia uszyły. To musiało być wspaniale uczucie dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wspaniałe!!!! A najbardziej się cieszyłam gdy słyszałam te wszystkie przejęte głosy
      Proszę Pani, a mi nitka spadła,
      Proszę Pani, a mi się poplątało,
      Proszę Pani ukłułam się,
      Proszę Pani, a ja mam dziurę,
      Proszę Pani, a pomoże mi Pani??????????
      :))))))))
      Myślałam, że w godzinę zrobimy misie, a zeszły nam wszystkie lekcje;))))
      miały dzieciaki małe wagary:)

      Usuń
  2. Piękne zajęcia zorganizowałaś dzieciom - super mieć taką Panią!!!
    Misie przeurocze a dzieciaczki zapewne miały przeogromną frajdę:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne misiowe zajęcia. Jak widac dzieci rewelacyjnie sobie poradziły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne uczczenie Dnia Pluszowego Misia;)) Dzieci wspaniale sobie poradziły,cudne miśki powstały.
    Gratuluje zwycięzcom a Tobie dziękuje za zabawę;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha ja sypiam z misiem ;o) Tak się ciesze że wygrałam ;o) Zazdroszczę tylu uśmiechniętych twarzy i to dzięki Twojej zasłudze ;o) Możesz doliczyć jeszcze jedna radosną twarz - moją ;o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale czaderskie misiaczki :) pomysł rewelacyjny!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przegapiłam dzień misia, może powinnam swojego przytulić mocno mocno?
    A Wasze misiaki piękne! Dzieciaki bardzo twórcze!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super z Ciebie nauczyciel - misie pięknie wyszły a dzieciaki zachwycone - co widać :))
    gratukuję i pozdrawoam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne , dzieciaki szczęśliwe, zabawa super pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zabawę zrobiłaś z dzieciakami misie uszyłaś - wszystko mądrze przemyślane i bardzo mi się podoba tyle zadowolonych buziaków - gratuluję zwyciężczyniom a tobie dziękuję za wspaniałą zabawę buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  11. A to się Szarlotka i Misia ucieszą :))) Fajne zajęcia z dzieciaczkami :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały pomysł. Tyle radości zafundowałaś dzieciakom. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, a to dzieciaki miały frajdę i z pewnością rozpiera je duma z własnej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne misiaki:) wspaniale sobie dzieci poradziły:)
    Gratulacje dla zwyciężczyń:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje dla wylosowanych !!!
    Misie cudne !!!
    Pozdrawiam cieplutko i życzę radosnego Adwentu

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł z ogloszeniem wylosowanych, gratuluję szczęściarom!

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietne misie. Dzieci napewno mialy niesamowitna frajde :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale misiowo! Genialny to był pomysł z tym szyciem.:) Gratuluję misiowym zwyciężczyniom i dzięki za zabawę.:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję zwycięzcom, a ten dzień misia w przedszkolu ! cudowny pomysł, i oryginalny ! A dzieciaczki miały pewnie niezłą frajdę i będą miały cudowną pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super pomysł na taką misiową lekcję, jesteś świetną nauczycielką:)
    Pozdrawiam cieplutko i gratuluję zwyciężczyniom a Tobie Justynko dziękuję za zabawę:)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje dla wygranych i dziękuję za miłą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. słodkie misiaczki
    Gratulacje i dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zwykle Twoja kreatywność nie zna granic :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne misiaki dzieciaczki spisały się w 100 % i stworzyły wspaniałości :) Gratulacje dla zwyciężczyń :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniała gromadka Ci się trafiła, po efektach sądzę że bardzo zdolna

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna inicjatywa :) I dzięki za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję wszystkim za wspaniałe słowa i udział w zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Aż miło popatrzeć na tyle Misiów ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. wow, co za wiadomość! dziękuję dziękuję :D

    podziwiam Cię za chęci za zorganizowanie misiowej akcji dla tak dużej gromadki dzieciaczków :)

    OdpowiedzUsuń
  30. misie są świetne , dziękuje za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  31. Jesteś wspaniała!!!!!!!!!!! Dostarczyć dzieciom tyle radości cudowne!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Misie szyję dalej, bo dzieci mają rodzeństwo młodsze, które też chce misie:)))))))

      Usuń
  32. Rety... Tina - jak Cię nie Kochać ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Maryś, jak i Ciebie:))))))))))))!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  33. Gratulacje i pozdrowienia dla MISIÓW!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale zabawa ! W tle widzę na tablicy pieski, które u mojego synka w klasie też dzieci wyklejały ;)
    Widzę, że jesteś aktywnie udzielającą się mamą. Pomysł super!

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję:) A misie..wszystkie śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Powiem Ci, że hurtowe szycie misi w szkole z dziećmi to niesamowity pomysł. Oglądam i oglądam zdjęcia w tym poście i wszystko bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

Pasja, pasja, trzeba mieć pasję!
Przetrwa ten, kto stworzył swój świat.
Dziękuję, że zostawiasz ślad w moim świecie...